.gif kart (just for fun)

DeletedUser

Guest
Hmm, syns ikke det er så stort problem jeg, men det er vel fordi Varg alltid holder seg på 1. plass :rolleyes::cool:
 

DeletedUser

Guest
Beklager at jeg er sein. men har vært i byn og tatt en fridag fra TW idag :)

Skal laste dem opp nå :) det vil bli 3 like kart med 3 forsjellige raskheter :)
 

DeletedUser

Guest
Speed 0,5
[Spoil]
speed05sek.gif
[/Spoil]


Speed 1
[Spoil]
speed1sek.gif
[/Spoil]


Speed 2
[Spoil]
speed2sek.gif
[/spoil]
 

DeletedUser

Guest
Bra update! Nå kan man virkelig se hvordan frontene utvikler seg :) Legg f.eks merke til hvordan ghost sitt cluster opp i Varg stadig minker ^^
 

DeletedUser

Guest
Bra jobba Snowy! :)
Kjempe morsomt å se på hvordan ting utvikler seg.
 

blacki99

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
flott, men enig i at det kanskje kunne vært en fast farge på alle stammene. Ellers så er jeg bare blitt for gammel til diskotek! :eek:

Også må du vel huske og forandere på bla. 7keys og bulls sin merge mm. :)
 

DeletedUser

Guest
så du vil altså at jeg skal redigere oppimot 32 store bilder.. det er stress -.-
 

DeletedUser

Guest
Snowy, det er ikke snakk om å redigere dem, det er bare snakk om at du beholder de fargene de nå har, i de neste kartene du lager, er vell ikke så mye stress det? :)
 

DeletedUser

Guest
Fargene er det vel ikke han som styrer, da det ser ut som han tar dem fra karttråden.
 

DeletedUser

Guest
Dersom det er for mye arbeid så er det bare å fortsette med det gode arbeidet du har gjort til nå! Jeg er rimelig fornøyd uansett :)
 

DeletedUser

Guest
men blacki.. når den 8. September kommer, så skal jeg gjøre det som folk har lyst til ^^,

men husk på at noen stammen kommer fram og tilbake fordi de går ut av Top15 ! :)
 

DeletedUser

Guest
Som lovet, her er 1ukes Kart ;)

Med korekte farger untatt de aller minste :)

[spoil]
17september.gif
[/spoil]
 

DeletedUser

Guest
har beklaglevis vært på en såkalt "lånedata"
så har ikke kunne lagret noen kart..

men jeg skal komme med en liten overraskelse snarest :) det er sånn ca 500bilder -700bilder.. :eek:

skal gi deg en hint

* Hele V4 historien i kart :eek: *
 
Topp