Good afternoon. My name is Arnold Schwarzenegger!

DeletedUser

Guest
Mange her kjenner meg igjen som the governator of California eller fra en rekke filmer som Terminator serien, Predator og Junior. Nå er jeg her for å redde verden fra villains på tw. I'll be back!

villain.jpg
Classic Tribal wars player, need to be terminated at once.

Bestemte meg for å ikke presentere meg før jeg er topp-20 stammer. that's right, The Terminator er nå en topp-20 stamme. Startet som bare en Terminator og kommer alltid bare til å være en Terminator, med kanskje unntak av min gode venn Sylvester Stallone, men han har sine missions. Er nok ikke mange stammer som det alltid bare har vært en spiller, som har jobbet seg oppover til et nivå hvor man dealer med topplista.

551ra0.jpg
Dette er meg på en gjennomsnittlig dag

Fått blod på tann, så neste mål for meg, er å havne på topp-15, and terminate some villains. I got all Villains in my sight, ready to be terminated.

I'll be back!
 

DeletedUser

Guest
*Liker!* En ekstrem god prestasjon, og i det hele tatt overleve! Virkelig stolt! :)

:cool:
 

DeletedUser

Guest
Some average bad boys

Side 1:
Tribes: *T*
Players:

Side 2:
Tribes: ;)
Players:

Timeframe: For alltid

total erobringer:

Side 1: 34
Side 2: 125
Forskjell: 91

image.php


Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 10
Side 2: 0
Forskjell: 10

image.php


Poeng beregnet av den totale erobringen:

Side 1: 136,635
Side 2: 585,703
Forskjell: 449,068

image.php


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 71,325
Side 2: 0
Forskjell: 71,325

image.php


Looks like they feel good old Arnie.
 

DeletedUser

Guest
Prøv å bli 62 år du også, så skal du se at det ikke er så lett å holde formen.
 

DeletedUser

Guest
Arnie gjør det bra her han :D
I'm Impressed.
Gammlingene slår til igjen, eller hva Arnie:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Drit bra prestasjon tror på topp 10 bare du unngår interne stridigheter i stammen.
 

DeletedUser

Guest
Impressive, ihvertfall med tanke på at du har en økonomisk krise som du skal ta deg av også.
 

DeletedUser

Guest
Jag läste din profil och sitter just nu och väntar på att mr.terminator ska komma :D

Jeg må nok takke nei til ditt vennlige tilbud. Men Arnie er så kranglete at han ikke kan være i en annen stamme. Er nok interne stridighetene der hvor jeg er. Klarer til og med å krangle med meg selv.
 
Topp