Glitter som Admin ?

Vil vi fjerne Glitter som admin på forum / Inn game ?


  • Totalt antall stemmer
    82
  • Avstemningen er stengt .

DeletedUser

Guest
"Posten er laget for å sette et eksempel med tanke på hva adminene gjør når de stemmer over om dual skal være lov eller ikke.
Posten er svært useriøs og er ment for å provosere å skape ettertanke.
 
Sist redigert av en moderator:

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Glitter er bestemt, engasjert, forholdsvis rettferdig og sinnssykt aktiv.
Hun har masse erfaring og rutine, ikke lett å finne slike admins.
Tenk om vi måtte slite med noobs..

Heia Glitter :D
 

DeletedUser

Guest
Hvis du vil at glitter skal gå videre send idol1 til 2026!

Selv om tanken har slått meg, så visste jeg virkelig ikke dette var en reality serie. Fine likhetstrekk iallefall :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Hvis du vil at glitter skal gå videre send idol1 til 2026!

Selv om tanken har slått meg, så visste jeg virkelig ikke dette var en reality serie. Fine likhetstrekk iallefall :rolleyes:

har du ikke lagt merke til at det er like mye drama her som vilket som helst annet reality serie? alle her skriker etter og få vilja si uansett hva de driver med^^

behold voten, vil se om 99% stemmer pro glitter^^
 

DeletedUser

Guest
Da må 100 stk stemme : )

Men Glitter, meningen var for å provosere, ikke for å såre deg selv om vi har hatt våre diskusjoner.
 

DeletedUser

Guest
Nei, la dem stå, så leser alle dem å slipper å tro at voten er ekte
 

DeletedUser

Guest
Hvis du vil at glitter skal gå videre send idol1 til 2026!

Selv om tanken har slått meg, så visste jeg virkelig ikke dette var en reality serie. Fine likhetstrekk iallefall :rolleyes:

Jeg har prøvd å sende flere ganger nå ... :confused:
Det funker ikke gitt ;)

Reality; det skal jeg love deg... vi er jo tross allt på T(W)V :rolleyes:

Det eneste er at det må være den lengste serien til nå iallefall... og det er jo døgnet rundt, ha ha ha.... :p
 

DeletedUser

Guest
woot ;O det var en lang serie, og jeg er i den ;O

ingen autografer :D

men, uhm, hvor går det? TV2? TV3? TV4???:confused::confused: kan noen fortelle meg? :eek:
 

DeletedUser

Guest
har du ikke lagt merke til at det er like mye drama her som vilket som helst annet reality serie? alle her skriker etter og få vilja si uansett hva de driver med^^

behold voten, vil se om 99% stemmer pro glitter^^

Kan ikke du slutte å skrive sånne piler bak hver eneste setning? Du ser ut som en liten unge når du skriver sånn.

3session: herregud så teit du er.
 

Royal Flush

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
16
Denne meldingen er rettet mot trådstarter aka 3cession aka Poke me.

Glitter gjør en kjempejobb med både oversettelse, styret og andre saker. Benedichte aka Glitter får ikke betalt for sin jobb (Bare Premium Points), og derfor blir hennes innsats i Tribalwars styret dobbelt så stor. Jeg skjønner godt Glitter når det gjelder at det er feigt og dele en konto, spesielt på en speed server.



Jeg har også fått melding av deg både på Verden 2 og Verden 3, den ser slik ut:

3cession I dag kl 01:44
Hei

Som dere sikkert har fått med dere har vi fått en ny regel her på den norske serveren. Som innebærer kort fortalt at det ikke lenger er lov å være to personer på en konto.

Det er forsåvidt en grei regel, men nå har det seg slik at det har vært lovlig å gjøre dette helt frem til nå.
Jeg(POKE ME) har blant annet spilt sammen med en annen på kontoen brann2006 siden august fullt åpenlyst og lovlig.
Ettersom denne reglen har blitt vedtatt blir derfor en av oss derfor kastet ut av V1. Noe jeg synes er ganske urettferdig særlig da vi har spilt lovlig hele veien. Men jeg er sikkert ikke alene heller.
I kveld var det mange spillere som var uenige i denne regelen og adminteamet har kommet frem til at de skal en avstemmning i morgen.

http://forum.tribalwars.no/showthread.php?t=4543

Opprinnelig skrevet av glitter
Det er bare å se på "nattbonus" saken på v3, hvor flertallet som uttalte seg på forumet virket veldig negative til denne. Det er fordi folk som er uenige i noe gjerne har en tendens til å rope høyere enn dem som liker det slik det er. Er generelt få som lager poster for å fortelle hvor fint de synes en enkelt ting ved regelverket eller innstillingene er. Vi vet jo også at resultatet ved denne avstemningen ble at flertallet var for å ha nattbonus (selv om det var gjevnt). Poenget er at da jeg satte opp avstemningen hadde jeg aldri trodd det ville bli gjevnt en gang.

Men har snakket med bunny, og vi setter opp en avstemning i morgen. Denne blir hypotetisk, altså utfallet av undersøkelsen vil ikke bety at det automatisk blir en forandring. Det er mest for å få et klart tall på hvor mange som faktisk er uenige i dette, og om det er så mange som stemningen på forumet tilsier. Det er trossalt ikke kjempe mange personer som har uttalt seg i denne saken.

Så nå har vårt kjære adminteam bestemt seg for å la folk stemme på om vi skal ha denne regelen eller ikke.
Eller slik vi som blir påvirket av dette føler det. Å bli stemt ut av spillet. Jeg trodde dette var et krigsspill, og ikke en valgkamp hvor man kan bli stemt ut av spillet.

Det vil iallfall komme en avstemmning på dette i en av de nærmeste dagene, og jeg håper alle tar seg tid til å sette seg inn i denne regelen og hva det vil innebære for enkelte spillere i denne saken.

Takk for din oppmerksomhet

POKE ME

Jeg hadde permbanna deg på flekken.
 

Juggernaut

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Toad/Lord Ollish, seriously why cheat the poll by using two forum accounts?
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Er enig i det forbudet. Hvorfor i h.. skal det være en fordel kun for noen få?
Det at du ikke liker det er en annen sak. Enig med Royal Flush. At du fortsatt er her nå, er helt utrolig.

Gliter og jeg har nok hatt våre feider på slagmarken, men hun gjør en god jobb der hun er nå. Syntes avstemmingen din vdr. henne også er direkte fjollete.
 

DeletedUser

Guest
Er enig i det forbudet. Hvorfor i h.. skal det være en fordel kun for noen få?
Det at du ikke liker det er en annen sak. Enig med Royal Flush. At du fortsatt er her nå, er helt utrolig.

Gliter og jeg har nok hatt våre feider på slagmarken, men hun gjør en god jobb der hun er nå. Syntes avstemmingen din vdr. henne også er direkte fjollete.

Kun for noen få? Du kan også få en dual, er ikke bare for en neve spillere.
 

Navaji

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Du kan ikke se den lille tingen inn dette innlegget kalt ironi?

Stephen

PS: Yeah, it's Stephen, the original owner of Navaji.
 

DeletedUser

Guest
Synes glitter er GREI helt til den *nye* regelen. Hun gjør det for å miste sin beste motsander.

Detter er min mening om saken
 
Topp