Hey hey hey

Starboy

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
87
tja, jazcan er meget god som dual vet jeg, og bohic er dreven selv. tror det hadde fungert veldig godt ^^
ville forventet mye sprell fra den siden, om de slår seg sammen ;)
 

DeletedUser

Guest
Men at flere går dual istedet for å starte ny konto, gjør at vi får fortsatt bitte, bitte, bittesmå verdner. Så IKKE gå dual, folkens. Gro frem baller og spill solo.
 

Jazcan

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
67
Jeg kommer nok ikke til å gå dual med dg første ettersom jeg ofte kjeder meg i starten av en verden om man er dual. det er iallefall slik jeg føler deg.. har da vært med på å vunnet 1-2 verden som dual, men 2-3 som solo. Jeg synes begge er gøy, men spørs på hva man orker og hva man føler for.

Jeg ser frem til å bli kjent med alle de nye spillerene iallefall for tiden jeg blir værende i denne omgang. Så håper på å finne en plass å høre hjemme etterhvert ;) men for nå skal jeg kanskje ha det gøy med noen lister, kart osv når jeg begynner å bli mer kjent med verdenen. for eksempel er rank 1 spiller helt ny for meg :D dette liker jeg! stå på alle sammen og bli kongen over din tribalwars! :D

~Jazcan~

ps: om noen har noen spesifike ønsker til lister eller lignende som jeg har gjort i fortiden, så send meg en beskjed ingame ^^
 

Moatheblackman.

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
304
Jeg kommer nok ikke til å gå dual med dg første ettersom jeg ofte kjeder meg i starten av en verden om man er dual. det er iallefall slik jeg føler deg.. har da vært med på å vunnet 1-2 verden som dual, men 2-3 som solo. Jeg synes begge er gøy, men spørs på hva man orker og hva man føler for.

Jeg ser frem til å bli kjent med alle de nye spillerene iallefall for tiden jeg blir værende i denne omgang. Så håper på å finne en plass å høre hjemme etterhvert ;) men for nå skal jeg kanskje ha det gøy med noen lister, kart osv når jeg begynner å bli mer kjent med verdenen. for eksempel er rank 1 spiller helt ny for meg :D dette liker jeg! stå på alle sammen og bli kongen over din tribalwars! :D

~Jazcan~

ps: om noen har noen spesifike ønsker til lister eller lignende som jeg har gjort i fortiden, så send meg en beskjed ingame ^^

Lag gjerne topp 25liste og sånt. Konge å se veteraner her læl om jeg aldri har hørt om deg. :D
 

Jazcan

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
67
Lag gjerne topp 25liste og sånt. Konge å se veteraner her læl om jeg aldri har hørt om deg. :D

Aldri hørt om deg heller :)
men mest sannsynlig så har du ikke skumlest de forskjellige gamle forumene. og jeg tror også endel av dem har blitt fjernet under oppgraderingene. Så ikke så veldig rart. :p
 

DeletedUser

Guest
Jazcan er en av de beste i PnP gjennom tw.no sin historie. Så dette kan bli morsomt etterhvert ;)
 

Starboy

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
87
jazcan var med som dual på v10 ja, han var naboen min og en av de som jeg jobbet sammen med ^^
dyktig spiller som jeg slet å holde følge med.
 

Jazcan

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
67
Velkommen tilbake Jazcan;)

Takk takk, jeg prøvde å finne deg ingame, men du var tydeligvis ikke der lenger :( vi må møtes snart og ta en milshake elns :D

Jazcan er en av de beste i PnP gjennom tw.no sin historie. Så dette kan bli morsomt etterhvert ;)

Det var en annen tidsalder, så vet ikke om jeg kan klare å gjøre slikt igjen, men vi får se :)

Han vant v11, så bra du følge m.

Jeg vil nok ikke påstå at det var "jeg" som vant, men jeg var en del av vinnerlaget, men det sier ikke mye om min spiller egenskap, og jeg kan være den første som vitner at jeg ikke er den beste spilleren =)


jazcan var med som dual på v10 ja, han var naboen min og en av de som jeg jobbet sammen med ^^
dyktig spiller som jeg slet å holde følge med.

Mnja jeg burde kanskje gi credit til jeeeeeeeright på det faktum, men vi hadde gode tider på v10 sammen. Jeg koste meg iallefall. Jeg tok meg som regel av nattevaktene på det tidspunktet fordi det passet meg godt.


Ser som sagt frem til å spille litt på v23 og om noen kunne informere meg litt om familiestammer o.l. så hadde det vært kjekt :D ... hvor mange av veteranene spiller her?
 

Starboy

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
87
de fleste "veteraner" har gitt seg, fordi de foretrekker å spille solo.
dagens verdner består for det meste av 3-5 personer pr. konto :/
dette gjør at verdnene blir mindre og mindre, og at færre nybegynner gidder å starte, da de blir adlet ned før de rekker å lære spillet.
du kan jo også prøve å holde tritt når de sitter og farmer døgnet rundt...
 

gullungen95

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
69
hva het du på v1? prøvde å søke opp hirden på twstats, men fant deg ikke :O men jeg mener jeg husker deg fra v1, er noe kjent hvertfall
 
Topp