Forslag til instillinger for HP5

DeletedUser

Guest
Heisann, ønsker å legge fram noen av mine ønsker til hva instillingene på HP5 skal være.

Spillhastighet:4
Enhetshastighet:1
Rive ned bygninger:Aktiv
Moral:Inaktiv
Gårdsregel:Inaktiv
Fakegrense:Inaktiv
Forskningssystem:Enkelt
Bousbyer/Barbarbyer:Vokser fort til 8000
Nattbonus:00.00 - 07.00
Nybegynnerbeskyttelse:2 dager
Bueskyttere:Aktiv
Speidere:Kan se alt
Millits:Inaktiv
Akademiet:Pakker
Maksimal rekkevidde for am:100 felt
Stammegrense:15
Kontovakt:Aktiv
Premiumfunksjoner:Premiumkonto og Kontoadmin
Farming:No haul
Kirke:Inaktiv
Paladin våpen:Ja, gamle
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Heisann, ønsker å legge fram noen av mine ønsker til hva instillingene på HP5 skal være.
[SPOIL]
Spillhastighet:4
Enhetshastighet:1
Rive ned bygninger:Aktiv
Moral:Inaktiv
Gårdsregel:Inaktiv
Fakegrense:Inaktiv
Forskningssystem:Enkelt
Bousbyer/Barbarbyer:Vokser fort til 8000
Nattbonus:00.00 - 07.00
Nybegynnerbeskyttelse:2 dager
Bueskyttere:Aktiv
Speidere:Kan se alt
Millits:Inaktiv
Akademiet:Pakker
Maksimal rekkevidde for am:100 felt
Stammegrense:15
Kontovakt:Aktiv
Premiumfunksjoner:Premiumkonto og Kontoadmin
Farming:No haul
Kirke:Inaktiv
Paladin våpen:Ja, gamle
[/SPOIL]

Jeg liker de fleste av dine instillinger, men ville ha justert litt på enhetshastigheten så man ikke kan angripe/støtte alt for kjapt. aktiverte milits når det er no-haul er også greit ettersom dem får redusert alt av ress uansett om dem aktiverer... Men må si jeg vil heller ha limited haul isteden for no-haul, da man også åpner for strategier som å kunne rane ressurser fra en fiende istedet for å bare ta ut tropper/rive/adle i byene til fienden. Da har man også en grunn til å ikke dodge! Også vil jeg personlig ha gullmynter istedet for pakker, slik at det ikke er like mye risiko å være en offansiv spiller (def-tropper er tross alt sterkere enn off-tropper senere i spillet).

her er mine forslag:



Spillhastighet:5
Enhetshastighet:0.2
Rive ned bygninger:Aktiv
Moral:Inaktiv
Gårdsregel:inaktiv
Fakegrense:Inaktiv
Forskningssystem:Enkelt
Bousbyer/Barbarbyer:Vokser fort til 8000
Nattbonus:00.00 - 07.00
Nybegynnerbeskyttelse:24 timer
Bueskyttere:Aktiv
Speidere:Kan se alt
Millits:aktiv
Akademiet:gullmynter
Maksimal rekkevidde for am:100 felt
Stammegrense:10
Kontovakt:Aktiv
Premiumfunksjoner:Premiumkonto, Kontoadmin, Farmeassistent
Farming:unlimited haul
Kirke:Inaktiv
Paladin våpen:nei

Med å ha 5 i spill-hastighet tjener man mer på ressfelt enn på en tregere server per døgn. med en troppehastighet på 0.2 vil man kunne farme like mye per døgn som på en server med hastighet 1, troppehastighet 1. Derfor vil ressfelt ha en 5 ganger så stor inflytelse på ress-produksjonen din som en vanlig server, mens du får samme antall ress ved å farme på en vanlig server. (dette vil altså gjøre at mindre aktive kontoer får mindre ress om dem ikke farmer, men en konto som farmer vil bli begrenset av troppe-hastighet, ikke en limited haul)

med lavere troppehastighet enn server-hastigheten vil stammer kunne få bedre tid til å reagere på inkommende angrep i forhold til troppehastighet 1 og høy serverhastighet (noe som vil gi bedre tid til å støtte en spiller).

Hvis dere har kommentarer eller spørsmål til mitt forslag til instillinger, så bare post her. Det er mulig 5 serverhastighet med 0.2 enhetshastighet er veldig ubalansert og gjør ressfelt sterkere enn hva det burde være, men målet var å begrense ress per døgn fra farming uten å ha en begrensende faktor som limited haul.
 

DeletedUser

Guest
Synes den over her ser veldig bra ut.
Blir det slik, stiller jeg på startstreken for HP5 iallefall.
 

DeletedUser

Guest
Fine instillinger dette her, Hophoolio :) Var inne på samme tanken med å ha serverspeeden på 5 og lavere troppespeed, men liker tropper godt. Grunnen til at jeg vil ha no haul er fordi da ser jeg ingen grunn til å ha dualer. Ellerers er vi ganske enige her. Pakker eller gullmynter er egentlig det samme for meg, men har ikke hatt pakker siden HP3 og kunne gjerne tenkt meg å å ha det igjen :)
 

DeletedUser

Guest
Dette blir artig!

Jeg likte instillingene gankse godt! Tusen takk for det Dakapo :). Vinnerkravet for denne verden var genial, da blir det ekstra stor kamp om CTV byene som vil gi stammene utrolig med ODA. Jeg vil si dette er de beste instillingene på en HP verden! :)
 
Topp