Godt jobbet KoD :)

Groot

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Da er vel vi kommet til det punktet der det blir vanskelig for PMS å komme seirende ut av dette.
For dem som ikke vet det, så har Eru Iluvatar og Vaffelmann Kontoen gjort en pysete men strategisk riktig handling fra deres side.

Dem gikk fra PMS til KOD, det lå i kortene lenge. med 100% deltagelse i skypechatten men 0% hjelpsomhet ingame.
Begge kontoene ville gjøre "Sitt" og skapte egentlig bare hodebry.
kudos til KOD som har spillt kortene sine riktig og fått mest mulig ut av det dem har gjort.

Moralen i PMS kommer nok til å bli så lav at de fleste gir seg (Noe mange alt har gjort pga dem ikke tålte trøkket fra KOD)
Dere har vært flinke og vi i PMS var ikke fult så flink.
Å avslutte alle diplomatiske forhold (Noe meg å DONslask gjorde) var vel der det gikk galt, vi skulle nok ha ventet noen uker til vi hadde fått en bedre front mot KOD.

Synd at vi hadde slike sabatører på insiden, 90% av probleme i PMS var nettop de 2 kontoene her.
Nå ser vi hvorfor, Kvisling sin ånd lever videre i beste grad.

Gratulerer KoD godt spillt det var gøy :)

Mvh Groot.
 

agentsicer47

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
176
Altså, dere avsluttet jo de diplomatiske forholdene for så å adle de :) Tribalhugs på latterlig høyt nivå slik dere holdt på i starten, men det er ikke i diplomatien dere røk, det var i samarbeidet, lagmoralen, pågangsmotet og viljestyrken dere røk.


Jeg, samt flere i KoD var aldri forberedt på noe tap. Vi skulle bare gi dere en helvetes kamp, og så fikk det gå som det gikk :)


f9d348920b2908b163bb328a3f57ff5f.png


Sjekk datoen, peepz.
 

Destructere

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
83
Godt jobbet ja! Har ingenting å si på ferdigheten til visse spillere :) KoD er fortjente vinnere på denne verden!

Tho, selv så må jeg si det har vært ekstremt mye syting. På det tidspunktet PMS ledet stort, var det helt enormt med syting fra KoD at verden var over etc etc. Det var da Djinn og Don stoppet alt av allianser med andre stammer for å tilfredsstille de andre. Det var vel dette som var det første og største vendepunktet i krigen. Etter det ble aktiviteten i PMS mye mer laber og KoD valset nærmest over oss.

Er nå fortsatt her til verden slutter, men kanskje noen få ildsjeler der ute fortsatt tenker at verden ikke skal ende helt enda og det blir en ny tvist igjen? Håper fortsatt på 3 fronts krig (love)
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Ja det ryktes at Magnar ikke tok hintet mitt for lenge lenge lenge siden :) Eller det blir vell fakta ..

Synd det :)
 

agentsicer47

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
176
Det var da Djinn og Don stoppet alt av allianser med andre stammer for å tilfredsstille de andre. Det var vel dette som var det første og største vendepunktet i krigen. Etter det ble aktiviteten i PMS mye mer laber og KoD valset nærmest over oss.

Propaganda, min venn. Jeg skjelte ut Thomas for posten hans på forum men ble bedt om å roe meg ned, fordi det kun var propaganda. Vi var aldri forberedt på å måtte gi opp kampen :)
 

Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
På den positive siden kom vendepunktet på v22 akkurat i tide til at de som sitter igjen med svarteper stille og rolig kan ta turen over til v23 og prøve på ny ;)
 

Groot

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Vi hadde alt av det, lagånd moral o.s.v. Men med engang vi prøve å kjøre et sammarbeid der Vaffel og Eru kontoen var involvrt gikk det gale. Dem ikke ville, dem ønsket ikke. O.s.v Vi tribal hugget? vi hadde ally med 3 stammer, hadde Magnar fått viljen sin så hadde vi fortsatt vært ally med dem.

:) Så aldrig på at PMS var sikkre vinnere, viste godt at det var alt for gode spillere i KOD til at vi kunne ta en "walk-over".
Vi ønsket en kamp derimot, noe vi ikke hadde hat tidligere i verden. Vi ønsket å se om de spillerene vi ikke viste noe om i vår stamme hadde det som skulle til for å vinne. Noe dem ikke hadde, dem ridde på "PMS" bølgen av adlinger fikk seg noen byer.

Med engang dem møtte noen som faktisk viste hva dem gjorde så da dem seg.
KoD hadde bedre spillere i front, det ble åpenbart veldig tidlig. Problemet ble plutselig når vi skulle hjelp fra bakerste hold så holdt dem igjen.
Er vel bare slik at noen hold med KOD på de andre kontoene og dem som holdt med PMS sa seg enig i hva en som ble avgjort på kontoene.

Uansett hva som er blitt gjort, så spilte KoD riktig.8
 

DeletedUser

Guest
KoD var en helt fantastisk stamme, varanior du sier at pms avsluttet alliansene sine var vendepunket? jeg mener at Kontoen Torkilds disipler avgjorde krigen med sin fantastiske innsast. Kudos til Torkilds disipler. SÅ må vi ikke glemme fsens, spoon og heskey.
 

Destructere

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
83
Jeg sa det var det første vendepunktet, og kanskje det største. Det var selvsagt flere ting som spilte inn.
 

Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
350
Først kan jeg si at alt fra KoD sin side uten tvil var propaganda, synes det var ganske åpenbart før jeg fikk bekreftet det - de oppnådde akkurat det de ville, nemlig at PMS skulle bryte det de hadde av diplomati. Hadde de ikke gjort det, hadde de kjørt videre med kommentarene om tribalhugs og hadde dermed hatt noe å skylde på.

Det lå i kortene lenge at noen på Eru kontoen ikke ønsket å være i PMS og det blir ikke lettere for de andre på kontoen når dere får kjeft fra resten av pms på grunn av manglende hjelp til stammen.

Synes dette er et veldig godt sitat (fra Skype). Det beskriver situasjonen greit. Husk at jeg ikke var med fra starten av Eru sin tid i PMS, men etter hva jeg hørte hva flere misfornøyde med et par ting allerede da. Det endte opp med en slags ond sirkel der spillerne på Eru var lite motiverte til å delta, fikk kjeft og masse sure kommentarer for det (naturlig nok), som dermed gjorde lysten på å delta enda mindre. For min del var det samtalen mellom Andy, Sander/Houdini og meg som overbeviste meg om at jeg ikke ville bli værende - Sander var så latterlig at jeg fortsatt har vondt langt inne i margen. Skrev som om han var 7 år gammel. Jeg vet enda ikke om han faktisk var seriøs, men ut ifra beskrivelsen på han fra et par andre tror jeg faktisk det - dessverre. Nå er selvfølgelig ikke Sander hele årsaken, men ett av flere eksempler og uten tvil det mest ekstreme (Patrick er et annet et).
 
Sist redigert:

Fjordheksa

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
51
Dette er bare flaut pms. Skru klokka tilbake 1 drøy måneds til og situasjonen var så å si lik, bare til deres favør.,. og dere gir opp tvert? Da er det iallefall ingen tvil om at vi fortjente seiern her og ikke dere om dere kaster inn håndklet så lett..
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
Nå skal det sies at KoD hadde den fordelen at de bare hadde en front, og dermed en større safesone, PMS derimot har nå nærmest 0 safe.
 

thomz97

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
175
Nå skal det sies at KoD hadde den fordelen at de bare hadde en front, og dermed en større safesone, PMS derimot har nå nærmest 0 safe.

Nei det er jeg uenig i, djinn og don hadde en syk safesone mens eru var der. Djinn går vell 90% deff også så i antall deffbyer hadde nok pms mest
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
Nei det er jeg uenig i, djinn og don hadde en syk safesone mens eru var der. Djinn går vell 90% deff også så i antall deffbyer hadde nok pms mest

ja, men nå har ikke pms safesone lengre, vi i kod hadde safe hele tiden



For øvrig har jeg en observasjon å komme med:
Vaffelmannen og Eru Iluvatar har til sammen tatt 39 byer og mistet 1, og utgjør dermed faktisk en stor del av PMS sine krigsstats når det gjelder erobring, så hvordan er det de ikke har bidratt?
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Fa kua hva babler du om? spoon, torkilds disipler, superman og etriuss har ikke hatt safe sone gjennom hele verdenen, spoon hadde litt i starten. Get ur facts right
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
Jeg sa heller aldri det. KoD som Stamme har hatt safe(regner ikke med HOL her) hele tiden ca, det har ikke PMS nå.
 

DeletedUser

Guest
Jeg sa heller aldri det. KoD som Stamme har hatt safe(regner ikke med HOL her) hele tiden ca, det har ikke PMS nå.

Hvis vi tenker lenger tilbake. Så hadde vi hele den unionen mot oss, og når det sto på som verst. Fant Kortal (x-HOL) at han skulle ta JKS66. Var vell 8-10 nukes som kom, når gjennomsnittlig hadde vi 6-8 byer i stammen.

Tunge saker.
 
Topp