Videresendt, Inno Forbedring av "C" i FA

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Hei!

Jeg skulle gjerne endret rekkefølgen på hvordan enheter sendes ut i FA, noe som er umulig. Om jeg for eksempel huker av TK og LK, og ønsker at TK sendes ut først så er ikke det tilfellet; LK sendes uansett ut først! Jeg setter derfor ned et forslag om en innstilling som tillater at man selv velger rekkefølge på hvordan enheter skal sendes ut når man bruker C-knappen.

I tillegg så har man det slik at det av og til sendes ut svært få LK. Jeg liker å bare trykke C, C, C osv relativt fort. Å ha en mulighet til å velge minimumsgrense før C blir aktivert (da i ressurser, det eneste som jeg ser vil gå) ville gjort det mye enklere. Jeg setter derfor ned et forslag om en innstilling hvor en setter en minimumgrense på antall tilgjengelige ressurser som kreves for at C-knappen skal aktiveres og bli klikkbar.

I tillegg så er det slik at når man bruker C, så er det av og til at byen allerede har angrep mot seg. Da må man endre "kikkerytme" noe som faktisk er litt forstyrrende med mange tusen runs om dagen. Jeg setter derfor ned et forslag om en innstilling som tillater at byer man allerede angriper ikke vises i FA.
 
Sist redigert av en moderator:

Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
Jeg setter derfor ned et forslag om en innstilling hvor en setter en minimumgrense på antall tilgjengelige ressurser som kreves for at C-knappen skal aktiveres og bli klikkbar.
Jeg vil også gjerne ha muligheten til å sette en maksimumsgrense. Dermed kan jeg finjustere C-farmingen min slik at den blir mer som microfarming, men samtidig har potensiale til å være mer effektiv.
 

DeletedUser

Guest
(støttes)

Hadde også vært fint hvis man fikk en funksjon hvor man f.eks. kunde sende med 10 sverd på alle "C runs" hvor spyd er huket av.
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
I tillegg så er det slik at når man bruker C, så er det av og til at byen allerede har angrep mot seg. Da må man endre "kikkerytme" noe som faktisk er litt forstyrrende med mange tusen runs om dagen. Jeg setter derfor ned et forslag om en innstilling som tillater at byer man allerede angriper ikke vises i FA.

Jeg utvidet nettopp mitt forslag. :)
 

HeLLoWeeN

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Du får heller ikke det problemet dersom du sletter rapportene som du sender ut på i FA. Men uansett, mye ekstra tid spart på nye forslaget som gir det bedre tid til farmingen.

(støttes)
 

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
I mitt hodet føler jeg at jeg har lest akkurat de samme forslagene tidligere, men kanskje det var en annen vri eller for noe annet. Uansett, det sendes videre.
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
TrAnxZ skrev:
I tillegg så er det slik at når man bruker C, så er det av og til at byen allerede har angrep mot seg. Da må man endre "kikkerytme" noe som faktisk er litt forstyrrende med mange tusen runs om dagen. Jeg setter derfor ned et forslag om en innstilling som tillater at byer man allerede angriper ikke vises i FA.

På det feltet der det er byer med angrep har en måte å bli endret på, siden u sletter rapportene etter du har sendt, slik at når angrepet treffer popper byen opp igjen samt at du ikke får noe problem med klikkerytme. ja det tar litt tid men det sparer mye mere tid når du sender ut.
 
Topp