Fikset Forslag som er videresendt Innogames

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
Opprette en egen tråd med forslag som er videresendt innogames i? Litt bedre oversikt så slipper man å komme med de samme forslagene opptil flere ganger. Fin oversikt å ha og kanskje noen av de som blir implimentert blir satt til en prefiks som viser at forslaget har blitt fikset?

PO
 
Sist redigert av en moderator:

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
Kan godt opprette en tråd med oversikt over videresendte forslag, selv om jeg ikke tror det kommer til å gjøre sånn at forslag ikke vil bli forslått på nytt :gjeip:
 

DeletedUser

Guest
Støttes for det. Gjør det hele mye mer oversiktlig, og så får jo vi sett omfanget av hvor stor sjansen er for at våre forslag faktisk blir tatt i betraktning.
 

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
Kan godt opprette en tråd med oversikt over videresendte forslag, selv om jeg ikke tror det kommer til å gjøre sånn at forslag ikke vil bli forslått på nytt :gjeip:

Kunne du lagt inn hvilke av forslagene som har blitt til noe også? Slik at en kan få litt motivasjon til å komme med gode forslag som kan bli til noe? Eller hatt ett prefiks for forslag som har blitt implementert i spillet?
 

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
Det får være noe jeg heller kan prøve å gjøre fra "nå av".
Det er ikke alle forslag som blir nøyaktig som man foreslår, men kanskje en slags variant av et forslag. Dessuten er det litt vanskelig å vite hva som faktisk har blitt implementert da jeg ikke spiller selv, og noen av forslagene er veldig gamle.
 
Topp