Go domola!

younameit

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
71
wee... endelig er 1. plassen tilbake til den rettmessige eieren:)

lurer sikkert på hvorfor jeg skriver dette, men det er en god grunn for det.
Nemlig at jeg hater irl/ILR? folka! og siden alive35 er en av de må jeg jo skrive dritt om de på forumet. (ikke sant?):p
Vært digg med stilling i dogz, der min eneste oppgave er å plage Irl/ILR? folka...xD
 

DeletedUser

Guest
Rank 1. Står det respekt av, men jeg har ligget i DOGZ-clusteret lenge, men dere har ikke tatt meg. :D But you don`t get me, you don`t get, me! :p
 

DeletedUser

Guest
Gratulerer :)

Ikke snakket med deg, men snakket masse med Dommola. Knakende god og fornuftig spiller :)
 

DeletedUser

Guest
Tjah, ble jo faktisk litt kjent med min tidligere nabo i v3 etter endel småkriging.
Så må benytte anledningen til å gratulerer Dommola med 1.plass mot stor-byrokratiet.

Evogad
 

geronimo

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Gratz!

Gjør godt å se at listen endelig toppes av et navn som ikke bare har vokst uten motstand :)
 

DeletedUser

Guest
Får vi ikke en kommentar fra mister Dommola selv her? Eller er du for lat til å lese forum regelmessig? hehe
 

DeletedUser

Guest
Hehe, takk! Hyggelig med merksemd, men syns egentlig det er yakuza og dogz avd. nord som har mest av æra for at eg overtatt den grønne trøya. Ein formidabel jobb med å ta ned Alive35. Og ut frå posten til rdi så ser det ikkje ut til at det går så aller verst på dei andre frontane heller ;)

Rank 1. Står det respekt av, men jeg har ligget i DOGZ-clusteret lenge, men dere har ikke tatt meg. :D But you don`t get me, you don`t get, me! :p
Btw, eg veit kor du bur... Byane dine er berre litt for små for poenghorer som meg ;)
 

renegade90

Banned
Reaksjonspoeng
0
Gratulerer da =)

Har ikke fått med meg så mye i v3, før nå som jeg er spill moderator.

Men du skal absolutt gratulerers for å ha rank 1.
Bra jobbet:)
 

DeletedUser

Guest
Grattis Dommola. Well done.

Kan ikke noen legge ut en topp 20 så vi utenfor også ser?
 

DeletedUser

Guest
Jepp, men den er vel ikke oppdatert?

Edit: Takker Dommola ;) (Kom etter jeg skrev innlegget)

Jøss. Endel nye og ukjente navn for meg der :/

Hva er stammen ILR et resultat av btw??
 
Sist redigert av en moderator:

renegade90

Banned
Reaksjonspoeng
0
Korrekt.
Så selv at den ikke var oppdatert så var på vei å legge ut samme linken som Dommola la ut, han var raskere enn meg der gitt :p
 
Topp