Frykten for admin

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
Men de har blitt straffet en del før, = Verre å verre straffer..

det som i dette tilfelde er ;)
De som vi snakke om har fått advarsler osv fra MODen, så MODen gjør bare jobben sin :)
 

DeletedUser

Guest
Altså, til nå har jeg sett at RNG har hatt en del bannede medlemmer, men alt pga regelbrudd. Det er veldig enkelt da... Straffene vil selvsagt klages på og det er mye sutring her. Nå vet nok heller ikke så mange her hva som har skjedd engang og bare kaster seg på "hat" bølgen.

Når man begår et regelbrudd som teamet har gjort så klart at selv treåringer forstår det, så er jo saken veldig klar.
Og det at man er redd for å sende en ticket til support er jo bare tåpelig. Er det regelbrudd er det regelbrudd... Har man spørsmål og ønsker en bedre forklaring har PABben FLERE ganger sagt at han er tilgjengelig for akkurat dette. Er man misfornøyd med admins, er det faktisk LOV å si ifra uten å starte sutringa før det er nødvendig.
 

Hakkespetten

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
32
Enig med MD... Unødvendig tullball av folk langt opp i årene. Må sies at d er gøy og lese da, mye og le av.
 

DeletedUser

Guest
Ikke at jeg er på noen side i denne saken.
Men hvorfor ble Glitter sitt gode innlegg fra igår fjernet?

Synes glitter la fram saken på en ok måte, ser nå at den har blitt fjernet.
Er dette fordi tw teamet synes at ho var for streng, slettet ho det selv.
Eller åssen var det.

For glitter kom med mange gode poeng.
Og om tw teamet har sletta den så synes jeg det er lavmål visst dem ikke tålte kritikk.

Utover det skal jeg ikke si noe, da jeg blir bare banned om jeg åpner munnen tydeligvis.
 

DeletedUser

Guest
Altså, til nå har jeg sett at RNG har hatt en del bannede medlemmer, men alt pga regelbrudd. Det er veldig enkelt da... Straffene vil selvsagt klages på og det er mye sutring her. Nå vet nok heller ikke så mange her hva som har skjedd engang og bare kaster seg på "hat" bølgen.

Når man begår et regelbrudd som teamet har gjort så klart at selv treåringer forstår det, så er jo saken veldig klar.
Og det at man er redd for å sende en ticket til support er jo bare tåpelig. Er det regelbrudd er det regelbrudd... Har man spørsmål og ønsker en bedre forklaring har PABben FLERE ganger sagt at han er tilgjengelig for akkurat dette. Er man misfornøyd med admins, er det faktisk LOV å si ifra uten å starte sutringa før det er nødvendig.

Det virker som du ikke helt har fatta pointet her. Prøv å les gjennom innleggene en gang til, så ser du kanskje et annet tema. Dette er ikke bare sutring fra RNG. Mange i den leiren har hatt store problemer med å i hele tatt komme i diskusjon, både med mod og med CM, so....what to do???

Ikke kom her og si at V1 mod alltid har en god tilnærmelse til spillerne på V1. Enhver som har hatt kontakt med denne personen har nok lagt merke til dette.

Jeg må selvfølgelig være enig med deg i hva du sier: Et regelbrudd er regelbrudd. Ferdig med saken. En vesentlig ting Glitter nevnte i sitt innlegg var straffeutmålingene som er svært drøye. Ser man at høyere straffer ikke virker som tenkt, så må det andre virkemidler til. Å høyne straffer enda mer vil bare forårsake dårlig stemning, ikke annet.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
ser at det glitter skrev har blitt fjernet. det bare viser hvor utrolig feige tw-teamet er.

viser jo bare at dem ikke tåler kritikk. var ingen ting i det glitter skrev som var ulovelig å skrive.

trodde det var demokrati som gjalt her i landet. tydeligvis ikke her inne.....
 

DeletedUser

Guest
ser at det glitter skrev har blitt fjernet. det bare viser hvor utrolig feige tw-teamet er.

viser jo bare at dem ikke tåler kritikk. var ingen ting i det glitter skrev som var ulovelig å skrive.

trodde det var demokrati som gjalt her i landet. tydeligvis ikke her inne.....

Tribalwars er fra tyskland, og følger tydeligvis tyske regler. -.-
Nok en gang har jeg tabbet meg ut... :eek:
Jeg glemte å lime inn innlegget et sted. -.-
 

DeletedUser

Guest
Det her bli rett og slett for dumt. Hvor mange ganga ska teamet få lov te å "beskytt" sæ sjøl, ved å sensurer/slett tema som tar opp ganske viktige spørsmål vedrørende .no? Det folk læs fra alt det som no skjer, og har skjedd angående sensuren fra teamet er jo at Glitter faktisk fremme gode poeng som Pabben nekte og diskuter. E det sånn vi vil ha det på den norske TW-server? At feige ledera gjemme sæ bak denj makta de innehar?

Latterlig, hjernedød og tvers igjennom barnslig oppførsel som ikke e en leder verdig!

Edit: Glitter fikk no sin post re-åpna. Vel og bra. På tide at folk på toppen erkjenne diverse grove feil dæm har gjort. Å vel, la en ting vær klinkende klart! Sensur av <<tydeligvis>> såre tema for teamet e tilnærmet det å skyt sæ sjøl med et luftværnsgevær i pungen. Skape ikke akkurat god å sunn holdning her på forum, gjør det vel? Bruk haue litt istedenfor å leik struts.
 

PABben

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
23
Jeg har forståelse for at dere ble frustrert over at glitter's innlegg ble fjernet. Grunnen til at jeg gjorde dette var for å forholde meg til retningslinjenen jeg har fått fra innogames som omhandler konkret informasjon om straffeutmålinger. Det er avklart med innogames at vi kan diskutere dette offentlig og posten er derfor åpnet innlegget til glitter igjen.

For hva det er verdt, så skulle jeg gjerne diskutert konkrete straffer og regelbrudd offentlig, men vi har våre retningslinjer å forholde oss til. Jeg er som sagt åpen for dialog dersom noen føler at de er behandlet feil. Kom med noe konstruktivt og relevant så tar jeg også gjerne en diskusjon på saken hvis vi er enige.

Angående glitters post som omtaler våre konkrete straffer, så er jeg i utgangspunktet enig i at straffene er harde. Det er også verdt å merke seg at vi nylig har gjort endringer i straffene etter tilbakemeldinger fra dere. Ikke tro at vi ikke bryr oss eller leser poster og tråder, for det gjør vi. Det meste vi tar opp på våre interne møter omhandler ting dere spillere har tatt opp.

Det er opprettet en tråd for diskusjonen rundt straffeutmålinger her og håper dere kan hjelpe oss å få en saklig diskusjon rundt temaet.
 

DeletedUser

Guest
Jeg har forståelse for at dere ble frustrert over at glitter's innlegg ble fjernet. Grunnen til at jeg gjorde dette var for å forholde meg til retningslinjenen jeg har fått fra innogames som omhandler konkret informasjon om straffeutmålinger. Det er avklart med innogames at vi kan diskutere dette offentlig og posten er derfor åpnet innlegget til glitter igjen.

For hva det er verdt, så skulle jeg gjerne diskutert konkrete straffer og regelbrudd offentlig, men vi har våre retningslinjer å forholde oss til. Jeg er som sagt åpen for dialog dersom noen føler at de er behandlet feil. Kom med noe konstruktivt og relevant så tar jeg også gjerne en diskusjon på saken hvis vi er enige.

Angående glitters post som omtaler våre konkrete straffer, så er jeg i utgangspunktet enig i at straffene er harde. Det er også verdt å merke seg at vi nylig har gjort endringer i straffene etter tilbakemeldinger fra dere. Ikke tro at vi ikke bryr oss eller leser poster og tråder, for det gjør vi. Det meste vi tar opp på våre interne møter omhandler ting dere spillere har tatt opp.

Det er opprettet en tråd for diskusjonen rundt straffeutmålinger her og håper dere kan hjelpe oss å få en saklig diskusjon rundt temaet.

Du er den første CM'en på den norske serveren som svarer på klager og forslag fra spillere,
før var det de andre i teamet som svarte, det eneste CM'er gjorde var å skrive noe på annonseringer... :eek:

Bra forbedring! ;):):)
 

DeletedUser

Guest
Takk. På tide at det kom en uttalelse. Du vet.. Ikke så veldig my vi forumbrukera kreve. Men ordentlige svar og generelle tilbakemeldinga bør vær et minimum når man sitt som leder/team for et såpass stort community som tw.no e. Det e som regel nok med å si at "Ja, dette tar vi til etteretning" eller lignende.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Dette illustrerer jo poenget mitt helt utmerket. Når man først tar kontakt med CM, blir ting tatt opp. Og windsy, jeg har selv oppdaget ved noen tilfeller akkurat dette, men dette er jo ikke veien å gå.. Her har dere lagt ut en klage som helt klart ville vært mye lettere å løse hvis man bare snakker med CM og forklarer situasjonen. Dere vil sikkert si at det er bra at slikt blir nevnt på forumet slik at alle får se det, men det er ikke alltid det beste. Just sayin.

Vi får nå håpe at PABben og teamet for sett igjennom dette og endret litt hvis det er nødvendig.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp