Funny Mails!

DeletedUser

Guest
rapporter->filter
>diverse----tick the box called "Invitasjoner fra stammer"
then press "konfigurer filter" :)

no need to thank me ^^
 

DeletedUser

Guest
hei? Unnskyld meg. jeg får mail om invitasjoner, folk som vil legge meg til som venner om jeg sender dem tropper/ressurser, forteller meg jeg er den beste/verste spilleren. Ber meg om å restarte, og jeg har hatt en drapstrussel på meg og familien min.
 

DeletedUser

Guest
hei? Unnskyld meg. jeg får mail om invitasjoner, folk som vil legge meg til som venner om jeg sender dem tropper/ressurser, forteller meg jeg er den beste/verste spilleren. Ber meg om å restarte, og jeg har hatt en drapstrussel på meg og familien min.

Hmm.. Slett ikke bra.:eek:
 

DeletedUser

Guest
Jeg har allerede fylt opp postboksen min så ting blir slettet av seg selv :|

Lager mapper etter mapper for å unngå dette, men jeg har aldri mottat drapstrusler eller folk som har truet meg om å banke meg... Det siste ville vært gøy :D
 
Reaksjonspoeng
1
En av de heller morsomme var en jeg nettopp fikk der jeg fikk vite at jeg ikke skal såre Luigi. Han synes tydeligvis at "TROLL" såret ham. Selv om han sa det til meg.
 

DeletedUser

Guest
Det er derfor du blir såret av folk som kaller deg multe...

Ikke sant multe :)
 

DeletedUser

Guest
Skulle ha noen fine restart-mails... skal se om jeg kanskje finner noe bra å legge ut... :)
 

DeletedUser

Guest
liten tjeneste... skrev:
Toad på 06.01. kl 18:53
Hei kjære nabo...

Jeg lurte på om du kunne gjøre både meg og deg selv en liten tjeneste.
Kan du klikke på "innstillinger", deretter "starte på nytt", og så til slutt skrive inn passordet ditt og trykke ok?

På forhånd takk. ;)

- [player]Toad[/player]

hockey1001 på 06.01. kl 18:58
ser ingen grunn i å måtte gjøre dette. Du burde heller være glad for å ha meg som nabo, istede så ber du meg starte på nytt.

Toad på 06.01. kl 19:01
Hvorfor skulle jeg være glad for å ha deg som nabo?
Gi meg en god grunn... :p

hockey1001 på 06.01. kl 19:08
ser ingen grunn til at du hverken skal være glad eller sur :p
Uansett, det å be noen om å starte på nytt er veldig meningsløst. Det er mer enn nok folk å farme her

Toad på 06.01. kl 19:10
Ja... deg medregnet.

Men altså... vær så snill å restart, det er bursdagen min i dag. (a)

hockey1001 på 06.01. kl 19:11
uansett om det er bursdagen din eller ikke! Jeg kommer ikke til å restarte. og btw, har du sendt denne til alle naboene?

Toad på 06.01. kl 19:13
Nei, du får spesialbehandling vettu... ;)

hockey1001 på 06.01. kl 19:14
og forresten, grattis med dagen! hvor gammel blir du forresten?

Toad på 06.01. kl 19:17
3 år :D

Han restarta dessverre ikke... :(
 

DeletedUser

Guest
Du ser mitt sanne potensial... :)

btw... jeg har faktisk fått flere stykker til å restarte, og jeg har tjent masse ressurser på farming akkurat på grunn av det.
 
Topp