Hells Vikings

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
Hells vikings, jeg må bare få sakt det, dere har en veldig rar måte å forsvare dere på.


Forsvarer: sindre919
Landsby: sindre919s landsby (599|564) K55

Kvantitet: 0 1 929 0 0 0 0 0 0 0 1 0
Tap: 0 1 929 0 0 0 0 0 0 0 1 0

Nå vil jeg gjerne høre grunnen til at dere forsvarer dere med øksemenn:)

Forresten vil jeg også takke dere, dette angrepet gav meg mitt andre paladin våpen
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Er ikke det normal måte og forsvare seg på da :confused::confused::confused::confused::confused:

Trenger råd!
 

DeletedUser

Guest
Jeg forsvarer meg med Lett kavaleri, det funker skikkelig bra.

Husk å angrip med Spyd og sverd!

Edit: Har netopp speidet han igjen:

Forsvarer: sindre919
Landsby: sindre919s landsby (599|564) K55

Kvantitet: 4 0 320 0 10 0 0 0 0 0 1 0
Tap: 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
orsvarer: ?
Landsby: :confused:

Kvantitet: 20 20 20 20 20 20 20 20 10 10 1 0
Tap: 20 20 20 20 20 20 20 20 10 10 1 0


Hva i..? Dette er også en H.V by
 

DeletedUser

Guest
Hvorfor putter alle meg som quote i signaturen?
Ontopic: ....Hells Vikings ruler
 

DeletedUser

Guest
Fordi du er kul.

Vurderer å adle en H.V by for å se hva de gjør. Først trenger jeg jo akademi da..
 

DeletedUser

Guest
så du vil kjempe med pennen?

Jeg forsvarer meg med Lett kavaleri, det funker skikkelig bra.

Husk å angrip med Spyd og sverd!

Edit: Har netopp speidet han igjen:

Forsvarer: sindre919
Landsby: sindre919s landsby (599|564) K55

Kvantitet: 4 0 320 0 10 0 0 0 0 0 1 0
Tap: 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0

hmmmmm. her driver du med missvisninger machoape.:mad::eek:(for deg) Om du trenger hjelp, foreslår jeg at du kontakter de du var sammen med før dette og sjekker med dem hva som er best forsvar. Hadde jeg vært leser fra nå av, ville jeg ikke tatt et ord fra deg til å stole på annet enn taktisk moorounnamanøvrering OG bortsett fra de ordene du eventuellt ville ha kommet med etter at du hadde ødelagt en stamme eller en spillers landsbyer. B:cool:

La meg da spørre? Hvorfor er flertallet av de stammene du har joinet gått i oppløsning, er borte?

Jeg bare spør jeg?
 

DeletedUser

Guest
Machoape

orsvarer: ?
Landsby: :confused:

Kvantitet: 20 20 20 20 20 20 20 20 10 10 1 0
Tap: 20 20 20 20 20 20 20 20 10 10 1 0


Hva i..? Dette er også en H.V by

jasså. er du blitt FEIG!? Tør du ikke føre linja ekspansjonellt videre. Holde en standard og bygge på den? Hvem er det eller driver du med rømming i ord nå?
Du vet, er du flinke nok kan du alltids forfalske en rapport?
 

DeletedUser

Guest
core

offtopic: det er fordi du er "quoteverdig"... :p
ontopic: gå HV... :eek:

hei, enda en core. Jeg mener nå alltid at an ikke bør utfordre de som er på toppen. Og helst ikke slå på dem som er under enn. Det er derfor jeg syntes jeg gjenkjennte et glimt av lys inne i meg når jeg leste at det bare var å la meg være i fred. hæ hæ hæ da blir jeg her uten en eneste kamp hå hå hå hå og i det øyblikket jeg prøver på noe så er jeg død hu hu hu hu gråt og tårer. (vel, for å sørge for at dette ikke skjer har jeg sikkert ikke helt rent vann under kjølen min.)
 

DeletedUser

Guest
hvorfor får jeg følelsen av at noen snakker med seg selv er nå.....
 

DeletedUser

Guest
Machoape

Fordi du er kul.

Vurderer å adle en H.V by for å se hva de gjør. Først trenger jeg jo akademi da..

Som sagt. Kommer du inn og tar en by, kan jeg sikkert ikke stoppe deg. For er du lur, sender du 4- 5 adelsmenn etter hverandre som perler på et kjede etter at du har ødelagt muren med 100-400 rambukker og katapulter. Da har du to byer bare i det tilfellet du ikke opplever at i samme stund du gjør det, får du motangrep som er likt og da opplever du at de tre- fire adelsmennene som kommer hjem ikke lenger er dine.???? huff det blir leitt. Om jeg da ikke opplever at du har fått støtte fra andre og byen din er spekket med Paladiner og katapulter og Tungt Kavaleri og går på et kjempe-tap som da tilsier at i det øyeblikket det skjer, er dine tidligere stammemedlemmer uten sine paladiner. en gang de alltid de og det er jo ganske lett å poste enhver rapport som kommer fra deg og de du har vært i nærheten av her på forumeet så dine egentlige fiender kan finne frem til når det er meste strategisk riktig å angripe dere. Dumt å bryte med deg. Venner? IAP?
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp