Besvart Har tw skutt seg selv i foten, igjen?

heinze96

Heineansvarlig
Reaksjonspoeng
375
Hei, jeg ser nå at man kan bruke facebook til å logge seg inn på tribalwars med.

§10 skrev:
Vi anbefaler også at man ikke bruker navn med personlig informasjon som for eksempel fullt navn.

:hmm: Nye regler som ikke er oppdatert, eller er det for å få mer reklame? "Ola Normann har begynt å spille Tribalwars". Jeg ønsker et konkret svar som faktisk svarer på dette.
 
Sist redigert av en moderator:

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
Jeg sliter litt med å skjønne hva som egentlig er spørsmålet ditt? Det er mulig å koble kontoen sin opp mot facebook, men irl navn blir ikke brukt som brukernavn. Om den der "Ole Normann har begynt å spille TribalWars" kommer opp så er vel det på profilen som den spilleren har på facebook?
 

heinze96

Heineansvarlig
Reaksjonspoeng
375
123w0er.png


Dette er det jeg mener.
 

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
Er bare at en konto blir tilknyttet Facebook, men om spørsmålet ditt var om personlig informasjon som navn ble offentliggjort så er svaret nei.
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Jeg liker når fremmede folk logger inn på min TW-og facebookkonto siden jeg har trykket "Husk meg" på en offentlig datamaskin!!! (giggle)
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Du sitter ofte på det lokale bibliotek og spiller TW ja? :razz:

Logger ofte inn på 3 datamaskiner samtidig - selv om det ikke er mulig - bare for å forsterke sjansen for at noen logger inn på kontoen min i ettertid :razz:
 

Skurre

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
228
Jepp, jeg liker også når fremmede folk logger inn på min TW-konto siden jeg har trykket på "Husk meg" på en offentlig datamaskin!!! (giggle)

Du skyter deg selv i foten, dumme Tom. Om du har orket å testa den heftige jallashiten TW klarer å presse ut, ser du at når du logger inn via FB, så blir "husk meg" knappen kuket av. Det er da smart på en offentlig maskin. Og en ting til, logger du inn på fb, og ikke logger deg av på en offentlig maskin? N O O B ! !
 

legenden

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
130
Å logge inn via facebook er jo en fin investering når det gjelder reklameringen av spillet. Flere vil få øye på det da. (y) (yes)(clapping)
 

DeletedUser

Guest
Sånn rent praktisk, er det mulig for andre å få tilgang til din facebookprofil gjennom TW? Hvis det ikke er tilfellet så er det ingen selvmotsigelse mellom reglene og den nye funksjonen.

Å logge inn via facebook er jo en fin investering når det gjelder reklameringen av spillet. Flere vil få øye på det da. (y) (yes)(clapping)

Og når vi snakker om reklame, så gjør det også at reklamene i spillet kan tilpasses deg, basert på det facebook vet om deg (som er ganske mye). Det gjør også at facebook lærer mer om deg og tilpasser reklamen til deg. Noe den allerede gjør. Så da kan du gjette hva slags reklame som dukker opp når man på profilen sin har at man er født i 1919 og er singel :mehe:
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Sånn rent praktisk, er det mulig for andre å få tilgang til din facebookprofil gjennom TW? Hvis det ikke er tilfellet så er det ingen selvmotsigelse mellom reglene og den nye funksjonen.

Nei, den benyttes kun til innloggingen, og that's it. Det er kun serverne til TW som ser facebook-kontoen din, ingen spillere gjør det.
 
Topp