FYI

Bambam

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Av 230 stammer er epicki nå den med 6. flest medlemmer. Dette skulle stemme ganske bra med Varg på V4 når de startet med rekruteringen av de beste spillerne i motstanderene sine stammer.

Spørsmålet er som følger:

Hvilket nick har noffe?

Sendt 06.10.10 14:26:20
Forsvareren har vunnet
Lykke (fra angriperens synspunkt)-1.5%

Moral: 100%

Angriper: wania
Opprinnelse: 014- Robkons landsby(523|564)K55

Antall: 0 1000 0 0 0 0 0 0 0 1
Tap: 0 1000 0 0 0 0 0 0 0 1.

Skulle stemme ganske bra med det der, bare poengene som surrer det til (litt for mange for han tbh).

Men i og med at jeg har spillt 100% åpent ovenfor dere hele veien, og denne karen slenger ut en flokk angrep helt uten forvarsel, så lukter det jo litt noffe igjen. Samt det faktum at "toget" kom med tusenmillioner sverd startet det å stinke..

Hvor blir morro av? Er dere virkelig så redde for litt motstand at dere må samle alle spillerne med litt kred i en og samme stamme?

Forruten Sado, så kan jeg ikke se en spiller med rævva full av respekt på topp 20 som ikke er med i epicki.

Jeg kan med godøyet se at dere er en "premade", men det som skjeler ser at dere gang på gang rekruterer tidligere fiender. Og de fleste i stammen deres nå består av akkurat det, fiender som har gitt dere motstand større enn dere likte..

Det at dere startet som en stamme som skulle bevise at de var flinkere enn Jin, det har jeg den fulle respekt for. Jeg start her i utgangspunktet selv for å kødde det til for Amy, kun fordi jeg liker karen. WHAT??

Siden jeg var såpass kjip her nå, så føler jeg at jeg må tipse dere om at jeg ikke er her før tidligst 07.30 i mårra + at jeg da kommer til å gi balla siden jeg er på tur til jobb.

Dette er ment som en selvmordpost, jeg forlater dette åstedet til fordel for morsomere servere, der har faktisk det en gjør betydning, og ikke hvem en kjenner fra før..

Ironien finner jeg i at en god del av de samme folkene sutrer over nivået på .no, tror dere virkelig at dere klarer å heve det på denne måten?

Blir veldig likt det å pisse i buksa for å holde seg varm, eller?

Først en spådom, så et sitat. For så og avslutte posten med en fornærmelse om ikke det ovenfor var nok.

-Nato og Epicki kommer ikke til å røre hverandre før de har utslettet trusselen fra stammene F-F-D og M-S.

-"Enøyd konge i de blindes rike"

Gunnar, kan du ikke be mora di sende støtten neste gang. Kjipt å måtte angripe seg selv for å knærte troppene dine..

,,!,,(-.-),,!,,

Ola, spør du skal du få plass i Bambam, resten av folka kan ta rennafart. (hanseman, du kan jogge litt lett)
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Vi har vel enda et flott eksempel på det Bambam?

Smack oppløses pga inaktivitet 3-5 medlemmer var aktive, og de blir med inn i epicki.
 

DeletedUser

Guest
Alt det du skriver her viser jo hvor lite peiling du har da, Bambam. Men fortsett med teoriene dine, morro å lese.
 

shakira

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
så de de hadde ikke balle nok til å gå til en annen stamme altså?

måtte absolutt gå til den stammen som leder v6 for å gjøre v6 enda mer kjedelig? og slippe "hard" motstand.
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Alt det du skriver her viser jo hvor lite peiling du har da, Bambam. Men fortsett med teoriene dine, morro å lese.

ville sagt det helt motsatte, han kommer jo med strålende kommentarer her, gå på twstats og se på historien til de rekrutterte medlemmene, 1/10 som ikke kommer fra tidligere fiendestamme..
 

DeletedUser

Guest
ville sagt det helt motsatte, han kommer jo med strålende kommentarer her, gå på twstats og se på historien til de rekrutterte medlemmene, 1/10 som ikke kommer fra tidligere fiendestamme..

Er ikke så mange stammer som ikke er tidligere fiendestamme uansett, er det? ^^

Edit: av dem som faktisk har medlemmer av epicki-standard
 
Sist redigert av en moderator:

Bambam

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Hvordan i sorte huleste skal jeg kunne besvare posten din gussi?

Hvor tar jeg feil, foruten noffe delen da, det var bare gammel morro..

Kom med en saklig post selv du, så skal jeg besvare den med noe like intetsigende som din..
 

shakira

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
V6 ender med at alle innen topp 25-30 er i Epicki.

dermed er v6 over på 0 , niks

og jeg siterer:
Hvor blir morro av? Er dere virkelig så redde for litt motstand at dere må samle alle spillerne med litt kred i en og samme stamme?
 

DeletedUser

Guest
det e veldig enkle fakta her... en stamme kan ikkje drives uten at de få medlemmene som er der e aktiv... derfor så ikkje de få spillerne som var igjen noe grunn til å forsette...dokkar klager på en kjedelig verden...samtidig har m-s og f-f-d hatt kosekrok gjennom hele v6 og rotter seg samtidig mot smack når de vet at vi kriger med epicki... hadde endt opp i en fiende stamme uansett kor vi hadde gått... men gikk til den stammen som faktisk har kriget seg dit de er... folk får ta det som de vil...
 

Bambam

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Pfft, du hadde glatt fått plass i en stamme med baller. Hadde du bare hatt baller nok til å spørre.. U limp d mf u!
 

DeletedUser

Guest
Var ikke meningen du skulle svare, var bare en kommentar fra min side. Men hvis du vil jeg skal svare mer nøyaktig så kan jeg vel det.

Jepp, vi er en premade stamme som ble samlet dagen før v6 åpnet eller noe for å krige mot Yamato for vi ville gi de motstand siden de ble regnet som en stamme med gode spillere fra både oss og andre her på forum. Vi kjørte undercover for litt morro for oss selv og for å prøve noe nytt (fra mitt perspektiv værtfall).

Vi kriget med Yamato med en gang vi kunne, pluss andre stammer også, og dette krevde mye tid som resulterte i tap på begge siden. Mot slutten av sommeren så var vi nesten nede i 10 spillere (dvs vi mistet ca 50% av medlemmene pga viktigere ting), tok inn noen fra O:H og noen polakker. Polakkene hadde vi vært i krig med, men siden de var så kul så tenkte vi whattheheck og lar de styre med det de vil gjøre. Når det kommer til de andre medlemmene som vi har tatt inn, så var det noe jeg var i mot, men siden vi ikke var så mange og aktiviteten ble ett problem for en håndfull av oss, så bestemte vi oss for å ta inn nye medlemmer for å friske opp steminingen. De resterende spillerne som vi har tatt inn fra Yamato og SMACK er basert på posisjon og tidligere erfaring som de har.

Vi tar ikke ting så seriøst her i Epicki som kanskje folk tror, vi er en avslappet gjeng som bare er ute etter å krige og ha det morro.
Og om vi er redde for litt motstand så får jo tiden vise det.. Vi har værtfall ikke basert våre valg fordi vi har vært for redde for motstand.
 

thewarior

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
jeg har hatt mye moro med epicki

Side 1:
Players: svineinfluensa
Side 2:
Tribes: EPICKI

Timeframe: For alltid

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 5
Side 2: 3
Forskjell: 2


hehe ja, grattis med seieren epicki. takk for das kampf (eller hva det nå heter).
 
Sist redigert:

Bambam

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Jeg føler meg korrigert til de grader, nei forresten..

Hvor var det du egentlig korrigerte meg der..? Det at du bytter ut poeng- og motstander-rekrutering med whattheheck gjør det ikke så mye stiligere i mine øyne, eller?

edit: beklager at jeg logga på en tur til waina, lover at jeg ikke skal logge på flere ganger i natt
 
Sist redigert:

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
hehe.

Ser poenget ditt.

Men å være en så liten stamme som epicki, krige mot alt og alle, og ikke bare overleve, men gjøre det bloody bra, det kreves aktivitet, MYE aktivitet. Det kreves kontinuerlig KV uansett når man er borte, det kreves at 1-2 av oss sitter oppe på natta og kontositter resten hver bidige natt, grunnet redsel for nattadling.

Hadde vært sabla morro å måke på med 10 spillere hele V6 gjennom og fortette å krige med alt og alle, men med jobb, kjærester, koner, barn, katter, bikkjer, bil som skralter, øl som skal drikkes, fyllesmeller som skal gå`s på, osv osv osv, så hadde det blitt massesletting innen nær fremtid, da TW rett og slett ikke er verdt det.

Så nå har vi flere som kan kontositte når det trengs og mer støtte å packe frontene med. Og det er morro å spille med de samme som man har adlet av og har adlet av deg. Respekt bygges på slikt.

Så kall oss hva du vil kjære Bambam :) Vi er her enda mens du er inaktiv (ifølge deg selv) :)
 

DeletedUser

Guest
hehe.

Ser poenget ditt.

Men å være en så liten stamme som epicki, krige mot alt og alle, og ikke bare overleve, men gjøre det bloody bra, det kreves aktivitet, MYE aktivitet. Det kreves kontinuerlig KV uansett når man er borte, det kreves at 1-2 av oss sitter oppe på natta og kontositter resten hver bidige natt, grunnet redsel for nattadling.

Hadde vært sabla morro å måke på med 10 spillere hele V6 gjennom og fortette å krige med alt og alle, men med jobb, kjærester, koner, barn, katter, bikkjer, bil som skralter, øl som skal drikkes, fyllesmeller som skal gå`s på, osv osv osv, så hadde det blitt massesletting innen nær fremtid, da TW rett og slett ikke er verdt det.

Så nå har vi flere som kan kontositte når det trengs og mer støtte å packe frontene med. Og det er morro å spille med de samme som man har adlet av og har adlet av deg. Respekt bygges på slikt.

Så kall oss hva du vil kjære Bambam :) Vi er her enda mens du er inaktiv (ifølge deg selv) :)
Stiller meg bak dette.
Var tenkt å svare her eg og, men no har jo hanse så og sei skrive det eg ville ha skrive, så da slepp eg, juhu :D

Btw, eg er vel ein av dei som har gått hardast inn for å rekruttere, i redsel for å ende opp med ein for liten aktiv medlemsmasse slik som dogz v3. Gussi derimot har vel sagt nei til så og sei alt :p

Så da får eg vel berre ta rennafart frå toppen av kollen eller noko slikt :)
 

Johan j1234

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
64
Ja no e vel spørsmålet:

Ka vil EPICKI gjøre?

Dem har vel ingen å krige med atm? :)

Går dem til krig mot M-S/F-F-D eller mot NATO...?

Time will show :)


PS: en av dem større medlemman i M-S, Sondre har gått over til NATO, litt kjipt å se at spillera svikte sin egen stamme fordi dem ikke greie å ta initiativ sjøl :(
 

RDI-rsr

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
Regner vel egentlig med at de største og sinteste motstandere her nå sittet i den største stammen i v3 etter at veldig mange Dogz ga seg der.
Vi får se om ikke dere forventet at samme skulle skje her med Epicki og at dere blir grise sure når dere ser at det blir rekrutert for å få inn stamina og en større bredde.
Så kritikken blir i mine øyne lite troverdig fra spesielt dere to.
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Hehe

Sondre gikk over ja, han har villet lenge og for å si det sånn, men men dere lekker jo ut dere M-S og F-F-D. Vi får bare info hivende over oss hele tiden :eek:

Sondre94 har alltid vært i rekrutteringslyset for NATO.
 
Topp