Gratulerer til EE, ny heftig gif som stammebilete!

DeletedUser

Guest
Ser EE har fått seg eit nytt stammebilete (ok, godt mulig dei har hatt det lenge, men eg såg det først no)

eeloop.gif


Det eg likar best med denne gif'en er ærlegheita:)

La oss starte med første del. Her er kartet zooma inn på 8 byar. Berre to av dei er EE, heldigvis får EE snart rekruttert han med byen nede til venstre, puh.
Vi ser at dei blå byane veks fortast, det er fordi EE er utruleg gode på å bygge opp byar!
Heldigvis (for dei 5 som ikkje var i EE i utgangspunktet) så blir resten av spelarane i område raskt rekruttert dei og, og saman held dei fram å vekse, og vekse, og vekse...
Heilt til siste bilete i første del av gif'en, der vi kan trekke eit lettande sukk og konstatere at den siste av dei 8 byane endeleg har komme over 11000 poeng, mission accomplished :eek:

Vidare held denne feiande flotte gif'en fram med å zoome ut til eit større kart.
I starten er det nesten ikkje blått å sjå, men heldigvis tar det ikkje lang tid før halve kartet er rekruttert (Nokon ville kanskje påstå at dette er resultatet av ein krig og at EE har tatt desse byane frå fienden... Sjå på kartet, sjå på fargen på byane, mørkeraude, ikkje lyseraude...).
Hu hei kor det går, no er kartet nesten heilt blått!:D
Men vent! Kva er det som skjer? Ein av dei mørkeraude prikkane vil ikkje la seg rekruttere! Og enda verre, han tar ein by frå EE! :eek:
Big mistake mr! No er han markert som fiende!
Til slutt ser vi dei stygge lyseraude prikkane forsvinn i havet av blått! EE har seira igjen! Gratulerer!

The End
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Jeg har aldri lagt merke til det fjellet med innsjø på toppen før, og med elv ned til større innsjø :eek:
 

DeletedUser

Guest
EE er jo mer gråby horer enn det BoS var, og da er det ille :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
det er bra de fjerner de fååå gråbyene som er og.. tenk om i hele tatt la en gratis by stå igjen bare :eek:
 

DeletedUser

Guest
nå har de skiftet navn også jo, virker som det er skikkelig oppussingsånd igang hos EE/VEE nuh :0
 

RDI-rsr

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
har dere noen spillere igjen fra gammle sr? altså førdetkom inn v-ee spillere inn?
 

Mr. Game And Watch

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
Jeg har aldri lagt merke til det fjellet med innsjø på toppen før, og med elv ned til større innsjø :eek:

Tror ikke de har slike lenger. GIF'en er skikkelig gammel (tror jeg så den for første gang på w6 eller w10) og siden den gang har jo det meste blitt forandret :rolleyes:
 
Topp