Videresendt, Inno forslag om hall of fame medaljer for stammer

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
dette er et forslag om HOF medaljer til stammer

dette vil innebære

ODA og ODD ( ODT )

1- 10,000
2- 100,000
3- 100,0000
4- 500,0000


når stammen når et viss antall byer

1- 100
2- 500
3- 1000
4- 2500


når en stamme når et viss antall poengsum

1- 10,000
2- 100,000
3- 100,0000
4- 250,0000

dette er bare noen forslag er åpen for forbedring osv :)
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Støtter absolutt dette initiativet. Så kan vi heller finpusse det litt om det trengs.
 

DeletedUser

Guest
Blir litt rart hvis enkelte stammer prøver å masserekruttere seg til disse medaljene...
 

DeletedUser

Guest
OD for stammer ingame er annerledes enn twstats.

For stammene, så teller kun OD som en spiller i stammen får, mens han faktisk er i stammen.
Så om jeg har 1mio ODa og så skifter stamme. Så vil ikke min forrige stamme miste noe OD, samtidig som min nye ikke vil få mer OD bare av selve stammeskiftet.
 

jonnernxd

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
31
Stemmer det. CKH har jo fortsatt mest OD på v12. Men er vel også slik det burde være sånn at OD-poenga blir i stammen selv om man bytter stamme eller en spiller blir adla ned.
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
er det samme med HOF medaljer for spillere ^^


er derfor er flere rekker ^^

sånn som F:eks

100 og 500 byer


det som får 500 byer er jo en stamme som har levd lengre og dne har står prestasjon en den på 100 byer ^^


men folk vil alltid hore seg til en medalje om den er for stammen i helhet eller bare 1 konto ^^
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
altså mener at er ikke like lett og hore til seg HOF medaljer for stamme som det er for spillere.


Det første vil kansje være lette. Men forsatt vanskligere. Altså for å ny 100 byer

Som F.Eks på v 14 der du kan maks være 25 medlemmer må stammen ha levd en liten stund før den når 100 byer. Dette gjør at det faktisk kreves litt prestasjon og nå den. Det samme med 500 osv oppovar.

Som spiller på v 14 F.eks kan du kjøpe PP og hore deg opp. Og vil si at er lettere og få.

Seff har det innvirkning på HOF medaljer for stammer men i mye mindre grad :)
 

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
Et lignende forslag har jeg videresendt før mener jeg å huske, men skader vel ikke å gjøre det på nytt.
 

DeletedUser

Guest
Jeg liker forslaget til Rator :) Gir mer mening det enn de konkurransene hvor man har blitt delt inn i 4 tilfeldige lag.
 
Topp