Helt urealistisk

DeletedUser

Guest
Denne nattbonusen er helt uhørt. 100% er urealistisk. 25% kunne ha gått an, men 100% ødelegger spillet totalt. Med Kirkebonusen blir det 150% så blir det ikke vits i å angripe engang:mad:

Så serveren står i fare for å dø ut, allerede før den har begynt. Skikkelig krigsføring blir vanskelig med en så høy bonus. Åpner isteden for ensformig, kjedelig forsvarspilling hvor bare gråbyer er aktuelt...

Dessuten svært urettferdig for oss som så og si bare har tid til å spille om natten:mad:
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Hadde jeg ikke både ledet en stamme og betalt premium hadde jeg dratt på prikken!:mad: (Her gjør vi ingenting på flekker nei!)
 

DeletedUser

Guest
Enig

Enig med deg der du!
Hvordan skal DON klare og utføre videre krigs planer osv?:(
 

DeletedUser

Guest
Er helt enig 25 eller 50 prosent maks
Blir dårlig med nattadling og nattsamtaler mellom oss da zanmato
 

DeletedUser

Guest
For nå kan vi ikke gjøre annet enn det best ut av dette.. Så får vi se hva som skjer fremover. spilte litt på .net, gikk forsåvidt greit. Men håper det blir forandret på det etterhvert :)
 

DeletedUser

Guest
Det forklarer jo endel da:p

Hadde faktisk ikke fått det med meg og betalt dyrt for det så langt, men får bygge tropper på natta istedet fremover da:p
 

DeletedUser

Guest
illa att det ska vara så :(

men man kan se det positivt, det blir svårare og anorluna
lite variasion har ikke skadat någon :)
eller det har det ju ioförsig men ni fattar
 

DeletedUser

Guest
Det er ingen nattbonus. Skjønner ikke engang hvor du har fått det fra?
 

DeletedUser

Guest
Les på annonser, det står der ^^
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Rapporter -> simulator og huk av nattbonus så ser du forskjellen.
 

DeletedUser

Guest
Greit, det står på annonsering.
Det kunne vært en idè å oppdater "serverinfo" som står på norsk under "hjelpemenyen" for alle her.
Noen som vet hvor man kan sjekke de gjeldene FAKTA som gjelder for server til enhver tid?
 

DeletedUser

Guest
Hørte at nattbonus vanligvis bare varer en 2-3 uker, grunnet at folk ikke skal bli helt nedfarmet.
 
Topp