Nedstemt/ikke mulig Forskjellige PP-forslag

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Heihei.

Med alle disse PP-funksjonene som har blitt satt i livet gjennom TW nå den siste tiden så kom jeg & noen andre over noen nye forslag til nye funksjoner som kanskje kunne vært av interesse:

Rime Admin - Man betaler en viss sum PP, så vil alle byene til en spiller forsvinne
Vinne Admin - Trenger ikke gjøre noe selv, TW gjør alt for deg, nuke/adle/speide/fake/backtime etc. ofc.
Attack Admin - TW angriper for deg
FA+ - TW farmer for deg, kontinuerlig og angriper det som er mest lønnsomt ut i fra ress/avstand og risiko for at andre farmer byen før deg.
Deff Admin - Stacker alle byene dine som har incs automatisk
Tagge Admin - Tagger alle incs automatisk med engang de kommer, effektiviserer også Deff Admin som da vil prioritere adels incsa i forhold til stacking.
Snipe Admin - Denne adminen kan snipe alle tog for deg, uavhengig fake/ekte og uavhengig av ms-avstanden mellom adelsa.
Retake Admin - Readler alle byene som det kommer tog mot
Retake Admin+ - Preadler og readler alle byene det kommer tog mot
Stamme Admin - Gir brev som er egnet for stammen med tanke på en ledelsesjobb, setter opp automatisk kv på folk som er gule (kan justeres hvor lang tid før kv. settes opp), sikkert mer som kan legges til her.
Melding Admin - Rettskriver alle meldingene dine til perfekt norsk
Recruit Admin - Øker rekrutteringshastigheten på enhetene dine
Walk Admin - Øker hurtigheten til gåingen på enhetene dine
N00ble Admin - Øker avstanden adels kan gå
Ulti Admin - Kombinerer alle adminene ovenfor her

Håper mange er positive så vi i hvertfall får satt i gang noen av disse tiltakene!

-Zipp
 

DeletedUser

Guest
Støttes helhjertet!

Jeg vil også legge til noe sånt som Styrke Admin, som kan gjøre enhetene dine sterkere.
 

DeletedUser

Guest
De to første er mine forslag, din tyv :O! Støttes, så slipper jeg å spille tw mer :3
 

DeletedUser

Guest
lykke admin - som gjør at rng'en tar lykken fra 125%-175% lykke istedet for 75%-125%.
angrepstid halvering - så man kan ødelegge for snipes eller bare angripe på kortere tid.
nattbonuskonto - gir deg nattbonus på serverer uten nattbonus (kan stackes for å gi deg døgnbonus som varer hele døgnet)
nattbonus fjerner - gir deg 7 dager der dine angrep om natta ikke blir påvirket av nattbonus
 

DeletedUser

Guest
Premium Admin - Gir deg muligheten til å plyndre premiumpoeng fra andre spillere.
 

DeletedUser

Guest
Støttes, hvem liker å gjøre alt selv uansett? /sarcasm
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Forum Admin - Betal 100pp i uken, så svarer Forum Admin på alle innlegg relatert til deg.

* Argumenterer ved bruk av en formel utregnet ved hjelp av en testgruppe av intellektuelle medlemmer av Mensa Norge.
*- Dersom den går tom for argumenter svarer den en tilfeldig frase, som: "Lol, jeg bare tullet da." eller "Kan ikke vi alle bare være venner?".
* Bytter signaturen din til tilfeldige tøffe bilder fra google annenhver dag.
* Unngår automatisk infractions for 10pp per infraction, spam så mye du ønsker! (Eller premiumen rekker...)

Og mer! Prøv nå!
 

heinze96

Heineansvarlig
Reaksjonspoeng
375
Tjener konto. for 200pp i måneden, farmer,bygger,nuker,faker,adler,sniper,stacker og dodger tjener adminen for deg. Du slipper å gjøre noe da du er uovervinelig:)
 

DeletedUser

Guest
Fremtiden år 3000

nyhetene: Tribalwars er nå den nye måten å bli fattig på!! mange milionæren Maximillion Cooper vinner W800. etter å ha investert 7,8millioner US dollar hver måned


er dette som kommer til å skje :p
 
Topp