Hall of Fame bugg(?)

Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
350
Jeg opplevde også det samme på V14. Jeg var først til 10k bekjempede, men en annen fikk den fordi han hadde et par hundre mer enn meg da serveren oppdaterte seg hele 9 timer senere.......
 

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Synes også dette virker uttrolig rart.
3 Nice spillere som tar de 3 første byene, og ca 12 timer etter første byen er tatt, så får annen spiller medalje for første til 2 byer,
ganske momentant etter at den er tatt.

Dette er snakk om flere oppdateringer etter 3 tre første byene er tatt.
Ikke slik som da rator mistet sin gull medalje fordi en person hadde nedkjempet flere fientlige enheter enn han, før neste oppdatering.
I tillegg tror jeg den oppdateringsbiten in-game er forbi, da ene oppdateringen skulle gjøre slike oppdateringer momentant om jeg ikke tar feil?

Har litt betydning for de som faktisk er innvolvert, og hade ikke overrasket meg at en slik prestasjon hadde gitt et flagg?

Trodde først på den biten med at de kanskje hadde endret det til at man måtte ta spillerbyer,
men alldri vært slik før, og medaljen til Lemmy beviser jo at det heller ikke er slik nå...

Så med andre ord: helt enig i at det må være en bugg eller feil her
 

Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
350
Ja, men jeg tror ikke det er tilfelle her. Serveren venter noen timer med å oppdatere seg? Djeezez.

Nettopp. Support fortalte meg at serveren skulle oppdatere seg omtrent hver time eller noe (husker ikke eksakt, er ganske lenge siden), men jeg nådde 10k hele 9 timer før den andre karen. Jaja, lite å gjøre med det nå - håper uansett at feilen blir rettet og at Don Jon får medaljen.

Forøvrig et fornuftig innlegg av Benja.
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
Nettopp. Support fortalte meg at serveren skulle oppdatere seg omtrent hver time eller noe (husker ikke eksakt, er ganske lenge siden), men jeg nådde 10k hele 9 timer før den andre karen. Jaja, lite å gjøre med det nå - håper uansett at feilen blir rettet og at Don Jon får medaljen.

Forøvrig et fornuftig innlegg av Benja.

Forskjellen med OD og byer er at du får se om du tar byen med en gang, mens OD bruker noe tid å oppdatere seg. Har også hørt noen rykter om at ODAen din ikke vil øke før 6 timer etter angrepet, om du mistet alt i angrepet. Dette er uansett svakt av TW-teamet.
 

Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
350
Forskjellen med OD og byer er at du får se om du tar byen med en gang, mens OD bruker noe tid å oppdatere seg. Har også hørt noen rykter om at ODAen din ikke vil øke før 6 timer etter angrepet, om du mistet alt i angrepet. Dette er uansett svakt av TW-teamet.

Det er sant, men fikk beskjed om at også OD-ranken ikke skulle ha en større oppdateringsintervall enn på et par timer. Og det tok nesten halve dagen. Var dessuten mer enn 6 timer, og jeg mistet langt ifra alt. ;-)

Er lite annet å gjøre enn å vente og se, så får vi håpe ting blir som de skal til slutt...
 

Mangoo-Imo

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
192
Sendte ticket om Hall of Fame feilen, her er svaret.

Hei Aatto,

Det er nok ingen måte å fikse det på er jeg redd, for min del i alle fall. Hall of Fame lever sitt eget liv akkurat nå, men problemet er rapportert videre.


Mvh Dakapo
Community Manager
 
Topp