Forandring fryder

Elimin@tor

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
129
Bort fra råttent spill. Samlet som en enhet, en stamme.
Luket vekk ugresset, vi er nå klar for å dominere verden 6.
Med verden 6 sin kanskje mest ustabile hær, vil vi nå introdusere dere for stammen Operation: Hostile!

user_image.php


Yoshi.

Allmektige

Lunatic Calm

Ruffiro

-lilith-

Zeanil

Life-Stinks

Elimin@tor

Alexander The Great

Fakenickern

Recovery


dsc08409-448x336.jpg




Dette er gjengen som kommer til å irritere deg i tiden fremover.

Vi dominerer deg i både poeng og OD. Du river nesten håret av deg hver gang du prøver å ta oss igjen, og tror du har greid det, så har vi doblet vår OD og våre poeng.
En stamme - med få medlemmer - med det mest gjennomsnittlige denne verdenen noe gang har sett. En OD som Yamato gjengen bare kan sikle over.

Vi er ikke n00bs? Vi har nå dannet noe nytt, og enda mer noob-aktig! Noe du aldri har sett maken til!



- it has begun

(så snart vi får bygd noen tropper)
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Yamato har da ingenting å gjøre med kosestammen deres. rart at de blir blandet inn ;)
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Kan jeg som tidens dårligste maskot også få innpass i denne nye dårlige stammen? :D
 

Elimin@tor

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
129
Ser ingen OD:rolleyes:

Gled deg til twstats er oppdatert, er det som gjelder ;)


Kan jeg som tidens dårligste maskot også få innpass i denne nye dårlige stammen? :D

Hvis du har lagdt merke til dette, blir vi nødt til å ta ett nytt bilde av den flotte gjengen vi er.
Det å få samlet alle sammen igjen blir litt av en oppgave, og jeg vil helst ikke skape så mye trøbbel.
 

Elimin@tor

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
129
Følger ikke med på tw stats :confused:

Kanskje fordi du ikke spiller på verden 6 lenger? Eller om du spiller i det hele tatt?


Hva mener du med det?

Lykke til! :)

Hva jeg mener med det? Det er slutt på backstabbingen. Folk i stammen trenger ikke være redd for å bli sparket og adlet, som fort kunne skje i n00bs?.

Ugresset, det inngår inaktivitet og poenghorer. Det finnes ikke her.
 

DeletedUser

Guest
Hva jeg mener med det? Det er slutt på backstabbingen. Folk i stammen trenger ikke være redd for å bli sparket og adlet, som fort kunne skje i n00bs?.

Ugresset, det inngår inaktivitet og poenghorer. Det finnes ikke her.

Det var noe slikt jeg trodde. Takk :)
 

Elimin@tor

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
129
Elimin@tor, shaman motozan spiller på verden 6 :D necket er zanmato.

Hehe, ikke mye merket på verden 6 :)



Imlekk Lightblade: Bare hyggelig :)


Vil bare legge til: Resten på rank 5 + har ingen spillere med høyere poengen en gjennomsnittet vårt.
Vi er poenghorer!
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Helst ikke ødelegg poenget mitt og oppnå rank 5 +.
Ta heller å tilfredsstill deg med ett glass vann kjære Spekterman.

Om dette ikke er ønsket blir jeg nødt til å sende mine sverdmenn på deg.. !

Helt i orden, skal ikke krangle om den.....men les profilen min så vet du hva jeg drikker....SKÅL!!!!:D
 
Topp