Grim vs Sparta

DeletedUser

Guest
Pga serverproblemene kan jeg ikke poste årsåken. =/

Sparta har hele 7 allierte, altså like mange som er på fiendelisten vår.

Og jeg anbefaler dere å holde dere unna han celticwarrior fyren i Sparta, han kan finne på å skrive lange uforståelige meldinger helt uten avsnitt til deg.

axe.png
 

DeletedUser

Guest
Angriper dere SPARTA!!!!? skrev:
CelticEmperor I dag kl 16:42
Ett av våre medlemmer opplever stadige angrep fra en av deres medlemmer; [player]Libro[/player] fra stammen [ally]Grim[/ally] som agriper [player]Hallo[/player]. Dere vet at angriper dere en av våre stammemedlemmer, ærklærer dere krig mot hele Sparta!???? Vi tolerer ikke slike angrep, og vil gi dere 24 timer på å svare. Vi forventer at angrepene stanser umiddelbart, ellers vil vi ærklære dere krig, med alles våre allierte!! Håper dere rydder opp i dette, ellers vil det bli blodig, det kan jeg love?? Håper dere skjønner alvoret i saken, og ikke vil engang prøve å spoinere, /plyndre eller angripe våre medlemmer. Håper dette er bare en glipp fra [player]Libro[/player] side, og ikke taktikken til [ally]Grim[/ally]
Mvh[player]CelticEmperor[/player] Co-leader of [ally]Sparta[/ally]

Zarazel I dag kl 16:43
Skriv en litt mer ryddig mail. Jeg greier ikke å lese alt det sammenkludrete tullballet ditt.

CelticEmperor I dag kl 16:44
ER du frekk???

Zarazel I dag kl 16:47
Sikkert. Hvorfor fremhevet du "er"?

CelticEmperor I dag kl 16:51
Fordi jeg lurte på om du kødda, eller bare er dum og skriver frekke meldinger... Tror ikke du skjønner alvoret her jeg, vi har 7 allierte stammer, regn ut ca hvor mange medlemmer selv?? Du svarer ikke slik på en mail, den er fullt forståelig, og det viser bare at du ikke bryr deg en drit på min henvendelse!!!?? Gir deg en sjanse til, og det er alt!! Blir set slutt på disse angrepene, eller er dere klar for krig mot oss og våre allierte?? [player]CelticEmperor[player]

Zarazel I dag kl 16:53
Har dere så mange allierte? Jøss. Har du noensinne vært i en toppstamme på .net?

For dere er n00bs, skjønner du. Sånne man ler av.

Men vær velkommen, jeg gleder meg til de 300 spydmennene deres...

Bio.

CelticEmperor I dag kl 17:07
Da anser jeg svaret deres som at dere ønsker krig!!?
OK, Da får vi se hvem som blir n00bs her? :D
Detta har vi ventet på , blir hyggelig å "treffes"

Zarazel I dag kl 17:25
Blir hyggelig. og du, jeg ser helst at du enten sender meg korte meldinger eller bruker noe som kalles "avsnitt".
Han hadde visst noe langt å si, for han svarte aldri.
 

DeletedUser

Guest
Jeg vet ikke hvorfor folk skal velge falne nasjoner som stammenavn.
 

DeletedUser

Guest
han bruker da i alle fall BB-koder.... :p

Krig altså, og jeg som tenkte at jeg skulle overse byene til Sparta helt til jeg fikk adelsmenn...
Sånn kan det gå. =/

Hadde foresten vært hyggelig om Spartas allierte meldte seg.
 

DeletedUser

Guest
Tja, regner med at Danarcis hadde laget litt oppstyr ut av det da.
 

frish

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
ej, ikke noe trippelposting her, det kan du gjøre i vårt eget forum! :mad:
 
Topp