Gladmelding til alle oldschool sutrekopper

agentsicer47

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
176
Sjekk her

Som tittelen sier, er dette en gladmelding til de som savner 'gamle tw'. Her står det svart på hvitt at dette blir en verden hvor man ikke kan kjøpe seieren.

Sindre, over og ut :awesome:
 

DeletedUser

Guest
Nå skal ikke jeg være partypooper... men klarer ikke finne en plass der det står at det BLIR en sånn verden. Det var kommet et forslag fra spillerne om å lage en sånn verden, men at mod påsto at kun Morty tok de avgjørelsene
 

jeeeeeeright

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
109
Som det har blitt sagt tidligere så er dette bare et forslag fra en spiller, på samme måte som mange har foreslått å gjenskape v2 her hos oss.
 

agentsicer47

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
176
Shitz, dere har rett. Jeg er visst ikke så orientert på .net forumet som jeg burde, menmen, gode innstillinger var det nå :)
 

DeletedUser

Guest
Kan man kjøpe seg til en seier i disse dager?

Så lame :/
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
Tribalwars er lame for de fleste...

Nå har det seg at det faktisk har kommet ikke bare en, men TO old-school-verdener de to siste dagene. Den ene er som kjent w73 på .net. På .pl har det startet to verdener nå nylig.

Først startet s80 med alle de vanlige "fordelsbaserte" pp-funksjonene er inkludert, skatter som vinnerkrav, kirke, nattbonus 0 - 8 og en god del mer barbs enn på w73.

På s81 som startet idag er det bare PK, KA og FA aktivert, men det er ingen paladin, ingen bue, 15-tech, limited haul (6k pr dag og by, maks 1 mill), nattbonus 0 - 8 og noen spesielle vinnerkrav. Det er første stamme til å eie 75% av alle spillereide byer, og etter det varer verdenen i 60 dager for at "spillerene får den plasseringen på rangstigen de fortjener", står det i innstillingene (som jeg oversatte med translate)

Takk for din oppmerksomhet!
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Hadde vært kult med en ny v2, ja. Ingen nattbonus, og speed på 1.6. Buemenn også. Yay.
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
Nattbonusen er jo den innstillingen sammen med enhetshastigheten og og hvorvidt man kan farme som avgjør duals. På hp har jeg tre duals, da jeg går på skole og kan ikke alltid dekke alt fra 07 til 01. Hadde jeg måtte dekke dette hadde vi nok skaffet enda en dual. Men nattbonusen er tosidig, og alderen avgjør nok hvilken side du er på, med mindre du bor på andre siden av kloden.
 

Clayzer

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
155
Nattbonusen er jo den innstillingen sammen med enhetshastigheten og og hvorvidt man kan farme som avgjør duals. På hp har jeg tre duals, da jeg går på skole og kan ikke alltid dekke alt fra 07 til 01. Hadde jeg måtte dekke dette hadde vi nok skaffet enda en dual. Men nattbonusen er tosidig, og alderen avgjør nok hvilken side du er på, med mindre du bor på andre siden av kloden.

Ja ikke sant. Derfor jeg liker nattbonus da er man som regel trygg om natten og kan sove godt. Uten nattbonus er man jo nødt til å være våken i det tidspunktet eller skaffe duals for det.

På v2 spilte man ikke dual, og mesteparten av angrepene traff på natta.

Nettopp. Og for folk flest er jo det noe upraktisk. Du spiller jo selv kun solo om dagen? Må bli jo veldig mange søvnløse netter og trøtte dager? Det var det ihvertfall for meg på V1, og kan ikke si jeg likte det noe særlig.
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Nettopp. Og for folk flest er jo det noe upraktisk. Du spiller jo selv kun solo om dagen? Må bli jo veldig mange søvnløse netter og trøtte dager? Det var det ihvertfall for meg på V1, og kan ikke si jeg likte det noe særlig.

Nei, går ganske fint. Som oftest blir angrep sendt fra 23-03, og da er jeg våken uansett. Så sover jeg frem til nattbonusen er ferdig, eller lengre. Avhengig av hvor mye incs jeg har. Sove får jeg tid til uansett.

Det stemmer at jeg spiller solo.
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
På v2 spilte man ikke dual, og mesteparten av angrepene traff på natta.

Ja, så for å få en ny v2 må dere faktisk gjøre det å være duals ulovlig. Mao. det er lite vits å håpe på det. Men om det var noen som mente det hadde vært en drømmeverden, ville jeg selv ha hatt en skatteverden med gårdregel på 1333 enheter pr lvl. Hadde nok blitt lite stacks og mye backtiming.
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Nei? Driter i om folk spiller dual så lenge vi får en ny v2. De som er så feige at de ikke tør spille alene, med alle ulemper det medfører, eier jeg ikke empati for.
 

Clayzer

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
155
Nei, går ganske fint. Som oftest blir angrep sendt fra 23-03, og da er jeg våken uansett. Så sover jeg frem til nattbonusen er ferdig, eller lengre. Avhengig av hvor mye incs jeg har. Sove får jeg tid til uansett.

Det stemmer at jeg spiller solo.

På V1 traff jo angrepene under hele natten, og måtte dodges konstant nærmest. I tillegg til tog som dukket opp hele tiden. På det verste var det utrolig lite søvn.

Nattbonus hadde jo hindret mye av det behover for å dodge om natten, derfor synes jeg den er fin. Har man og i tillegg en jobb man skal på tidlig om morgenen er det jo håpløst å sitte oppe om natten. Da må man jo ha en dual for de timene.
 
Topp