Duplikat Forume på ipod osv.

DeletedUser

Guest
Hei nå har vi fått sånn Tw på ipodene osv. man kan fortsatt fare på forum men det er litt meir komplisert det er ofte an trykker feil og sånn ... So noken ganger må man soome inn for det blir for langt ifra kan noen fikse på det so man kan laste ned ein app eller nåke sånn der alt er enklere?
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Det temaet har vært oppe her for ikke så lenge siden og, kan se om jeg finner det
 

DeletedUser

Guest
Her. Er det noe av det samme du tenkte på? (det er flere ting som tas opp utover i tråden)
 

DeletedUser

Guest
Akurat sånn ja :)

Men vil ikkje ha ein spam chat her bare skriv støttest/støttest ikkje
 

Lord dark

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
56
Joda, eg tok det opp. Tanken var jo eit meir mobil venlegt forum, men som sagt, kan vere mine store fingre...

Eg venter eigentlig fortsatt på eit svar, og står på mitt at Inno er ansvarlegt for at det er eit brukervenlegt produkt dei skal tilby ;) Men men, dei har nok meir enn nok å bite tenna i for tida :)
 

DeletedUser

Guest
Du vil at forumet skal bli mer brukervennlig... I hvilken grad mener du? Hva har du problemer med?
 

DeletedUser

Guest
Når det kommer til utvidelser/apper, så nevner jeeeeright en app som heter tapatalk. Jeg har ikke forsøkt dette selv, men er det noe alla dette du tenker på?
 

DeletedUser

Guest
I så fall tenker jeg at apps er det beste å satse på. Enten bruke slik som jeeeright peker til eller om man kunne ha en tribalwars-forum app. Det kan gå noe tregt til tider å laste ned sidene på trege nettverk, da ville en app gjøre underverker tenker jeg. Andre konstruktive forslag?
 

DeletedUser

Guest
Det var det eg mente med ipod og sånn glemte vist å skrive det :S
 

Lord dark

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
56
Windsy, det eg bil skal bli meir brukervennligt, er tilpassninga til mobilen. Det er eit fæla styr å måtte zoome so steike for å lese noko, eller å trykke på linker/"knapper" innpå sida.

Eg har skjekka ut Tapatalk, men ikkje pokker om eg bruker peng på noko slikt. Kall meg gjerrig, men synest at det blir feil at eg må betale for noko som Innogames ikkje tilbyr, for å forbetre forumet. Sry om eg er gneten, men det er berre rett og rimeligt etter min meining.

Men no spørs det om kor vidt vBulletin forumet har ein slik funksjon? Vil tru det ut ifrå dette. Men det skal vere sagt at eg kan vere heilt på jordet...
 

Lord dark

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
56
I så fall tenker jeg at apps er det beste å satse på. Enten bruke slik som jeeeright peker til eller om man kunne ha en tribalwars-forum app. Det kan gå noe tregt til tider å laste ned sidene på trege nettverk, da ville en app gjøre underverker tenker jeg. Andre konstruktive forslag?

Niks, er nettopp det eg er ute etter (meir eller mindre) :)
 

DeletedUser

Guest
Nå er det vel tross alt vBulletin som leverer varen til Innogames, så endringene må vel komme derfra. Som nevnt i den andre tråden, så kan man dobbelklikke inne på teksten for å zoome inn og korrigere teksten slik at den er tilpasset skjermen, men at det er knotete med store fingre, ja det er jeg helt enig i. Touch-telefoner er vel egentlig ment til Kvinnehender og den mer feminine delen av mannfolka (happy)
 
Topp