Gi meg noen naboer...!!

bakfull

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Jeg startet opp for noen dager siden, og etter anbefaling fra en nabo spiller og en stamme relokaliserte jeg meg etter 24 timer.

Blir man straffet for å relokalisere seg?

Fra å være i en del av V5 der det fantes både røde og grå naboer, har jeg nå havnet i bushen. Innenfor min kirkeradius er det EN by til, og den ligger helt i ytterkant av kirkegrensa. Utenfor kirkegrensa mi er det 3 grå og 8 røde i min 15x15.

Hvordan er det mulig å ikke få flere naboer? Jeg vasker meg hver dag, så jeg skal ikke lukte ille. Klipper plenen jevnlig på ettermiddagen for å ikke forstyrre. Men det hjelper ikke. TW vil ikke gi meg naboer....

Farmetid til den nærmeste av de 3 grå byene er 1 time 45 min EN VEI...med usle spydmenn.

Hvem styrer dette..og hva har jeg gjort som gjør at TW oppsettet hater meg?

Alt jeg ber om er flere naboer..;)
 

kermit

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Du vil få fler naboer etterhvert som fler spillere kommer. Å at du er såpass alene nå er jo en fordel for deg for du får jo da et forsprang i nabolaget ditt :)
 

kermit

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Tenk han kommer til å eie naboene sine når de kommer da? Da får han jo farms.
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Haha, omtrent som da jeg starta opp det der. Fikk naboer til slutt da, selv om det tok litt tid. :p
 

DeletedUser

Guest
jeg er kjempeglad jeg er langt unna deg, i motsettning til bakfull vasker ikke du deg hver dag har jeg hørt :)
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
de kommer nok skal du se ;)
Litt uheldig har du vært though, det skal sies!

btw, pent comeback Hemlock. :D
Nolaw smells owned
 
Topp