Forlatte landsbyer/bonusbyer

DeletedUser

Guest
Heia alle.

Det er mulig jeg har gått glipp av noe info på veien, og at de fleste vet dette, men:

kan man ta /okkupere bonus landsbyer???? Jeg seendte en liten tropp for å sjekke, og tror jeg vannt. men den ble ikke min, og jeg vet ikke om jeg fikk noe annet ut av det (resurser el.l.)

Jeg er klar over hva man må gjøre for å ta en "ordentlig" landsby fra andre, men lurte da på disse bonusene...

Jessda. Tudelu!:cool:
 

frish

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
må gjøre akkuratt det samme med dem for å ta over... bonusbyene er i alle aspekter som vanlige byer, bare at du kan få mer ressurser eller flere beboere eller raskere rekruttering fra dem...
 

DeletedUser

Guest
ok, men plyndring da?

Jepp, da var det som jeg trodde, men kan man plyndre slike landsbyer?
 

DeletedUser

Guest
Må man ha med paladinen i alle angrep? Har angrepet noen bonuslandsbyer, men ingen tropper returnerer til min landsby, selv om jeg har vunnet... Har gjennomført et angrep der paladinen er med og da returnerte troppene. Hva skjer, går de seg vill uten en leder eller?
 

DeletedUser

Guest
troppene returnerer hvis de overlever. Er du sikker på at du har vunnet?
 

KitWalker

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Må man ha med paladinen i alle angrep? Har angrepet noen bonuslandsbyer, men ingen tropper returnerer til min landsby, selv om jeg har vunnet... Har gjennomført et angrep der paladinen er med og da returnerte troppene. Hva skjer, går de seg vill uten en leder eller?

absolutt ikke nødvendig å ha med paladin.

troppene returnerer dersom du har vunnet, så her tror jeg nok nesten du må ha vært litt sløv..
 

DeletedUser

Guest
det kommer ingen raport når de kommer tilbake, hvis det var det du ventet på. Men det tar like lang tid begge veier.
 
Topp