Gotta catch em all?

MasterSplinter

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
251
De fleste har fått med seg at Nice har fått det vanskelig den siste tiden på v18. Hva skjedde med den totalt overlegne stammen som dominerte alt og alle i starten av v18?

Jeg har fundert lenge på dette, og etter omfattende studier mener jeg å ha kommet frem til noe. Resultatet er like sjokkerende som det er overraskende. Nice har begynt å samle på Pokémon. Ja, du hørte riktig.

Det stemmer riktignok at vinnerkravet er 100% dominanse, men er det snakk om å ta byer eller å fylle Pokédexen? Sikre kilder (som blir holdt hemmelig av sikkerhetsmessige årsaker) påstår at Nice har misforstått. De planlegger å bryte reglementet ved å bruke Pokemon til å kjempe for seg. Dakapo har ikke oppdaget dette engang! Hun må gå... Etter at jeg varslet teamet om dette har det heldigvis blitt tatt tak i. Flere av Nice sine spillere har blitt bannet den siste tiden på grunn av at de har fanget Pokémon.

Nå lurer du sikkert på hva som gjør at jeg kan ha kommet frem til dette sjokkerende resultatet som teamet vil holde hemmelig for resten av oss. Her kan dere se noe av det sjokkerende bevismaterialet:

Zippy (Mamma sier jeg er feit):

ZXHzIq.png
wCyhMf.jpg



Mao (0000 K45 yourTextHere 89):

7nxNnu.png
pot1GS.png


(Takk til Jon Snow for denne)

Mary Kay:

qlD42a.png
gp35bB.png



Jeg synes det er både feigt og usportslig av Nice å masserekruttere Pokémon. Hater masserekruttering, geez! Glad ODA ikke driver med sånt.

Til tross for at både Mao og Vassendgutane ble bannet, fortsetter Nice med dette skitne spillet. Jeg og de to andre på Lexington har derfor bestemt oss for at det blir mer fair om vi bryter reglementet for å henge oss på denne trenden.

NifLOR.png
b07BAV.png



Pass dere Nice, her kommer vi!


- Henrik
 
Sist redigert:

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Da ingen andre ville alliere seg med oss, så var planen at pokemon måtte være noen gode allierte, syn dere oppdaget dette, og trolig da får overtalt dem til å joine dere i stede :(

Men jeg har flere kort i ermene, den siste tiden har jeg snakket med julenissen. Og da sammarbeidet nå er et faktum så kan jeg nå gå ut med dette.

be0716cea402f31963e2e3bd74914419.png
ba33412ab52b932a3ee5e131ab7ca200.png


Det var lenge tvil om denne avtalen var noe for meg, da jeg følte nissen var litt for glad i klem, og jeg lett kunne tro det ville bli mye hug-wars ut av et slikt sammarbeide. DEnne tvilen forsvant fort etter et par øl da vi møttes i går. Da kom nissens rette natur virkelig frem. Det viser seg at vi er litt like når fasaden faller bort og instinktene kommer frem. Hadde aldri før tenkt på hvorfor nissen følte han måtte være så ekstra snill en gang i året, men tror jeg vet det nå.

8f83d65452ee1375e81dc4db550b1d8f.png


Ser da frem til at dette sammarbeidet skal få nice på rett kjøl, og vil bare advare ODA og OIM. Tro meg, det er stygge ting dere har i vente.
 

agentsicer47

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
176
Ikke for å være en skikkelig partypooper (eller, jo), men jeg syntes ikke clusteret ditt lignet så veldig på julenissen, Benja :p
 

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Ser du ikke lua, ansiktet, sjegget samt antydninger til at man kan se starten på skuldrene, vell antar fantasien er ulik hos de fleste. ^^,
 

DeletedUser

Guest
Det blir ein stor og feit nisse med reinsdyr og slede. Rett og slett hele pakka! Tog du an?:LOL:
 
Topp