Glitter ny admin

DeletedUser

Guest
Glitter... Kan du flytte tråden til off-topic snart? Jeg har sendt inn ticket og greier:p

Hvis du ikke *vil* flytte den, kan du begrunne hvorfor?

hehe, helt ærlig er jeg stressa for om jeg flytter den feil :p

men hmm, jeg skal prøve ;)
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Du var ikke akkurat lekker i de hot-pantsene da, kan ikke regne med å få vist deg frem for folkemassene iført lilla undertøy med fjær på vettu? :)

GO PUBLIC, IRL! :)

HotpantsPurple.gif
310019505430_1.jpg

Unødvendig Celtic! :p
Meget unødvendig.
Håper du får infractionen det du er ute etter med den der. :p



Jannes er mer sexy en deg, og du er tydeligvis sjalu ettersom du drar det fram hele tiden. Eller er det rett og slett bare fordi han er ditt største forbilde?

--------------------------------------------------------------------------

Auch. KRAPE!!!

--------------------------------------------------------------------------

Jeg nominerer

Liverbird, Fizzmann og Jazcan som andre kandidater til evt. nye super-mod plasser.
 

DeletedUser

Guest
Jannes er mer sexy en deg, og du er tydeligvis sjalu ettersom du drar det fram hele tiden. Eller er det rett og slett bare fordi han er ditt største forbilde?

Han visste faktisk ikke om bildet før jeg fortalte det til ham;)
 

DeletedUser

Guest
hehe, du e herlige og espen, eg drar fram bildet av jannas heila tiå, eg fekk sitt det nå nyligt for fyste gång for ein time siden, du e meg ein herlige liden pikkolo....
Klart jannas e sexy, du tør jo isje ha bildet av deg sjøl på msn espen, ka e det du e flau øve ???
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
hehe, du e herlige og espen, eg drar fram bildet av jannas heila tiå, eg fekk sitt det nå nyligt for fyste gång for ein time siden, du e meg ein herlige liden pikkolo....
Klart jannas e sexy, du tør jo isje ha bildet av deg sjøl på msn espen, ka e det du e flau øve ???

Jannes er sexy ja. Det skal han ha.

Ehh, jeg har ikke bilder på dataen min. Desverre, så er jeg ikke like fotogen som dere to.

Pimpel og Polt :D (Jannes og Kemp ^^ =))
 
Topp