Videresendt, Inno Forslag til filter i dynamiske grupper

DeletedUser

Guest
Jeg tenker stadig på muligheter til å gjøre ting enklere eller klarere. Noen ganger finnes det helt sikkert andre måter å gjøre ting på enn hvordan jeg gjør det, og noen ganger da unngår en sikkert helt å savne de funksjonene jeg savner. Påpek gjerne alternative måter å gjøre det samme på om det er måter jeg har oversett.

Men i alle tilfeller savner jeg å kunne filtrere på lojalitet i dynamiske grupper. Det hadde rett og slett vært fint å kunne laget ei gruppe for alle byer med under 100% lojalitet. Det kan brukes til så mangt! (denne så jeg at noen andre hadde vært inne på før meg, men jeg velger å ta den med for det).

Det hadde også vært fint å kunnet filtrere slik at en får grupper for byer med f.eks 10K til 20K brukte plasser i gården. Slik det er nå kan jeg ikke skjønne annet enn at en er nødt til å ha med enten minste eller største (<10K tar med minste mulige, og >15K tar med største mulige), og/eller et eksakt antall. Med andre ord ønsker jeg at det kommer opp et nytt "befolkningsfilter" når en huker av og fyller ut det første (slik som det alt er på f.eks Manuell Gruppe-filteret). Da kan en velge at en vil ha byer med >10K på første og <20K på neste, så får en byene med mellom 10K og 20K.

Nuii
 
Sist redigert av en moderator:
Topp