Greasemonkey scripts = TOTALT ULOVLIG!!!

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
Til info så er det lov med visse godkjente GMscripts.
Burn Brann:D
 

DeletedUser

Guest
Til opplysning så er det fullt mulig å bruke hurtigmenyen til å utføre lovlige handlinger basert på script like godt som Greasmonkey og diverse sølete user scripts.

Så hvis det er ønsker der ute om hjelp, tips eller bare har lyst på en diskusjon om hva som er lovlig og ikke lovlig, så er dette rette fora å ta slikt på.
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Greasmonkey er ikke lovlig. :p
Det er scripts som blir utført alt for deg.
hmm
dårlig forklart.

la meg forklare litt dyppere.

Greasmonkey scripts utføres om du bare logger inn. Du gjør ingenting. Det gjør alt. Et eksempel på er greasmonkey script er et script som sender ut x-antall angrep i timen for deg, uten at du gjør en dritt.
 

phenix

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
24
man kan jo bruke det bare man ikke blir tatt for det, bare spør TMR utta :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
man kan jo bruke det bare man ikke blir tatt for det, bare spør TMR utta :rolleyes:

Som en av lederene i TMR/Renegades så kjenner jeg meg ikke igjen i denne tåplige utalelsen.
Ingen av lederene i Renegades oppfordrer medlemmer til å utføre handlinger som ikke er lov.
 

DeletedUser

Guest
javascripts

Mulig jeg er helt på jordet, men er det lov å bruke javascripts som mod'er grafikken? (ikke selve by-grafikken, men resten av utseende som menyer, bakgrunnsbilde, etc...)
 

jps73

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Jo...
Så lenge det ikke er et greasemonkey-script...

Mulig jeg er helt på jordet, men er det lov å bruke javascripts som mod'er grafikken? (ikke selve by-grafikken, men resten av utseende som menyer, bakgrunnsbilde, etc...)
 

DeletedUser

Guest
Jeg VET at noen på V4 bruker dette.. men hadde aldri bevis for å ta dem, skypesamtaler funker dårlig vet'u.. vet aldri om TWteamet sjekket videre opp i det når jeg viste fram til dem, de spillerne det gjelder spiller forsatt V4.. så vi får nå se hva som skjer videre..

GM er nesten umulig å oppdage har jeg hørt, det kan lett finne ut om ting går mye fortere enn det vanligvis ville ha gjordt. but yeah, håper virkelig ingen vil ødelegge TW med dette..
 

DeletedUser

Guest
Jeg VET at noen på V4 bruker dette.. men hadde aldri bevis for å ta dem, skypesamtaler funker dårlig vet'u.. vet aldri om TWteamet sjekket videre opp i det når jeg viste fram til dem, de spillerne det gjelder spiller forsatt V4.. så vi får nå se hva som skjer videre..

GM er nesten umulig å oppdage har jeg hørt, det kan lett finne ut om ting går mye fortere enn det vanligvis ville ha gjordt. but yeah, håper virkelig ingen vil ødelegge TW med dette..
GM er virkelig ikke umulig å oppdage, snarere tvert imot ;)

EDIT: Til info for dere som lurer på hva som er lovlig å ikke så er ingenting lovlig, med unntak av de som ligger i godkjente scripts tråden. Det eneste er at userscripts er ekstra strengt. Hold dere til de vanlige godkjente scriptsa dere ;)

EDIT: Alle scripts/tråder hvor prefixen er blitt endret til [Godkjent] er godkjent.
 
Sist redigert av en moderator:

MasterSplinter

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
251
Noen som har lyst til å forklare meg hva et greasemonkey-script er og hva det gjør? Ble ikke så mye så mye klokere av wikipedia-siden
 

Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
Jeg har ikke hørt snakk om Greasemonkeyscripts siden ca. 2008, men på den tiden var et typisk Greasemonkeyscript et script som automatisk ble aktivert når man logget inn. Et typisk eksempel var at greasemonkeyscriptene fungerte som et gratisalternativ til premiumkonto (ved å kopiere premiumsfunksjonene), og gjorde at man fikk falske "premiumsfunksjoner" uten at man faktisk hadde premiumkonto. Det ble ulovlig fordi greasemonkeyscriptene så og si uten unntak gjør mer enn 1 handling per klikk (om man må klikke i det hele tatt) og ikke minst fordi Innogames liker å tjene penger.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp