Funny Mails

DeletedUser

Guest
Kan da trekke frem litt mer her. Dette er en annen spiller fra Unreal

Før inntak til Unreal:
xxxx den 09.03. klokken 16:04
ver så snil og ikke ta byen min
xxxx den 09.03. klokken 16:03
og jeg kan betale deg lenger ute i spille vis du ikke tar min by vær dag

Etter Inntak:
xxx den 10.03. klokken 15:22
jeg får bare hjelp av stammemedlemene til og ta deg da eller å få støtte sender di ressurser som beløning
xxxx den 10.03. klokken 15:02
og du tar ikke byen min
Euphrates den 10.03. klokken 14:57
Vi får se ;)
xxxx den 10.03. klokken 14:46
men vis du prøver og angripe meg blir du most av stammen min så hahaha!!!!!!!!!!


Han fikk da iallefall ett boost i selvtillitt. Men, trenger vel ikke si noe mer.
 

DeletedUser

Guest
Kan da trekke frem litt mer her. Dette er en annen spiller fra Unreal

Før inntak til Unreal:
xxxx den 09.03. klokken 16:04
ver så snil og ikke ta byen min
xxxx den 09.03. klokken 16:03
og jeg kan betale deg lenger ute i spille vis du ikke tar min by vær dag

Etter Inntak:
xxx den 10.03. klokken 15:22
jeg får bare hjelp av stammemedlemene til og ta deg da eller å få støtte sender di ressurser som beløning
xxxx den 10.03. klokken 15:02
og du tar ikke byen min
Euphrates den 10.03. klokken 14:57
Vi får se ;)
xxxx den 10.03. klokken 14:46
men vis du prøver og angripe meg blir du most av stammen min så hahaha!!!!!!!!!!


Han fikk da iallefall ett boost i selvtillitt. Men, trenger vel ikke si noe mer.

Hahaha! Lo godt av den der! Han er nok en av n00bsa som forsvinner fra stammen etter neste aktivitetsundersøkelse. ;)
 

kermit

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
uff, uff, uff... nå må noen snart lage en sånn tråd om unreal, likt som den vi har om IB :D
 

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
XXXX den 09.03. klokken 17:05
Jeg sender dette brevet av to grunner. Den ene er for å gi deg et vennlig tips. Den andre er å ta kontakt med naboer.

Først til det vennlige tipset. Jeg og noen andre fra DOGZ på v3 har tenkt å lage en premade i området her og vi er alle erfarne spillere fra .net hvor vi også har en egen stamme på topp 5. Rådet mitt ligger i at det går ann å restarte i et annet område to ganger. Dette kan du gjøre ved å gå til innstillinger>start på nytt og så skriver du inn passordet ditt. Med tanke på alle de gode spillerne i området her bør du virkelig vurdere å restarte med mindre du er ute etter en hard og utfordrende oppstart.
Så tidlig i spillet har en restart lite å si og du vil bare tape de 30-50 poengene du har spart opp så langt.

Hvis du velger å ikke restarte kan jeg bare glede meg til nybegynnerbeskyttelsen går ut om 5 dager. Lykke til i spillet videre :)

mvh
XXXX

Tror jeg hadde hørt om det som X-hertug i Dogz V3 du :p
Lo godt da jeg leste denne :p

Vi kjenner hverandre godt så det hele endte i latter :)
 
Sist redigert:

BLÆ.

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
XXXXXXX i dag klokken 11:58
du er inni mitt Helvete nå så du burde restarte ellr blir du brent i helvete men hvis du velger og bli i helvete da blir du død håper jeg du skal blø og død du skal piskes og blø! du er jo inni mitt HELVETE SA JEG SÅ STIKK TIL HIMMELEN JEG ER I HELVETE DU VIL IKKE BLI HER I HELVETE DU VIL NOK TIL HIMMELEN SÅ STIKK TIL HIMMELEN.

Har aldri snakket med fyren. Og han bor et kontinent fra meg...
 

DeletedUser

Guest
IB er gode de :rolleyes:
Bra spillerne har backup planer!





xxxx i dag klokken 12:34[/u]
Heisann,
Hørte du hadde sendt ut en ''trussel'' til xxxx, tror ikke du bør adle han, eller noen fra [ally]IB[/ally], [ally]IBB[/ally], [ally]IBBA[/ally] og [ally]IBT[/ally], siden vi er de største på Verden 5 hvor alle i stammene støtter hverandre via forum osv. Så hadde jeg vært deg hadde jeg latt være for da kan du regne med å få mellom 400-500 stk mot deg. Noe som jeg tviler på at blir spesielt gøy.

Kos deg videre,
- xxxx

xxxx i dag klokken 14:00[/u]
Er du seriøs? er dere så sinnsykt mange? :0
masserekruttering? :-D

XXXX i dag klokken 16:27[/u]
Japp :p Ca. 200 i hver stamme, de har slått seg sammen med mange stammer, du kan jo prøve å søke deg inn da? :) [coord]IBB[/coord]
Uansett så synes jeg du skal si ifra til XXXX at du ikke skal adle han likevel hvis du forandret mening :p Men hva du gjør med andre utenfor stammen, det driter jeg i :D

XXXX i dag klokken 16:32[/u]
Woops, prøver igjen :p Gjenstand ikke tilgjengelig = [ally]IBB[/ally]

xxxx i dag klokken 17:12[/u]
Har fin stamme den jeg er i :)
Masserekruttering stammene dør som oftest ut etter en måneds tid :)

xxxx i dag klokken 17:33[/u]
Sant sant, men har en annen som backup hvis det skjer så det går :)
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
xx den 11.03. klokken 20:50
Heei! Spilt tidligere ?


xXx i dag klokken 07:59
Hei, ja jeg har spilt tidligere men det var i fjor!


xx i dag klokken 08:46
OKei, ambefaler deg og restarte, fordi jeg kommer til og farme deg.


xXx i dag klokken 16:49
Hva vil det si å farme?


xx i dag klokken 17:47
Angripe deg og ta ressursene dine.

Trykk på: Instillinger-Start på nytt - skriv inn passorde ditt.


xXx i dag klokken 17:51
Nå ble jo hele byen min slettet da


xXx i dag klokken 17:52
Faen da

xXx i dag klokken 17:55
Hvis ikke jeg får tilbake den gamle byen blir jeg ikke med i stammen og jeg kommer til å si til de andre i stammen burde prøve en annen stamme.
Du ødela alt for meg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!




Ojsann :p
 

DeletedUser

Guest
Mhm, greit med dem som eksporterer, uten å tukle med linken i nickene. :cool:

Men nice one Quake.
 
Topp