Nedstemt/ikke mulig Forskjellige PP-forslag

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Ettersom jeg nesten utelukkende har møtt sjokkerende søte TW-jenter, velger jeg å tro at dette vil bli en ettertraktet funksjon!

Det har sikkert noe å gjøre med at de er de eneste som er søte nok til å smiske til seg hjelp så de kommer seg opp i spillet! :jk:
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
BA= bot admin- viss du føler deg aleine rundt deg kan du kjøpe noen boter til og ha rundt deg
RA= roterings admin- alle byene dine føler automatisk samme oppsett kan være ett for def og off op stackes med andre PP fordeler
AA= admin admin- gir deg rabbatt på andre adminer
 

Nikkow

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
37
Auto noble barbs- for en pris av 4k pp(per by) får du alle gråbyene og bonusbyene i verdnen din!!!
 

DeletedUser

Guest
OP SHIT.


bruk 100.000 PP og vinn serveren automatisk.
(denne kan taes ibruk 180 dager etter serveren har startet, og det er bare folk mellom 1-20k poeng som kan gjøre det for å ødelegge for topp stammene)
 

Nikkow

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
37
Hahaha, ser for meg alle folka som kommer til å sitte der med full gård(deffby), brakke lvl5, stall lvl 5, mur lvl 20 og ellers det nødvendige i 180 dager, for så å vinne :D
 

DeletedUser

Guest
Verste er at man skal ikke se bort ifra at noe sånt kommer i fremtiden heller :tunge:
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Etter en stor respons der faktisk alt har vært støttene til forslagene så lurer jeg bare på om disse har blitt videresendt til InnoGames? :)
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Det er vel ikke så mange som har støttet forslagene dine. Folk har bare kommet opp med flere ;)

6 folk støtter dette fult & holdent, samt mange andre som også har kommet med flere forslag ja, gir ikke det en indikasjon på at dette er noe som mange er enige om at burde komm på TW?

Ser at langt mindre populære/støttede temaer har blitt tatt opp til InnoGames så burde vel ikke være noe problem å gjøre det samme her?
 

DeletedUser

Guest
Men sånn heeelt seriøst! Er det tanken at jeg som kom inn sent skal kaste bort masse spenn på Adel for så å bli adlet av de som allerede er myyyye større enn meg?
Særlig bedre invistering skal se lenge etter!

5% community!
 

haakonk

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
15
hvorfor ikke kjøpe en TW-robot, som gjør alt på TW for deg? og når du kjøper den, får du med Multi-Admin(alle som er nevnt over), til den latterlige prisen av 2,1 millioner?

så kan vi kjøpe DA (Dame-Admin), og sitte med henne og se at vi vinner TW :D



støttes ikke i den heletatt :*

TW er ikke artig nå som det er så mange pp-funksjoner ^^
 
Topp