Har TW blitt for lett????

DeletedUser

Guest
Her sitter jeg og ser gjennom forumet..... nå har man plutselig noen som farmer BB byer for seg? jeg mener?? what??.
JEG mener at TW har blitt altfor lett og det er ikke en utfordring å gjøre det bra lengre .......

Noen som husker hvordan det var før PABben ble CM?! Da man fikk respekt for å gjøre det bra!!!
Nå er det bare en haug med unger og PABben..... Der ser man hva TW ble til...

Spillet jeg pleide å elske å spille fordi det var en utfordring å overleve!!!! nå så sku man tru at det var Merge wars og IAP wars....

JEG SAVNER DET GAMLE TW!!!!!! der man slet seg på topp 20 istedet for at dataen skal gjøre all jobben?!?!?!

Er det ingen gamle spillere som savner det?!?!?! Selvfølgelig blir det lettere og farme og dvs... MEN DET ER IKKE NOE GØY!!!! derfor har en god del TW spillere (blant annet meg) sluttet med TW når vi så dette komme!!! FÅ GAMLE TW TILBAKE OG HABLA!!!!!
 

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
Jeg skjønner frustrasjonen din veldig godt, men ser at du trekker fram at det er pga PABben og resten av "oss ungene" at dette skjer. Beklager å måtte skuffe deg når jeg sier dette, men det har ingenting å si på hvem det er som sitter i teamet. Det betyr at Tribal Wars ville vært her vi er i dag uansett om det hadde vært Habla som du nevner som var CM eller noen andre.

Hele markedet forandrer seg og det betyr at vi også får endringer. Selvfølgelig hadde det vært fint om vi kunne bli sittende på samme plass som vi var for 2 år siden, men et spill sånn som dette er i konstant utvikling.
 

DeletedUser

Guest
Det har rett og slett ikke noe med CM og gjøre, det har med at TW blir eit mindre samfunn ettersom spillere blir bedre.. Man kunne ha farme bot før i tiden også så det er heller ikke noe grunnlag. Gamle TW kommer ikke, du får håpe det kommer flere spillere med nye TW!

Tenk deg og spør deg selv, for at TW kan bli bedre for deg selv og andre, blir ikke bedre over og syte.
 

Mr. Game And Watch

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
Nei, TW har blitt mye vanskeligere. Hvis du mener det har blitt så lett å være rangert øverst, join v9 og bevis det.
 

DeletedUser

Guest
Nei, TW har blitt mye vanskeligere. Hvis du mener det har blitt så lett å være rangert øverst, join v9 og bevis det.

Når folk kjører dual med 3-4 spillere og farmer 24/7 så blir rank 1 umulig for oss enkelt spillere, med mindre du heter Joakim ;)
 

DeletedUser

Guest
Eller Even!!! Men TW er blitt lett, jo før var vi 20k nesten 30k spillere, mens vi nå er rundt 8-9k.
 

PABben

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
23
Kan godt se at det har blitt vanskeligere og jeg har stor forståelse for at det var mer nostalgi/sjarm over den "gamle" tribalwars, men vi kan ikke bli stående fast i utviklingen. Vi begynte å miste spillere før script, før høyere priser på PP, før farmadmin og før kontoadmin... At innogames velger å følge utviklingen paralellt med andre spill kan ikke vi i teamet gjøre noe med.

Og sist men ikke minst: hvor mange nettsamfunn, spill, sosiale medier og generelle nettsider har ikke sprukket fordi de ikke fornyer seg?
 

DeletedUser

Guest
jeg mener fortsatt at TW mangler "touchen" som gamle TW hadde..... og når det kommer til CMen så vet han hvorfor jeg hater ham. Og jeg er ikke den eneste...... Skulle virkelig ønske at vi fikk en ny CM.... Og nei beklager men teamet er bra det, men "noen" har tendenser til å overreagere..... Og når dere nevner at folk sluttet... jeg kan si med sikkerhet at de fleste sluttet pga. PABben..... Nei, jeg angriper ikke teamet, jeg vil ha rettferdighet, en god CM og PABben utvist fra TW.no

Og PABben, jeg mener ikke at vi skal stå fast i utviklingen, men dere kommer aldri men noe STORT nytt... bare fiksa litt på det og det...... det er alt de/du gjør....

OG Hvis dere skal kommentere at jeg "angriper PABben" så skal jeg bare si at han er grunnen til at jeg mistet 2 flotte kontoer, bannet flere av mine venner, og ødela respekten en CM vanligvis har.. Jeg snakker med flere TW "pensjonerte" folk som sa at de sluttet pga PABben...... Men men ..... hva skal man forvente når man har ett RNG medlem som CM?
 

Vv0lv3r1n3

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
8
La meg si det sånn, hvis TW var sånn som det var når jeg starta så hadde jeg ikke holdt på den dag i dag. Jeg har holdt på konstant siden før W5 kom ut på .net, og har gjennom de årene sett veldig mange oppdateringer komme og gå. Ja, noen av dem har ikke vært så vellykket. Eller i det minste ikke så vellykket fra mitt synspunkt. Men flesteparten har klart forenklet hverdagen, og gjort spillet mer interessant, uten å ta fra det grunnkonseptene.

At du velger å legge "skylden" for disse oppdateringene på teamet hjelper heller ikke saken din. Det får deg til å virke som en irrasjonell liten unge, som håper på å få viljen sin bare han bruker mange nok utropstegn.

Det er morsomt at du sier at mange har sluttet pga. PABben, samtidig som det virker som om dette er folk som ble bannet. Antakeligvis ble de bannet fordi de brøt en regel. Det burde man kanskje ta på sin egne kappe? Jeg er temmelig sikker på at enhver annen CM også ville bannet folk som bryter reglene.

Nå, hvis du mener at noen ble straffet uten å ha brutt noen regler blir jo det en litt annen sak, men det burde du kanskje være villig til å støtte opp med en slags form for bevis. Selv om jeg er litt usikker på hvor godt mottatt det vil bli på forumet.
 

DeletedUser

Guest
Akkurat der ligger problemet.... Ingen av oss har brutt reglene, allikevel har ikke vi tilgang til kontoene, og pabben nekter å hjelpe... og jeg legger ikke skylden på teamet, men på PABben for å ha jaget vekk folk med å oppføre seg slik han gjør...Og ja, du liker sikkert at det har komt nytt men det gjorde ikke de 3.000 som sluttet... :/
 

DeletedUser

Guest
Forstår ikke at du klager på CMen her. Jeg har spilt her på .No i 3 år nå - Og han er vel den mest aktive CMen som vi har hatt. Han har tatt tak i ting som mange andre ikke har. Husker spesielt at mange var sykt irriterte på Habla de siste ukene før han sluttet. Han har satt i sammen et godt team, et team som faktisk viser seg mye oftere her på forumet. Og at det har kommet nye scripts som gjør det enklere er vel blandet meninger om. Koordinatscriptet vil mange ha, mens mange ikke vil ha. Masserecruit er vel noe de fleste vil ha vil jeg tro, da ingen gidder å gå gjennom flere byer for å bygge tropper. Ting skjer, og samfunnet endrer seg hele tiden. Da må TW også det.

Det er heller ingen enkel jobb, for hele tiden vipper medlemstallet både opp og ned, men da spesielt opp ved nye servere. Pabben har prøvd ting, teamet har arrangert sånn speed der vi kunne sjekke hvor mange som ville spille speed, noe ingen andre har klart, selv om det har vært ettertraktet i en lengre periode. Vi har sikkert noe å klage på ang. Pabben, men vi har vel også det ang. Habla & de andre CMene vi har hatt?
 

Vv0lv3r1n3

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
8
Akkurat der ligger problemet.... Ingen av oss har brutt reglene, allikevel har ikke vi tilgang til kontoene, og pabben nekter å hjelpe... og jeg legger ikke skylden på teamet, men på PABben for å ha jaget vekk folk med å oppføre seg slik han gjør...Og ja, du liker sikkert at det har komt nytt men det gjorde ikke de 3.000 som sluttet... :/

Nå ville ikke du være den første som har blitt bannet men sier han/hun ikke har brutt reglene. I de fleste tilfellene er dette folk som ikke engang har lest reglene, eller i det minste ikke husker noe særlig fra dem.

Det er morsomt at du slenger ut et så konkret tall som 3 000. Hvordan vet du at nøyaktig så mange har sluttet på grunn av de nyeste oppdateringene?
 

DeletedUser

Guest
Vi kan da vel ikke syte over at utviklingen går sin gang.
Om ting er blitt enklere med diverse scripts mm,gjør jo ikke at man blir arbeidsledig heller,da det er likt for oss alle.

Ser ikke annet at uansett hvordan jeg vrir og vender på alt,må jeg jo tenke/planlegge og følge opp spillet,bare at det er på en litt annen måte enn for to år siden.

Forskjellen nå,og et år tilbake,er helst at det er "kjente" spillere nå,fremfor "fremmede" spillere da,og det alene gjør mye anderledes nå,enn da:)

Regler må vi ha i spillet,og de må følges opp.
Om jeg ikke elsker alle avgjørelser,er det min personlige utfordring.

Og jeg er faktisk takknemlig for de jom jobber og drifter TW,uten dem hadde vi ikke hatt norsk TW.
Innenfor alt i samfunnet og verden forøvrig,er det noen som må inneha disse rollene,hvor gode og ikke godt motatte endringer må tas,sånn er det bare.

God sommer :)
 

DeletedUser

Guest
Når folk kjører dual med 3-4 spillere og farmer 24/7 så blir rank 1 umulig for oss enkelt spillere, med mindre du heter Joakim ;)

Omtrent ingen dualer aktivt med så mange. Jeg var 1 mnd bak alle andre på v7 og kom meg allikevel opp i topp 10 uten problemer før jeg sluttet. Orignale Tarustix var også rank 2 og spilte solo.
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Mumle Gåsegg som leder V8 med 600k spiller også solo forøvrig.

At TW har blitt lettere vil jeg ikke si, jeg ville heller si at det er en større utfordring. Det er flere gode spillere nå, det kreves mer aktivitet, man må kjenne til flere scripts, man må ta i bruk nye metoder og teamet forandrer litt på hver verden av nye ting som gir en ny utfordring for veteranene. Noe som også utligner hvor lenge man må ha spilt for å komme høyt.

At PABben har ødelagt tw stiller jeg meg mer uforstående til. Det at flere har sluttet pga. PABben må jo være feil, for det du argumunterer med er jo at de har blitt bannet for noe lovlig. Men er det teamet eller PABben's feil? :rolleyes:
Jo, det er PABben, men ikke PABben alene, hvorfor ble du bannet? Var det på grensen til noe ulovlig? Har du ikke lest regelen nøye? Så det ut som et regelbrudd? Eller gjorde teamet en feil? Ved sistnevnte er teamet nå blitt svært kjappe med å svare i support og det tar ikke lang tid før den evt. feilen er rettet opp. Men uansett om bannen er feil eller ikke så er den på kanten før bannen blir opprettet, de har noe på deg før de banner deg. Bedre at de tar noen få uskyldige og en stor del av de skyldige, enn ingen av de uskyldige og få av de skyldige. Etter min mening. Det er nok det at de ikke har tålt reglene som har gjort at de har sluttet, ikke PABben som på oppdrag fra IG skal overvåke de.

Forøvrig har jeg blitt bannet når jeg ikke har gjort noe gæernt og vet hvor irriterende det er, men også da ordnet det fort via support der teamet er veldig hjelpelige.

At folk er smarte og bruker forskjellige triks for å gjøre jobben lettere er noe du ikke liker fordi du ikke klarer å bruke det og er missunelig? De kan ikke hindre at nettlesere har visse funksjoner, bare å akseptere at folk finner ut snarveier, er du smart så finner du de selv og ;)
 
Topp