Går ikke katapulte kirken..

DeletedUser

Guest
Går ikke katapulte kirken..
Måtte bare prøve meg på det så jeg sendte 12 katapulter på en liten by + tropper. men ikke noe resultat.
(eller må man sende 100?)
 

DeletedUser

Guest
Kryss av "Kirke" i den der katapultsaken på simulatoren...
 

DeletedUser

Guest
Går ikke an å katapultere kirken nei, du må overta byen for at den skal forsvinne.
 

DeletedUser

Guest
ja svar..

det er det jeg mener (svar til dere begge) for i og med at den er med i listen når man sender katapulter burde det jo gå ?
 

DeletedUser

Guest
Ikke nå nei, men seinere tror jeg det kommer til å være en del katapulter rundt om kring.
 
Reaksjonspoeng
3
Send 1000 fakes. Send nok adelsmenn og nukes til å ta 4 byer i tilleg til å sende 4 nukes og 500 katapulter på kirken som treffer rett før adelsmennene dine. Hold angrepene gående i lang tid etterpå:D
 

DeletedUser

Guest
selv om du ikke har nok katapulter til å fjerne kirka, så blir tapene redusert dersom du sender dem på kirka(jo flere katapulter desto større reduksjon).

(er kun testet på simulatoren)
 

DeletedUser

Guest
selv om du ikke har nok katapulter til å fjerne kirka, så blir tapene redusert dersom du sender dem på kirka(jo flere katapulter desto større reduksjon).

(er kun testet på simulatoren)

ehm, nei...
Tapa dine blir rettnok mindre jo fleire katapultar du sender, men det er jo mulig dette har ei anna forklaring:rolleyes:
Hint: Simuler med å sende dei same katapultane på ein anna byggning;)
 

DeletedUser

Guest
selv om du ikke har nok katapulter til å fjerne kirka, så blir tapene redusert dersom du sender dem på kirka(jo flere katapulter desto større reduksjon).

(er kun testet på simulatoren)

Katas dreper dem au vettu;) Har'nte no med kjerka å gjøre det.
 

BLÆ.

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Prøv å putte 2500 katas som deff + paladin med Hels fakke som deff og angrip med fult nuke!

Vis du angriper med Hels fakkel trenger du bare 200 katas for å ta kirken :)

Tror katapulter blir mye mer viktig på v3 en de er på v3 nå!
 
Topp