Videresendt, Inno Forbedring Landsbyadmin

Skurre

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
228
Hei, jeg har irritert meg lenge over dette. På troppeadmin kan du sette opp en buffer som hindrer troppeadmin i å bruke mer ressurser enn det du skriver i bufferen. Det jeg lurer på, er hvorfor det ikke er innført på landsbyadmin også? Er like travelt at all ress i byen blir brukt av landsbyadmin, som at troppeadminen gjør det, spesielt når du booster byen, og vil bygge byen, samtidig som du kan holde køen i stallen/brakken/verkstedet.

Konklusjonen min er da at jeg vil ha en buffer på landsbyadmin, akkurat slik som det er på troppeadmin idag!
 
Sist redigert av en moderator:

heinze96

Heineansvarlig
Reaksjonspoeng
375
(støttes)

I tillegg skulle jeg gjerne sett at troppeadminen ikke må legges til for hver gang du har blitt nuket/har nuket.
 

DeletedUser

Guest
Støtter forslaget ditt, Skurre, og ditt Heinze, og jeg vil gjerne komme med et selv. Det ville vært veldig fint hvis det gikk ann å aktivere troppeadmin i brakke/stall. Vet at dette strengt tatt ikke har så mye med landsbyadmin å gjøre, men pyttpytt.
 

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159

DeletedUser

Guest
Skurre, mulig andre tw-forummer har foreslått disse forbedringene, som f.eks den franske eller den amerikanske? .no har ikke spesielt mange spillere (enda vi kommer med gode forbedringsforslag!).

En tendens jeg har sett er at forslag til forberdinger er utvidelse av funksjoner som finnes fra. F.eks nye funksjoner som lar deg spille bedre, men samtidig gjør spillet mer komplisert. Jeg føler at alle nye "forbedringer" går på å gjøre overgangen fra ny spiller til fast spiller "lettere". Jeg vil påstå at dette er bevist for å heller få nye spillere enn å ta vare på de som har spilt lenge og vet hva som er verdt å forbedre. Jeg tipper Innogames heller vil fjerne ressurs-buffer fra troppeadmin før de legger til ressurs-buffer i byggningadmin, desverre... :(
 
Topp