Fikset Forslag som blir videresendt til InnoGames

DeletedUser

Guest
Når forslag blir videresendt til InnoGames regner jeg med at det skjer på engelsk. Hva med å kopiere inn den engelske teksten som videresendes til InnoGames inn i forslagstråden i et svar?

Det blir gjerne litt diskusjon rundt forslag, så de endres litt i løpet av trådens gang. Da kan det være greit å vite hva som var det endelige forslaget som ble videresendt. I tillegg fungerer det som en ekstra sikkerhet at det faktisk ble videresendt det forslaget gikk ut på - når man har journalister som oversetter ting håpløst feil er det kanskje optimistisk å forvente at teamet skal være 100 % feilfrie på det området.

Virker ikke som all verdens økning i arbeidsmengden til teamet.
 
Sist redigert av en moderator:

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
Greit nok forslag, men det er ikke alle forslag jeg oppretter som nye forslag. Dersom det samme forslaget finnes fra før av gir jeg bare min støtte til forslaget og sier at "våre spillere har spurt etter det samme". Hva skal jeg skrive i tråden da? "Det ligger allerede forslag om denne funksjonen inne. Jeg har gitt min støtte til det"?
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Greit nok forslag, men det er ikke alle forslag jeg oppretter som nye forslag på. Dersom det samme forslaget finnes fra før av gir jeg bare min støtte til forslaget og sier at "våre spillere har spurt etter det samme". Hva skal jeg skrive i tråden da? "Det ligger allerede forslag om denne funksjonen inne. Jeg har gitt min støtte til det"?

Da kan du kopiere inn det forslaget som ligger der fra før av, samt si at det er et forslag som har kommet fra et annet sted tidligere, slik at man veit nøyaktig hva det er man har støttet :) Enkelt og greit det.
 

DeletedUser

Guest
Ja ok. Verdt et forsøk. :)

[spoil]
7c4404d9_89965d1309555038-somebody-needs-make-happen-picard.jpeg
[/spoil]
 

DeletedUser

Guest
Ehm.... Støttes! :D

Satser på at den her blir videresendt til inno :D Må jo ha en prøvekanin (giggle)
 

DeletedUser

Guest
Jeg skjønte ikke forslaget :forvirra:

Når forslag som dukker opp her på forumet blir sendt videre til InnoGames blir de sendt på engelsk. Forslaget går ut på at denne engelske teksten kopieres inn i den aktuelle forslagstråden i et nytt svar.
 
Topp