Event Her er drager Sommer 2023

Mafa3k

Community Manager
Community Manager
Reaksjonspoeng
10
here_be_dragons_board_forum.png


Hør dere, hør dere! En mektig drage har blitt oppdaget på himmelen. Et stort beist, sier jeg! Hva, stiller du spørsmål ved mitt ord? «Det er på størrelse med et slott, hvis du skal tro det! Og dens flammende pust når lenger enn selv det høyeste tårnet er høyt. Det er ingen tid å kaste bort, den er nesten her! Slip knivene og gjør hestene klar, for du er modig, og jeg er sikker på at du ikke er redd? Kom igjen nå, det er en skatt å hente! Og massevis av det! Hva venter du på?

Her er Drager!
I vår nyeste begivenhet, som starter 26. juli og vil være tilgjengelig frem til 30. juli, vil du befinne deg i et farlig forsøk som absolutt har noen potensielt vanskelige utfall! På kartet for brettspillstilen kaster du terningene daglig for å gå videre på eventbrettet. Ved å avansere vil du samle Drageskjell fra dragens rygg. Nå dragehodet og drep det, for å finne den neste dragen å kjempe. Men vær forsiktig så du ikke brenner deg, ellers kan du bli satt tilbake på brettet! Den brente lappen på dragens rygg unngås best av denne grunn!

Langs dragens rygg kan det oppstå tilfeldige møter, som vil påvirke fremgangen din til dragens hode. Vil du finne lykkebonusene som får deg til å klatre opp på dragens rygg, eller vil du være uheldig, og får neste kast deg til å gå bakover i stedet? Nye terninger for flere kast blir tilgjengelige daglig, så sørg for å sjekke inn hver dag for å få mest mulig ut av arrangementet, og få så mange Dragon Scales som mulig.

Med Drageskjell i hånden kan du ta turen til Event Shop for å bruke dem på alle slags store belønninger du velger, som det sømmer seg for en ekte dame eller ridder! Men ikke vent for lenge - Event Shop vil bare forbli tilgjengelig midlertidig, så sørg for at du bruker Drageskjell før den stenger dørene 24 timer etter at arrangementet avsluttes!

For mer informasjon om dette arrangementet, sjekk ut videoen nedenfor!


Vi ser frem til å høre din tilbakemelding, så fortell oss dine tanker ved å legge inn et innlegg diskusjonstråden.

Vennlig hilsen,
Ditt Tribal Wars-team
 
Sist redigert:
Topp