Helmet - - - - - - - - -

DeletedUser

Guest
Så da ble navnet HELMET på en merg mellom *PK* og ELDRE som pågår nå...Sjekk vår stamme om du er voksen og har erfaring fra IRL eller TW...eller hva som helst, men det kreves en bra søknad og dialog for å bli med der. -men tror mange skulle passe der i stedet for de litt rotete stammer vi ser rundt omkring oss på kartet ....
Så vi søker seriøse folk og krever at medlemmer deltar på forum og er aktive..ja det er mange som sier i sin profil, men hos oss gjelder det og følges.
 

Jean luke picard

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Er ikke Helmet navnet på en rockegruppe også mon tro? gratulerer med ny stamme herr Grieg:D
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
ja akkurat..det er det. Tungt og "knusende" som våre angrep kommer til å bli !! he he...
 

DeletedUser

Guest
Likar best Betty albumet, det har så fint gult cover med ei blid dame og blomar. Vakkert.

Det minner meg om tripod albumet til Alice in Chains, det er fint og lilla. Og med ein hund med 3 bein. Lurar på korleis han mista det eine beinet? Tippar det er ei god historie! Men så kjem eg på at det er jo berre i teikning av ein hund, så da kan det jo hende at det berre er ein oppdikta trebeina hund. Eller så kan det vere eit portrett. Det vil me nok aldri få vite. Det einaste vi kan vite er at denne posten foreløbig er så spam som det kan bli, og at eg er nøydd til å skrive noko relatert til stammen helmet, dersom eg skal ha noko håp om å sleppe infractions:eek:

Så på vegne av Aristokratiet i Hyperaktiv overleverer eg med dette følgjande ultimatum til leiinga i helmet:
Etter kva vi kan sjå har dykk i helmet rekruttert ein spelar med namn Edvard Grieg. Denn spelaren er i våre auge å rekne som ein flyktning, i og med at vi erklærte krig mot han for ei vekes tid sidan. Leiinga i Helmet har 24 timar på seg til å dimittere denne spelaren.

;)
På vegne av Hyperaktiv
dommola
 

DeletedUser

Guest
tungt

Du spiller på feil strenger nå ja...ha ha.

ja In the Meantime og unsung er jo låtene som er best da fra Meantime plata...og jeg synes Betty plata er litt for "rar" og "produsert" og kan også like aftertaste -men må tilstå at jeg ikke har hört alt med dem..tror jeg ?
 
Topp