Besvart Generelt

Status
Stengt for ytterligere svar.

jeeeeeeright

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
109
Hva er det du lurer på?
Om du får svar på ticket: ja det gjør du.
Om innogames lager konkurranser som treffer litt tilfeldig: jepp, det ser sånn ut.
Har teamet som tydeligvis får skylden for dette noe som helst med det her å gjøre: nope.
Om noen offisiell talsperson fra innogames (annet enn oss i det norske teamet) kommer til å kommentere noe som helst som du påster på et hvilket som helst sted på forumet: det vil overraske meg noe inn i granskogen.
 
Sist redigert:

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
blandes lagene på nytt? eller er man stuck med de samme lagene for ever?
 

jeeeeeeright

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
109
@ fa kua: Det vet jeg ikke.
@paalodin: ok. Du ville altså ha svar fra oss i teamet. Besvarte jeg de såkalte spørsmålene dine fra den forrige tråden, eller overså jeg noe?
 
Sist redigert:

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
@ fa kua: Det vet jeg ikke.
@paalodin: ok. Du ville altså ha svar fra oss i teamet. Besvarte jeg de såkalte spørsmålene dine fra den forrige tråden, eller overså jeg noe?

En ting til, jeg har ikke meldt meg på disse konkuransene så jeg forventer at jeg blir fjernet fra laget som jeg er på, jeg spiller TW på likefot og vil ikke ha noen bingo premie/bonus. Kan du få meg fjernet fra laget jeg er på?
 

jeeeeeeright

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
109
Du har godtatt å delta i et spill hvor innogames er i sin fulle rett til å endre hele eller deler av spillet når de selv måtte finne det for godt (eula som du godtok når du begynte å spille). Om du ikke godtar dette lengre, er det bare å slutte å logge inn.
Og nei, jeg kan ikke gjøre noe med lagene.
 

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
Du har godtatt å delta i et spill hvor innogames er i sin fulle rett til å endre hele eller deler av spillet når de selv måtte finne det for godt (eula som du godtok når du begynte å spille). Om du ikke godtar dette lengre, er det bare å slutte å logge inn.
Og nei, jeg kan ikke gjøre noe med lagene.

tja, skal vel holde ut til V1 er over, så blir det aldri noe mer. Men det forbauser meg hvor mye dere i teamet godtar fra Innogames uten i det hele tatt å gidde å spørre dem, du virker jo ikke som en nikkedukke privat Remi.
 

jeeeeeeright

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
109
Bare når jeg tror det gir meg en fordel ovenfor nye jentebekjentskaper ;)
Hvem sier jeg /vi ikke klager?
Spillere har ikke andre kanaler enn forumet for sin misnøye, men innogames som selskap leser ikke der. Mange av oss spiller selv, og vi er like misfornøyde mange ganger som dere er.
Selv om du eller dere ikke har mulighet til å se misnøyen og klagene våre er det galt å anta at den ikke er der, vi bruker bare andre kanaler enn du har tilgang til.
Når det kommer til hva vi "godtar", så er dakapo den eneste med innflytelse på spillet av oss, og den er svææææært begrenset til ikkeeksisterende når det gjelder ting som dette. Vi har som tidligere nevnt alle godtatt at innogames kan endre på spillet når som helst. Vi må bare velge mellom minimal innflytelse gjennom å være i teamet, eller ingen innflytelse ved å gå ut av det.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp