Besvart Halvering av byggingstid

Amstaff

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
Det stemmer....
Så sånn sett så vil det koste en del pp, om man skal halvere seg frem når man blir angrepet...
 

DeletedUser

Guest
Innogames synes visst at nivået her er for lite kompetivt til at det er vits i å engang late som om TW er et kompetivt spill som skiller seg utifra Ikariam, Travian og lignende spill. La hodene rulle i Tyskland sier nå jeg
 

DeletedUser

Guest
jeg syntes heller at det skal koste masse ress, i steden for pk, man bruker jo opp 20 pk, for kun en halvering
 

DeletedUser

Guest
jeg vet det, men de sparer jo på alt, og hvis de fortsetter og ødelegge spillet, med overbetalte ting, så slutter jeg med tw
 

DeletedUser

Guest
Du blir sikkert savnet...

likte ikke den funksjonen. "pengene som styrer"
 

DeletedUser

Guest
poenget er jo at innogames skal få inn mer penger

Sannelig er det grunnen.

Men ser ikke helt at det er et så stort problem. Det å kunne halvere byggetiden har da ingenting med å forbedre noe spesielt. Kanskje i startfasen, men man må vente på at ressursene skal samle seg opp uansett. Utover i spillet vi dette ha mindre og mindre effekt. Og tror ikke det er en veldig populær ting å bruke Premium poeng på uansett..
 

DeletedUser

Guest
Dersom man har pengene og er villige til å bruke dem på denne måten så vil halveringen tvert imot få større og større effekt utover i spillet, etterhvert som man får flere og flere byer. Bare tenk hvor kjapt du kan bygge opp 3k gråbyer. Og ressursene blir mindre av et problem senere i spillet også, når man har mange store byer som man kan sende ress fra.

Hvorvidt dette blir et reelt "problem" på .no kan man tvile på ja, men det endrer ikke verdiene og prinsippene som står bak.
 

Heralf

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Synest dette er litt moro eg :D !
Å bruker penger får å få raskere bygninger :D !
 
Topp