Grim vs LDR+LDa

Hustler

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Scandinavian?
Intelligently? :rolleyes:

Ser ud som om du har lidt svært ved at komme med noget fornuftigt at sige og så vælger du at lade dine frustrationer over dit indskrænkede intellekt gå ud over de få (/den ene?) dansker der har begivet sig ind på .no...

Du er ret sej :cool:

WTF skriver du om? Skulle vært påbudt med bokmål her, er jo helt uforståelig!:mad:

Jeg orker ikke engang å prøve å tyde hva den stakkaren prøver så skrive, så kan noen gjøre det for meg?
 

DeletedUser

Guest
We got a RACISM HERE, JASEJ!

--

Vi har RASISME HER, JASEJ!

--

我们得到了种族主义 这里, JASEJ! :D
 
Sist redigert av en moderator:

Jasej

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
WTF skriver du om? Skulle vært påbudt med bokmål her, er jo helt uforståelig!:mad:

Jeg orker ikke engang å prøve å tyde hva den stakkaren prøver så skrive, så kan noen gjøre det for meg?

Wtf? L33T HAXZORS?!?!?? kek kek lolol, oneoneeleven..

Håber du nød min intelligente post, jeg har prøvet at efterligne den metode du bruger når du skriver dine poster :)

Mere seriøst:
Den ovenstående besked er udelukkende postet fordi jeg ærlig talt ikke ved hvordan jeg skal svare på din post? :rolleyes:
Det er jo ganske tydeligt at du bare er en doven person, der kun laver posts for at provokere, så hvorfor lader du ikke være med det og begynder at prøve at skrive noget interessant eller konstruktivt i stedet for? ;)

EDIT: DacanisNO, fuldstændig korrekt. Jeg udnævner dig hermed til "Øverste Højpandede 1. Inkvisitor" for min private nystiftede anti-racisme inkvisition! :D
 

DeletedUser

Guest
EDIT: DacanisNO, fuldstændig korrekt. Jeg udnævner dig hermed til "Øverste Højpandede 1. Inkvisitor" for min private nystiftede anti-racisme inkvisition! :D


Hva sa du? :D Neida, Jiiiiiiipi!

funny-pictures-dancing-cat.jpg
 

Hustler

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Mere seriøst:
Den ovenstående besked er udelukkende postet fordi jeg ærlig talt ikke ved hvordan jeg skal svare på din post? :rolleyes:
Det er jo ganske tydeligt at du bare er en doven person, der kun laver posts for at provokere, så hvorfor lader du ikke være med det og begynder at prøve at skrive noget interessant eller konstruktivt i stedet for? ;)

EDIT: DacanisNO, fuldstændig korrekt. Jeg udnævner dig hermed til "Øverste Højpandede 1. Inkvisitor" for min private nystiftede anti-racisme inkvisition! :D

Jeg skjønte ikke noe særlig av den første posten din, så når du sier jeg er doven så har du vell rett. Ettersom dette er på en Norsk server forventer jeg et lesbart forum uten å måtte anstrenge meg for å forstå hva poenget ër.


1. Hvis du ikke forstår hvordan du skal svare på en post, hvorfor svarer du?
2. "Det er jo ganske tydeligt at du bare er en doven person, der kun laver posts for at provokere"
- Gratulerer, hvordan fant du ut det?
3. "så hvorfor lader du ikke være med det og begynder at prøve at skrive noget interessant eller konstruktivt i stedet for?"
- Jeg reserverer meg mot å svare på slikt tullprat.
 

Jasej

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Ettersom dette er på en Norsk server forventer jeg et lesbart forum uten å måtte anstrenge meg for å forstå hva poenget ër.

Jeg kunne da ikke give dig mere ret.. Ban alle svenskerne! ;)


1. Hvis du ikke forstår hvordan du skal svare på en post, hvorfor svarer du?

Fordi det kunne være at jeg kunne få dig til at uddybe det, og eller give en egentlig forklaring på hvorfor du siger de ting du siger, sådan at vi begge to kan forstå hinanden og vi kan diskutere hvad end det var du prøvede at bringe op, i stedet for at sidde her som to små aber der kaster deres afføring efter hinanden. :rolleyes:

2. "Det er jo ganske tydeligt at du bare er en doven person, der kun laver posts for at provokere"
- Gratulerer, hvordan fant du ut det?

Fordi du selv lige har skrevet at du er? :eek:
Hustler skrev:
når du sier jeg er doven så har du vell rett.
Så jeg føler ikke at jeg skal sidde og forklare dig hvorfor du er doven, når du selv indrømmer det.

3. "så hvorfor lader du ikke være med det og begynder at prøve at skrive noget interessant eller konstruktivt i stedet for?"
- Jeg reserverer meg mot å svare på slikt tullprat.

Det var sådan set også mere eller mindre det jeg mente da jeg sagde
Jasej skrev:
jeg ærlig talt ikke ved hvordan jeg skal svare på din post?
så jeg vil sende dit eget spørgsmål tilbage til dig; hvis du ikke ved hvordan du skal svare på det, hvorfor poster du det så? ;)

EDIT: Aha! Endelig fandt jeg det jeg ledte efter, og selvfølgelig var det herinde i P&P forummerne at det var:

Skulle vært påbudt med bokmål her, er jo helt uforståelig!:mad:

Grimlock skrev:
Svensk eller dansk hvis du absolutt må, men helst ikke.

Og eftersom jeg ikke ved hvordan man skrive bokmål (selvom jeg bedre kan lide det end dialekt og nynorsk eller hvad de nu alle sammen hedder) er jeg jo nødt til at skrive det jeg skriver på dansk.
Desuden; Zarazel, Dacanis, Observer76, Trygveman, Sir.Tarjei, Jenny, Oestefjells (I could go on forever, but I won't) kan alle tydeligvis forstå hvad jeg mener, så du kan altid spørge dem om hvad jeg skriver hvis du er i tvivl :)
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Hmm

Totalt uintresangt men. Jeg støtter Jasej. Hustler hva er du klager over:S?
 

DeletedUser

Guest
Hmm

Ok hvet ikek helt ka QFT beyr menmenxD.

Ja jeg siterte sannhet. Hvis dt var dt du mente Jasej altid enig med folk imot hustler eller hvem end du var imot:p
 

DeletedUser

Guest
Hmm

Vær snill mot Hustler nå da :(


QFT ER SITERT FOR SANNHET

Har skjønt at QFT betyr sitert for sannet. men Dt begynner ikke på en S de begynner jo på en Q. Så hva er oversatninga..? Qustion For Truth?

Og hva betyr meninga på Sitert For Sannet. At du siterer sannhet?

---------------------------------------------------------------

Verken snill mot deg eller hustler;)
 

DeletedUser

Guest
Tror ikke det er lov å gå mye lenger nå, men vi kan jo se hvor mye lenger vi kommer:p
 

Jasej

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
EDIT :S Pinligt, glemte at laese en side :S


Anyhow, hvem vinder 'krigen'?
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Spionene våre sier at LDa har slettet trådene om krig med Merc og Grim. :S
 
Topp