.gif kart (just for fun)

DeletedUser

Guest
anigifjui.gif


Har bare lagret bildene fra 31. August til idag x)
er 1uke med kart då, noen vil syns at det går litt for fort, og noen andre litt for sakte.. men vil endre på dette når jeg har lagret kartene i hele mdn :rolleyes: :eek:

(den ble ikke så bra, men dere forstå hva jeg vil fram til :D )
 

DeletedUser

Guest
Nice. Litt artig å følge med på. Spesielt da SippO ble grå, ble det et stort hull, hehe.
 

DeletedUser

Guest
Liker'e! Har hatt lyst på et sånt ett en stund, jeg vet bare ikke hvordan det gjøres :eek: Gleder meg til utvidelsen :)
 

blacki99

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Kult! :) Bra jobba :)


Om jeg skulle være litt storforlangende så kunne det vært kult om det gikk an og pause animasjonen! Men dette er kanskje ikke så lett og få til(?)
 

DeletedUser

Guest
Bra jobba, Snowy! Veldig kult, sånn må jeg lære meg :D

Kult! :) Bra jobba :)


Om jeg skulle være litt storforlangende så kunne det vært kult om det gikk an og pause animasjonen! Men dette er kanskje ikke så lett og få til(?)

Ikke med et .gif bilde nei, da må det være animasjon ;)
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Before and After Shock!
(bytter bilde hvert 5sekund)
beforeaftershock.gif




Before and After Shock! Again :eek:
(bytter bilde hvert 2sekund)
beforeaftershock2sek.gif



Begge bildene er like!
Men tingen er bare at jeg fant det gamleste bildet på kart (helt elendig kvalitet såklart -.-) og tok det med dagens kart :)

Det første bildet er tatt 20.Juni og det siste er tatt 7. August!
som utgjør ca 50TWdager (mer presist: 48dager!)

Som du kan se så har dette skjedd:
1. VARG: Har tettet igjen clusteret sitt ifra ITV. og tatt flere byer fra dem :)
2. Capes: har sperret gamle Shade spillere og har mistet Faox som lå godt der inni Gamle shade/SDDN. har små mistet litt byer i K75. og har tatt litt byer ifra BULLS.
3. BNP: Har tatt få byer av VARG enn vanlig, og har tatt Mange byer ifra H.V
4. EASY: Har tettet clusteret sitt kraftig, og har tettet imot rimmen veldig godt.
5. ÆRE: Fra denne tiden tok de nok en merg og fikk med ITVspillere, og ligger MYE mer oppi EASY enn det de har gjordt før.
6. BULLS: Har fått litt mer byer i nedre K65 mens de mistet lite i Nord K65.
7. 7KEYS: Har ihvertfall fått en mye bedre og sterkere cluse enn det de hadde før! Har adlet en del på BNP sin side av clusene.. noe som ikke er bra for dem der 7KEYS sperrer BNP.
8. ITV: er vel de som har tapt mest igjenom disse 50dagene i sommerferien! der de hadde et greit nok cluster til et pitte lite cluster som ikke kan gjøre noe særlig. mistet mange byer!
9. SDDN: Har mistet veldig mye av det indre K56, men har tatt litt mer av K66 ved gråadling og rekrutering av spillere.
10. -HvM-: De har ihvertfall samlet seg litt mer.. men ikke like sterk utvikling som andre store stammer. ÆRE skal klarer å spise disse opp..
11. SoS: McRogen sin lile stamme som "egentlig" nesten bare er av han.. Han dele ITV i 2! =)
12. H.V: Mistet kolosalt med byer til BNP, og har nok sett sine dager vist dette forsetter.
13. EoC: (vises ikke på kart.. men har bare en liten cluse ved BULLS)
14. Fenix: gamle -HM- spillere som har mistet rimen sin til Capes, og må kjempe videre for å beholde posisjonene og rimmen.
15. .....: er nok fra H.V stammen.. og ville lage en ny stamme for å ikke bli angrepet av BNP.. de er bare 2stykker.
16. -HvM-A: samme som hovedstammen..
17. Fort: Gamle Delta som har mistet alle byene sine ved EASY og har nå laget et lite cluster i K57.
18. Champs: Har ingen ide hvor disse har vært.. men er nok en ny stamme som har kommet!
19. UTG: mistet byene sine.. og blir nok helt vekke snart.
20 :pA-E:: Ligger ved 7KEYS rimmen.. blir nok spist opp av 7KEYS.

Komenter takk =) Negativt eller positivt samme det =)
 

blacki99

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Veldig bra! :)

Kan vel mest bare kommentere det som gjelder egen stamme. Alså vår grense med BNP går jo litt inni k53. Og her er det et par spillere, bla. en ganske stor som ble grå tidligere i sommer. Disse byene er nå blitt 7keys eie igjen, og faktisk minus en håndfull byer som vi gav til BNP (vi har gitt en hel del byer til BNP fra spillere som har ligget litt vel langt inni dems cluster). Så om du kun ser på kart forandringene på disse datoene så kan det så klart virke som vi spiser oss inn i BNP land.

Ute på rimmen ved k52 og k53 så er saken litt anderledes. Her har vi et par spillere som adler en del grått og andre småspillere etc. Også her er det noen spillere som vi har kicket og internadlet som kommer skjevt ut på kartet med de gitte datoene.

Men jeg kommer uannsett til og ta grep og overlevere en håndfull byer til BNP som vår stamme ikke har behov for og som ligger litt i grenseland for avtalen vi har. Men noen spillere er litt treige med og få dette inn i hodet...
Alt dette vil det bli tatt grep om ettervært (og har blitt gjort også).

Men såklart så håper jo du og Capes på at vi skal havne i konflikt der oppe. Et tegn på at dere tar oss litt mer på alvor nå! :confused: ;)

Men bra forsøk! ;)

Ellers fin-fint for forumet og V4 disse kartene og det du legger ut. Masse kudos fra meg i hvertfall. :)
 

DeletedUser

Guest
Veldig bra! :)

Men såklart så håper jo du og Capes på at vi skal havne i konflikt der oppe. Et tegn på at dere tar oss litt mer på alvor nå! :confused: ;)

ikke ifra meg ihvertfall :)
Jeg skrev bare det jeg så uten hvem jeg liker eller ikke liker :) og jeg så bare at dere hadde spist litt der. det var alt, forsett å sammarbeid dere ;)
 

blacki99

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
jupp! :p

Måtte bare si det så ikke folk i BNP tror at vi driver med "snikende indianer lek"... :D

Edit: og synes du er flink til til dette. Stemmer vel ganske greit mye av det du raskt oppsummerer med. Stå på! Flott med denne aktiviteten som er på V4 forumet nå :)
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
ÆRE var hovedsaklig ITV-spillere, men grunnen til at de ble større er at ~WON~ merget med de :)
 

DeletedUser

Guest
jupp! :p

Måtte bare si det så ikke folk i BNP tror at vi driver med "snikende indianer lek"... :D

Edit: og synes du er flink til til dette. Stemmer vel ganske greit mye av det du raskt oppsummerer med. Stå på! Flott med denne aktiviteten som er på V4 forumet nå :)


Eller kanskje dere gjør det? Og du bare sier dette for å ikke bli avslørt :confused:

hehe :p
 

blacki99

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Eller kanskje dere gjør det? Og du bare sier dette for å ikke bli avslørt :confused:

hehe :p


joda, vi kunne jo gjort det da... men bevis matrialet ligger jo fint til på twstats... ;) En ting og snakke folk opp etter ryggen, men vi har da vitterlig gitt en fin haug med byer til BNP gjennom tiden.
Hva skal vi med byer i deres cluster?, noen poenghorer er litt treige på dette, men dem som ikke følger stammens politikk får en advarsel eller 2 så blir dem kicket. Koster meg lite og rense opp i dette ettervært som det dukker opp.
 

DeletedUser

Guest
Hmm, så dere har hatt problemer med BNP angående dette^^

jeg mente det som en spøk, har ikke så mye peiling ang 7KEYS og de i området der lenger.. men måten du skriver på og driver å unnskylder deg så har dere hatt problemer? ;)
 

DeletedUser

Guest
Ser plutselig at BNP blir diskutert, uten at vi er representert i samtalen, så følte bare for å blande meg inn :p

Flott kart snow. Keep'em coming...

Så til eventuelle saken om BNP og 7Keys:
Jeg ser ikke grunn til å diskutere eller forklare andre hvilke eventuelle avtaler (om det finnes noen :p ) her på forumet. Det får bli en intern sak mellom de parter det gjelder som taes inngame ;)

Måtte bare si det så ikke folk i BNP tror at vi driver med "snikende indianer lek"... :D
Slapp av. Ingen klarer å snike seg innpå meg ;)
Jeg har daglig kontroll på alt som skjer i K53 OG k52 ( :mad: ) (samt K54/K43/K44 etc). Men ikke sikkert jeg orker å mase om ting gang på gang. Hvertfall ikke på forumet. Du får heller kontakte meg inngame, om du mener noe ikke er slik som det skal være.. :p

Men Snow har et poeng. Det er ingen tvil på at ihht kartet, så blir deler av BNP (og kanskje 7Keys) sperret inne, noe som selvsagt ikke er helt fornuftigt. Men den tid, den sorg. Dette tar vi privat inngame :cool:
 

DeletedUser

Guest
Har nå gått 1mnd :) så nye .gif kart kommer opp senere idag!

Her kan du følge med på hva som har skjedd denne mnd ved hjelp av kart :)


med vennlig hilsen Snowy
 

DeletedUser

Guest
Flotte kart Snow, men hva med å ha samme farge på de forskjellige stammene hele veien. Og ikke slik at de skifter farge underveis? :)
 

DeletedUser

Guest
Fargene her bestemmes etter rankingen, rank 1 har blå, rank 2 har grå OSV.
 

DeletedUser

Guest
Så at de bestemmes etter rank, men synes det hadde vært bedre dersom fargene ikke hadde blitt skiftet, men man heller bare hadde sett utviklingen uten forskjellige farger :) Er ikke så glad i diskotek skjønner du.
 
Topp