FYI

DeletedUser

Guest
J4F.

Du tar feil. Her er det faktisk du som er trangsynt, i mine øyne.
En verden vil alltid ha profiler som viser vei, om en av de blir adlet ut, så er det alltid en ny en som tar denne profilen sin plass.

Her vil vel Luke og hans venner være et fint eksempel.

Hva er problemet med nye profiler? Dette oppgulpet de i Epicki nå holder på med er langt fra det, de er bare ute etter å vise hvor flinke de er samlet. Noe det aldri har vært tvil om.

Når de nå starter med denne masserekruteringen sin, så faller denne respekten rett tilbake til dass (der alle starter i utgangspunktet).

Jeg kan prøve å forklare dette med litt fotballsnakk.

V6 = Royal League

Barcelona liker ikke at FCK prøver å hevde seg, og av den grunn sender de sine 11 beste menn(og kun det). Så viner de gruppekampen, men bestemmer seg for å satse videre. Da finner de ut at de plutselig trenger innbyttere. Siden de nå er selvforklart Barca, kan de plukke fra øverste hylle, og gjør det. Da henter de dem selvfølgelig fra motstanderlag som har gitt de motstand, for motstand liker de jo ikke..

De henter absolutt ikke inn en kar som skape litt trivligheter i stammen, de henter inn skilla personer som kan gjøre jobben for de. Ikke se dette på som noe annet enn det det er.

Et überfeigt kjøpelag, som til alt lavmål stiller opp i royal league for å vise sine ferdigheter.

Kudos -1

La meg understreke at jeg er både enig og uenig i det du sier.

Det er vel egentlig litt det som er problemet da, at vi bare kjører de samme profilene om og om igjen. Jeg mener det epicki gjør er å forbedre spillerene som gjør det nå, men som kanskje ikke virkelig er en profil. Nei jeg vet ikke hvem alle disse forskjellige er, men hvilken rolle spiller det egentlig? Det vil finnes nye personer som lærer seg dette spillet nettopp fordi andre erfarne spillere tar dem inn, og de vil straks lære seg hvordan de må spille for å overleve.. Ganske enkelt fordi epicki er en stamme med mange store profiler som gjør det vanskelig å spille dette spillet.

Chilltarc, sowwy as.. Men dette er et forum for propaganda og egne meninger er derfor tillat.
 

Bambam

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
En innrømmelse og en beklagelse ovenfor deres fans hadde jo vært på sin plass i så tilfelle.

Så kan dere beklage ovenfor de dere ødelegger spillelysten for.. Meg selv innkludert.

Off topic.

Hvor kjip er ikke kjip propaganda mot en selv. :emoticon:

(moon)

Hva frister mest for dere nå?

1. Ta ut uerfarne spillere etter uerfarne spillere.

2. Gå til krig mot alt og alle, får så å bevise at dere i det minste har hår på de ertene dere kaller baller.

3. Ta en Kina, og få bort kritikerene på en eller annen patetisk måte.

Og til mitt forsvar mot reppeternde "hakking", se på svarene som har kommet fra dere.. Beste var faktisk GG sitt på at jeg dissa mora hans.. Den så jeg humoren i faktisk..
 

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
1. Ta ut uerfarne spillere etter uerfarne spillere.

2. Gå til krig mot alt og alle, får så å bevise at dere i det minste har hår på de ertene dere kaller baller.

3. Ta en Kina, og få bort kritikerene på en eller annen patetisk måte.

.

1: røde byer med 1/10 del av vårt poeng er det samme som å adle gråbyer.

2: Hadde vært tøft!

3: vurderer :)
 
Topp