Helgmaraton - Del 3 - agskaper

Royal Flush

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
16
Introduksjon

Som en av lederne i NN har agskaper gjort oppmerksomhet både som stammens diplomat og en av de største spillerne på Verden 3. Han har blant annet sikret seg 7 av 7 mulige plasser på minnesmerker når det kommer til poeng og byer. Dette er siste del av denne helgmaraton.


Intervju

Hvor lenge har du spilt Tribalwars og på hvilke domener har du spilt? Fortell også litt om din historie.

Jeg begynte min TW karriere på Domene TW.net hvor jeg har spilt siden 2007.Etterhvert prøvde jeg meg på V1 på norsk server men den gang var ikke det noen suksess da stammen ble oppløst.
Begynte I v3 da den startet.Den gang som bibamusa.Jeg og serigala laget stammen K44 som den gang dominerte K44.Bos kom fort på banen da dem såg at vi var en trussel mot dem og V3. Vi laget da en super Allianse som sikkert dem fleste kjenner til.
Etter denne alliansen ble laget oppstod det mye uenigheter da Nofjon1 og RV med sin propaganda og styring faktisk ødelagte all glede med spillet.Jeg og K44 valgte da å gi opp samarbeidet med Bos.
Sluttet også som spilleren Bibamusa.Fikk igjen muligheten med å spille i V3 da jeg fikk overta Easyv3 da eieren sluttet.
Vi var vel en god stund uten noen fiender etter "bruddet" og mye samtaler med både yakuza og BBN om samarbeid om å knuse Bos.


Bos ( noffe og Co ) klarte igjen å få K44 på talefot selv om mye spekulasjoner fra deres sider om at vi dolket dem osv.
Mergen ble et faktum og vi var ikke lenger k44 men medlemmer av stammen BOS.Mange frivillige og mange ufrivillige joinet dette... Tiden gikk og jeg ble fort en del av Bos og deres styre.Men såg at all inaktivitet gjorde bos til en stamme som fort ville falle sammen om ikke noe ble forandret. Selv om Nofjon og Rv egentlig styrte hele showet klarte dem å fokusere for mye på å få alle stammene i V3 til å merge med dem at dem glemte at det skulle kriges også.
Der var allerede undergangen startet .. Nofjon og Rv sluttet og jeg som styremedlem ble fort dumpet og andre medlemmer ble forfremmet med baron og hertug titler.
Jeg valgte da å slutte i stammen Bos , tok med meg dem som jeg starta spillet med og laget stammen NN som jeg dag er i.Nofjon1 eklerte krig mot oss og vi begynte å ta byer fra dem (ganske enkelt).Jeg gav meg igjen den gang å spille easyv3 da jeg sluttet pga irl hendelser.
Agskaper sluttet også og jeg fikk muligheten til å overta kontoen..No jeg gjorde da jeg ikke klarer å holde meg vekke.
Jeg er i dag en stor spiller i V3.Har dannet en fin stamme som holder godt sammen og vi spiller for å ha det kjekt.Vi gjør det greit og gjør alt for å kommer langt i V3.

Det er det Tribalwars trossalt handler om; Å spille for å ha det kjekt. Du har mye erfaring, har du noen tips og triks du vil dele med oss?

Ja , det hele handler om å ha det kjekt.Klarer man det har man allerede kommet langt.
Det viktigste jeg har lært av å spille TW og de erfaringer jeg har klart å plukke opp underveis er å være aktiv.Aktivitet er NR1 for at en skal kunne ha suksess , dette i lag med å ha en stamme som fungerer.
En kan ikke aleine styre og vinne V3.Her må man samarbeide tett og hjelpe hverandre med de kunnskaper som man har.
Jeg har alltids dratt med meg dem spillerne jeg har spilt med i mine beslutninger slik at alle får komme med sine syn på situasjonene som oppstår underveis.Da engasjerer du samtidig alle og alle føler at dem er en del av det målet vi prøver å nå.
Et viktig tips er også å ikke la seg påvirke av andre rundt seg.(propaganda).Jeg liker heller å se resultatene av hva spillere gjør ingame og ikke med kjeften.Selv om dette er blitt en stor del av spillet.
Slik spillemessig så gjelder det å bygge tett ,skaffe seg gode områder sammen med dem rundt deg.Da blir du til slutt veldig vanskelig å ta. Adle alt selv om det er gråbyer eller om det er rødt..(kirken har mye å si her i v3)

Hva har vært dine høydepunkter så langt på Verden 3?

Mine høydepunkter ? Hmm er mange av dem her i V3.
Mine høydepunkter må være at jeg har klart å holde sammen med mange av de spillerne jeg startet med og fremdeles spiller med dem og at vi spiller for å nå våres mål.
Det største er vel at Nofjon1 og Rv gav seg i V3.En seier for meg fordi jeg vet at dem såg at graven var laget og den ventet på dem :)
Gjorde også et regelbrudd I TW (V3) mistet 40 byer og som gjorde at jeg var på kanten til å slutte.Har lært av mine feil og har i dag nesten klart å ta dem tilbake alle og er på god vei å ta resten. .Det er jeg stolt av :)

Hvorfor startet dere NN og hvordan foregikk rekrutteringen?

Som jeg allerede har nevnt startet vi NN fordi Bos var fail og jeg leava.Meningen med NN var at vi skulle få gamle K44 tilbake slik som i starten.Vi tok kontakt med spillerne på pm der vi ble enige og dem joina oss.
Spillere er også blitt rekruttert strategisk etter beliggenhet slik vi er godt forberedt mot angrep.

Hvorfor forlot du stammen BoS?


Jeg forlot stammen Bos fordi avtalen med Noffe og Co var at jeg skulle få Hertug tittel etter en liten prøvetid.Jeg fikk aldri denne og da dem sluttet og gav dette til personer jeg mener aldri burde ha fått dette ble jeg provosert og jeg sluttet.Han har også i ettertid sagt at det var en miss (da han prøvde å få NN og Bos til å samarbeide)
Bos var også bare et stort kaos.Dem merget og merget.. Hvordan de skulle styre dette var det ingen som tenkte på ...

Hvilken framtid tror du din stamme, NN har og er det slik at NN ønsker en slags ''revansje'' på BoS?

Vår framtid ser meget bra ut.Etter antall angrep på våres byer og antall byer som er adlet ser jeg ikke noe problemer med å erobre V3.
Når det gjelder bos så er ikke dem gøye å krige mot.Vi tar heller dem som kommer i veien...

Hvorfor har dere i NN holdt en rimelig lav profil både krigsmessig og på det offentlige forumet?

NN har valgt å kjøre sitt eget løp.NN mener at dem som må ty til forum for å krige har lite med å stille opp ingame.Resultatene viser jo det :D

Å motivere spillere til å fortsette og spille er et problem for de fleste stammer når verdenen får rynker. De fleste slutter og andre står lojale framfor stammen. Hvilke planer har NN for å motivere medlemmene sine?

Mange har sluttet i V3 da irl er viktigere en TW.NN er så heldige å være en av stammene hvor spillere er meget aktiv, vi blir motivert av å se resultatene av det vi gjør.

NN ligger tett i tett med TWK i kontinent 35/45. Hvilket forhold har disse to stammene?

Mange av dem har vært innom stammen NN Dem er gode spillere som gjør det godt.Vi ligger tett mot dem ja , <nn har ikke noe uoppgjort med dem.Dem kriger sin krig og vi våres.
Spennende å se så få medlemmer klare seg :)

Da får jeg ønske deg lykke til videre, er det noe du ønsker å legge til før vi avslutter dette intervjuet?

Takk for det.
Ser ut som det endelig skal bli litt liv i V3.Skal bli kjekt å se hvem som kommer til å dominere til slutt.





Se også: Informasjon om Helgmaraton
 

DeletedUser

Guest
Tar vel ikke lang tid før det begynner å renne inn dritt her. Men flott intervjue, bare en ting...hvorfor ikke meg?????? HALLO
 
Topp