Helgmaraton - Del 1 - Eyoh

Royal Flush

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
16
Introduksjon

Eyoh har blant annet fått stor oppmerksomhet på Verden 2 hvor han har erobret Motstander Bekjempet rangeringer. Nå er han i full gang på Verden 3 som en av ledelsen i den nye stormakten - DOGZ. Kos dere.


Intervju

Hvor lenge har du spilt Tribalwars og på hvilke domener har du spilt? Fortell også litt om din historie.

Jeg har spilt TW i snart 1 år, startet i august ifjor siden en av de nye klassekameratene mine spilte (starter på videregående ifjor). Jeg har spilt på V2, V3, V4 og på litt random .net verdner, jeg startet på V2 i august ifjor, etter et par random stammer endte jeg opp i TW, hvor jeg lærte meg det meste av basic kunnskapene fra bla. mitler og 1crom1. Jeg var løst innblandet i yama/ SW vs TW krigen, hjalp til med å adle bort noen random fiender i mitt eget område i starten og var etter det mest innblandet som støtte sender til de mer utsatte spillerne som RDI-rsr ol..
min senere V2 historie går for det meste under Elite vs yamato/AriCa historien(e), men den er lang og må ærlig si jeg aldri fulgte veldig godt med på hva som skjedde der, sluttet iaf tilslutt som suverent ledene spiller på ODD rankingen

Når V3 nærmet seg fikk jeg tilbud av Mitler om å bli med i premade stammen som de gamle TW folka satt sammen (Rebels), vi startet i sør-øst og skaffet oss relativt raskt gode forbindelser med HZ som var i samme område med noenlunde samme underdog "ideologi". På noenlunde samme tid ble jeg utpekt/stemt fram til å være forum mod i rebels, og fikk da plass i styret sammtidig

etter at V3 var igang begynte jeg å spekulere på .net servere, mest fordi jeg innså at jeg var ekstremt dårlig på å starte opp en konto, fortsatte aldri på noen av kotnoene jeg laget, men klarte å få tilnærmet meg endel kunnskaper som jeg har hatt god bruk for senere

Jeg leker meg også litt på V4 under fake-nick, men kan ikke si jeg er ekstremt seriøs der

I og med du er en erfaren spiller, har du noen tips til de uerfarne du vil dele med oss?

som nesten alle som har blitt intervjuet vil jeg si, les guider, men ikke bare de på det norske forumet! finnes en enorm mengde guider/ taktikk diskusjoner på .net sitt som man kan lære enormt av. I tilegg så er det viktig å aldri "kopiere" en annen sitt troppe oppsett/ bygningsoppsett uten å vurdere selv hvordan det passer til din egen generelle spillestil, hvis du har muligheten burde du også få en annen erfaren spiller til å se over oppsettet ditt av og til, et godt eksempel på et oppsett som har spredt seg pga at folk bare godtar hva en annen spiller sier er bra er sverd/ bue forsvaret, som tbh er helt elendig.. men skal ikke gå inn på det nå

Har du noe på hjertet til spillere på verden 3 du ønsker å kommentere?


får si takk til jorsk, for at han alltid hjelper når jeg sliter og Excelsior for at han alltid muntrer meg opp (selvom du kan være "litt" slitsom av og til :p).
I tilegg får jeg vel nevne sorn og mitler, selv om de ikke spiller lengre :(

Selv om jeg tror at du har en lang framtid på Verden 3, så tror jeg nok du har du noen minner fra verden 3, isåfall, hvilke?

husker jeg slet ekstremt med å bli kvitt en AKDM spiller som jeg startet opp like ved, holdt på i evigheter før han endelig kasta inn hånklet og ga opp. I tilegg så hadde jeg en morsom episode mot et av (o_O) sine medlemmer, hvor jeg hadde (uplanlagt) sendt nuken med andre adelsmann pga lagg, og stakkaren som skulle snipe toget mistet alt deffet sitt, gøy å være heldig med sånne ting av og til, ellers har det jo vært noen morsomme stunder på delt forum med HZ, men de tror jeg vi får la ligge for å unngå infractions and what not

Har du noen stammer du ønsker å kommentere?

er ikke mange stammer jeg føler et behov for å kommentere, men får gjøre opp for kvantititet med kvalitet.
Først må jeg vel kommentere SR, jeg syntes det var ekstremt irriterende at de fikk "lov" til å sitte så lenge på tronen sin for å så gi seg men hodet høy og mas om at de var stolte over å ha tatt toppen når de selv innrømmer at grunnen til at de sluttet var fordi alle naboene deres var skummle -.-

Er et par andre stammer som jeg tror har fått en slags free-ride i skyggen av de mer profilerte stammenes kamper, men forhåpentligvis vil de ikke ende opp med å slutte det øyeblikket de møter en motstander de kanskje vil måtte bruke litt tid på å knekke

jeg vil også slenge en liten kommentar til BoS, ikke akuratt pga at de er veldig flinke, men det er virkelig et slags monster Nofjon lagde, og det fortsetter å finne nye byer samme hvor mange det mister, er nesten litt skummelt hvor sterk staheten og viljen til å overleve er i den stammen :S

Hvilke stammer tror du vil være på slagmarken om 5 måneder?

Jeg kan, med nær 100% sansynlighet si at vår nye stormakt vil fortsatt eksistere, det eneste jeg kan se for meg at kunne fjerne oss er at vi går lei av å bruse gjennom fiende byer og blir inaktive :/ ellers kan jeg tenke meg at Yakuza også vil klare seg, de har iaf klart å vise at det tar endel før de gir seg, og sånn som BoS fortsetter nå så har de noe å jakte på i et par månder framover, forhåpentligvis har de klart å bli kvitt dem også ;O

Jeg tror også en eller annen form for stamme vil oppstå i SW området for å ta over tommrommet som SR etterlot seg, om det er nådagens EE eller om det blir en annen stamme er vanskelig å si, i nord kan jeg se for meg at NN fortsetter i en eller annen form, men hvis de vil overleve sånn som de gjør nå så lenge tror jeg de kommer til å måtte vise mer evner en det lille jeg har sett fra dem.

Hvordan startet Rebels?

Rebels ble unnfanget på TW sitt styreforum på V2, de fleste av kjernemedlemmene i TW var lei av V2 og ville starte på ny, så en premade på V3 ble da planlagt. Det ble bestemt at sorn skulle være leder, de aktive fra TW + noen fra våre allierte i WG, hvorfor vi bestemte oss for SE er jeg usikker på, men det var der vi endte opp :0

Når V3 startet kom vi inn i en noenlunde uorganisert måte, ledelsen ble valgt etter en kjapp avstemmning og resten er vel allmen kjent historie ;)

Hvorfor merget Rebels, TDH og HZ inn i en ny supermakt på verden 3?

det var flere grunner, og å utrede alle ville fort endt opp som en liten stil, men kan gi en kort oversikt over de viktigste grunnnene.
den største grunnen var nokk en blanding av inaktivitet og kjedsomhet, V3 hadde etterhvert blitt veldig ensformig og flere av spillerne våre var halv-aktive eller var på vei til å slutte. Mergen funket på den måten veldig bra som en oppkvikker til både oss selv og verdnen generelt, og et kort blikk på verdnen etter mergen viser at det var ekstremt effektivt :0

Hvilket forhold har denne nye stormakten til Yakuza?

for øyeblikket jobber vi med å få den nye stammen ordentlig igang, evt diplomatiske bånd til andre stammer tar vi når alt er på plass i vår egen stamme

Hva er målet til denne stormakten? Tror du dere er i stand til å vinne verden 3 alene?

målet vårt med mergen og også derfor også med stormakten kan vel ganske lett sies å være å ha det gøy. men så er vel vår definisjon av gøy litt anderledes en mange andres :p
om vi er istand til å vinne verdnen alene kan vel diskuteres, vi er da mennesker som alle andre og ville nokk slitt litt hvis vi bestemte oss for å ta over hele verdnen, men tiden får vel vise om vi finner noen andre i verdnen som vi føler at passer til å hjelpe oss, jeg vil heller ha ingen allierte en en haug med allierte som vi ikke klarer å jobbe med

Da får jeg bare lykke til videre med både stammen og spillet for deg, er det noe du ønsker å legge til?

tja får legge til en liten takk til nilsh som fikk meg til å starte dette spillet, Mitler og sorn fordi de viste meg hvordan man spiller spillet, og grimlock fordi han er skummel ;)





Se også: Informasjon om Helgmaraton
 

DeletedUser

Guest
Eyoh fikk bryne seg på V2 hvertfall. Var det ikke slik at han fikk over 100 milioner OD-D?
 

DeletedUser

Guest
takker folkens :)

ang V2 OD'en, så hadde jeg 83ish mill ODD når jeg slutta, og 100ish mill ODT
 

bill a. lakot

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Hvilke råd kan du gi til noen som akkurat har begynt? kan du lære meg?
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
bra intervju....
Deilig å se at det blir fokusert også på noen av de som ikke nødvendigvis prater høyest og oftest på forumet, men også de som gjør en jobb IG...

Men for å være litt pirkete ønsker jeg personlig å høre enda mer om grunnene og tankene bak noen av de strategiske taktiske valgene som har blitt tatt i løpet av verdenen... det være seg valg av allierte/fiender, hvorfor man har valgt en viss strategi o.l.... men det er nå bare meg da =)
 
Topp