Godt nyttår fra Legend

DeletedUser

Guest
Vi i Legend ønsker hele V7 og egentlig resten av TW-verden et heidundranes godt nyttår.
Om dette kan regnes som politikk og propaganda eller ikke kan vel diskuteres. Men uansett vil jeg kalle det relasjonsbyggende, god reklame. Dette en kveld for god mat, noe godt i glasset, fyrverkeri, og angrepspause på TW, kanskje også for de som liker det en god sigar. Jeg ønsker alle en tipp topp kveld med alle disse faktorene forhåpentligvis intakte.
2011 blir et år hvor det kommer til å skje mye på V7. Stammer kommer til å gå under, noen kommer til å oppstå. Spillere kommer til å bli adlet, noen kommer til å slutte, noen kommer til å begynne, og noen kommer til å vokse seg større enn andre. Vi i Legend skal selvfølgelig bidra til dette og har planer om å ikke bare holde oss i livet, men å være med å styre V7 i tiden fremover.
Igjen godt nyttår fra alle oss i Legend, og lykke til med alt!
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Godt nyttår fra oss i Honkie også:) I vertfall fra meg^^
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Meh, vil først ønske alle sammen lykke til i 2011! Og la det fortsette sånn det har gjort (Bortsett fra dere som er foran meg dahh...)!
Men men!

Lykke til alle sammen neste år - Og kos dere SKIKKELIG i kveld!
 

Johan j1234

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
64
Meh, vil først ønske alle sammen lykke til i 2011! Og la det fortsette sånn det har gjort (Bortsett fra dere som er foran meg dahh...)!
Men men!

Lykke til alle sammen neste år - Og kos dere SKIKKELIG i kveld!

For imorra bryt det løs meine du? :D
 

Royal Flush

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
16
Hardyguttene ønsker alle en fantastisk nyttår med en kjemperakett som nylig ble publisert på forsiden i fanbladet vårt:

6_31.10.2008003325.jpg
 
Topp