Gamle spillere tilbake

Cashewnøtt

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Hvor stilig hadde ikke det vært å få et par gode gamle medlemmer av TW tilbake til TW ?

Folk fra Yamato og de derre stammene ?


Jeg savner gamledager da det var flere medlemmer å vanskeligere å bli bedre :p
 

DeletedUser

Guest
Det er flere som er tilbake allerede, du vet bare ikke hvem de er:p
 

DeletedUser

Guest
Hvor stilig hadde ikke det vært å få et par gode gamle medlemmer av TW tilbake til TW ?

Folk fra Yamato og de derre stammene ?


Jeg savner gamledager da det var flere medlemmer å vanskeligere å bli bedre :p


Mener du at de skal starte opp helt fra scratch eller at de skal ta over kontoer som allerede er store?
 

Cashewnøtt

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Hvis noen kjenner dem så hadde det vært kult å spørre..

Gjøre det vanskeligere å bli bedre..

Ja, å starte fra scratch ;)
 

DeletedUser

Guest
håper rennex kommer på v2...(hvis h*n ikke er der alt)
 

DeletedUser

Guest
heia LAW

ja det var tider det...kjekt med "er det ikke deilig å ha noen å hate...." //Raga Rockers

he he...
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Er da fortsatt like vanskelig å bli bedre, om ikke vanskeligere, med tanke på at det er mindre profesjonelle spillere i toppen.

Du kan ta meg som et eksempel, jeg er ikke det man vil kalle for en profesjonell spiller, men jeg topper likevel ODa-ranken. Og det sier vel sitt, gjør det ikke?

Jeg er enig i at vi burde få flere spillere på TW, og klare å motivere dem til å bli bedre, og med tiden erfarne TW-spillere.

Men slik jeg ser det, er den største utfordringen at det vil være vanskelig å motivere nye spillere til å spille i små stammer, som blir overkjørt av de større. Alle verdenene på .no er nå fulle av slike "overmakter", til og med den nylig startede v4.

Dersom vi faktisk vil gi nye spillere en mulighet, bør vi starte en ny verden snarest.

- Tom
 

DeletedUser

Guest
Jo då men det at du topper ODA betyr ikkje at du er den dyktigaste spelaren på serveren. For meg iallfall betyr det at du er aktiv i spelet og sender ut nuka når dei er bygde.

Dei som topper ODD er fordi dei har store alliansar i ryggen som hjelper til med forsvar til dei som ligg utsatt til i frontane. Dei som ligg på topp 10 i ODD ville ikkje ha klart å skaffe seg poenga med berre eigne troppar, dei er avhengig av å ha ein allianse som støtter dei.

Men for all del det det er bra at vi har slike spelarar som deg på serveren som tøyer grenser! :)
 

Cashewnøtt

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Du er gamle SanDilla :O ?


xD



Yamato kunne vi jo fått tilbake.. hadde blitt ekstra slit for elite :p
 

DeletedUser

Guest
Hey C.nøtt :)

Hvis jeg forstår deg rett, så ønsker di og se gamle "storheter" på V2. Det er jo en koselig tanke for de det gjelder at de er ønsket tilbake, men det er umiddelbart noen problemer ved ønsket ditt....

Det norske miljøet på TW er lite i forhold til feks Sverige, og det har blitt færre spillende her inne også siden starten, Med flere verdener og spille på blir det også et valg man må ta hvilken verden man skal være på. Det er et fåtall om noen som har mulighet/kapasitet & lyst til og spille seriøst på store kontoer på mange verdener da det nesten alltid vil være prioriteringsvansker.

Det er flere spillere fra starten av V2 som har returnert (og dratt igjen) men da på andre kontoer og ikke alltid i offentlighet men under "hemmelige omstendigheter". Så du spiller nok med flere "gamle" der nå, men de er kanskje ikke synlige på den samme måten. Det at mange (om noen) av de gamle spillerene ønsker og starte opp på nytt/scratch på V2 ser jeg på som lite sannsynlig.

For undertegnede er det ihvertfall ikke aktuelt da jeg skal være så ærlig og si at jeg liker og konkurrere og det og da vite at man sannsynligvis aldri vil se navnet sitt på en OD liste eller på rangeringslisten (et stykke opp mot toppen ihvertfall) kan bli litt demotiverende :rolleyes:
 

Cashewnøtt

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Du er fra Alliansen eller aksemaktene ?

Hadde faktisk vært stilig hvis noen av de gamle isåfall sa sine gamle navn :p

Men, men :p
 
Topp