Hissig? :D

DeletedUser

Guest
Lurer på hvilken fot de brukte, venstre eller høyre :eek:

Regner med at de brukte det tredje beinet, det er da vanlig...

Ellers kan man ikke på Tribalwars snakke om høyre eller venstre fot. Isteden snakker man om nordøstre eller -vestre fot, eller kanskje sørvestre og -østre fot. Naturligvis ble han sparket med den foten som var nærmest, siden de ellers ikke hadde rukket fram. Logisk.
 

Hell G

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
34
Synes ikke helt du lykkes i å forsvare soiner med det innlegget ditt kenn.. Han klager liksom på at Sindick tydeligvis er .no's største drittsekk når han selv spammer som en liten 4 åring som har lyst på is men mamma ikke vill betale. For all del, jeg bryr meg fint lite om hans feide med sindick, men at han skal ta dette opp i vær enkelt tråd irriterer meg derimot grenseløst. Se denne tråden handler på ingenmåte om det, alikevell sitter jeg her og diskuterer saken.. Latterlig.

La heller tråden handle om det den skulle handle om, at Balle fikk seg et spark i Balla :)

Helt enig med deg om at folk bør la tråden handle om det den skulle handle om, MEN om du først skal være irritert så bør rett være rett, det var tross alt Sindick som tok det opp i denne tråden her, og Soinner svarte ham..
 

DeletedUser

Guest
Helt enig med deg om at folk bør la tråden handle om det den skulle handle om, MEN om du først skal være irritert så bør rett være rett, det var tross alt Sindick som tok det opp i denne tråden her, og Soinner svarte ham..

Strengt tatt nei... Sindick holdt sine innlegg på et stammenivå, mens soinner dro det ned på privat plan. AREA som stamme, og de valgene de tar, har en viss relevans til tråden - Soinner vs Sindick drittkasting mm. har det ikke ;)
 

DeletedUser

Guest
Makan da, er dere helt evneveike?
Jeg posta 1 tilsvar til sindick siden han dro dette ned på det personlige plan, han ikke jeg.

Det at dere ikke har store nok baller til å si til alle hvem dere skal krangle med, og begrunne det, betyr ikke at dere har en plikt til å spamme ned alle tråder jeg deltar i.
Dere virker som de tullete vennene han tuter til når han blir trolla tilbake på interweb.

Delta gjerne, men vær saklig, og for gudsskyld ikke lyv om noe en finner 10 poster tidligere i samme tråd.
 

DeletedUser

Guest
@Soinner: Hehehe. Sindick har hatt 2 innlegg i tråden før du gikk løs på ham, og begge to omhandlet AREA, deres valg, og konsekvenser det kunne få for dem. Det har en relevans til tråden fordi tråden omhandler et eksempel på et valg AREA har tatt, som enten kan få konsekvenser for dem videre, eller at lignende tilfeller kan utløse AREA's fall. Det omhandler altså tråden i en viss grad.

De to innleggene til Sindick:

ka med de som ikke søker inn, men som får tilbud av AREA men som takker nei da?

AREA er egentlig ikke noe serlig forsjell fra andre stammer untatt at de ligger på rank 1, og mest OD og har ettpar gode spillere. Men selvsakt er det flere stammer som er helt make, og for å si det som det er, så har jeg opplevd flere ganger og være i en stamme som AREA, som har falt senere i gamet pga de har skaffet for mange fiender (uansett om det er en ''god stamme'' eller en ''dårlig stamme'') gjør alle sammen stor skade når det blir krig mellom stammer, og det er bare en viss grense som en stamme kan klare..

Hehe, dette var 1 av flere tilfeller jeg ville legge til :)

har vært flere stammer som jeg har vært i som dette har skjedd, og det kan skje med alle stammer UANSETT kor gode folk det er i dem. For det er bare ett tids spørsmål før det er for mye for en spiller, uansett kor god og aktiv h*n er.
Ingen holder ut store kriger i lengden. Og iværtfall ikke når man har ett viss antall spillere mot seg.

Dette er bare noe jeg vil at dere i AREA skal tenke over. Jeg eier ingen vonde eller gode følelser mot dere, unatatt sonnier som kom med en utalelse for litt siden, men bryr meg ikke så mye om det.

Jeg håper bare at dere tenker over 2 og gjerne 3 ganger før dere gjør ett valg, for viss man gjør for mange feile valg, vil det bli straffet.

Han inkluderer 1 setning om deg, hans personlige mening, resten holder han på stammeplanet. Når du da velger å dra det ut i en diskusjon om hvem av dere som... etc, etc, og så fremstiller det som om det var hans feil, føler jeg at noe ikke stemmer. Det blir som å kaste en liten stein ned en skråning, og at steinen av en eller annen grunn klarer å velte utfor en svær rullestein som ligger i veien. Muligens steinen var velrettet, men da må nok også den store steinen ha vært rimelig ustabil... ;)

Uansett blir dette off topic, men du kan gjerne diskutere videre på PM dersom du ønsker det :)

@Redswan: Joda, ser den. Så ikke den lille bortgjemte setningen der første gang, men likevel, hovedpoenget hans konsentrerer seg om AREA. Så jeg føler det blir feil å si at Sindick dro vekk fokus, heller at han la til rette for at fokuset skulle bli dratt vekk.
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
Stiller meg bak Winter, her da han sier akkurat det jeg mener ;) Men bare sånn btw, så kan du jo lete litt på v5 forumet, så ser du lett at jeg å sindick har stilt hardt mot hverandre i nesten samtlige diskusjoner som har pågått der, så at jeg er hans reddende engel må du lenger ut på landet med.

Mitt siste ord i saken på denne tråden.. Men kontakt med gjerne på PM om du skulle ønske å diskutere videre..

Til dere andre beklager jeg at jeg har bidratt til å dra tråden off topic...
 

DeletedUser

Guest
Det winter sier her er sånn jeg framstilte tråden, viss det er så viktig for deg/dere og lete etter skjulte settninger for å spamme ned/ødelegge en tråd, så er det opp til dere. DU sitter og klager på meg med at jeg er usakelig med tråder, når du faktisk selv tar og gjør akkurat det samme her.

Viss det skal være noe mere diskusjoner med meg, kan du ta det på skype, slik at vi holder denne tråden fin og ryddig.

skype: sindre331;)
 

DeletedUser

Guest
Joda, WW. Jeg sa strengt tatt ;)

Sindick er vanligvis en grei kar når jeg prater med ham, så ingenting personlig ifra meg iallefall. Det samme med Soinner! Bare jeg som er venner med alle, tror jeg..? Bortsett ifra Sondrekul da, men han teller ikke.


Er det noen i PRO som er hissige pga ink ikveld mon tro?
(prøver igjen å komme on topic..!)
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
Joda, WW. Jeg sa strengt tatt ;)

Sindick er vanligvis en grei kar når jeg prater med ham, så ingenting personlig ifra meg iallefall. Det samme med Soinner! Bare jeg som er venner med alle, tror jeg..? Bortsett ifra Sondrekul da, men han teller ikke.


Er det noen i PRO som er hissige pga ink ikveld mon tro?
(prøver igjen å komme on topic..!)



Pass deg.. du får like mange incs i retur :)
 

DeletedUser

Guest
Beklager, jeg forsøkte kun å gjøre litt billig humor på den der.

Det var egentlig utelukkende for å vise de andre i min egen stamme at nettopp du kan være en konto å satse adels på.

Kan jeg spørre om det kommer av at du ikke har nok tid, eller at ønsker å pimpe kontoen litt?
 

DeletedUser

Guest
jeg liker best fred. og når det er fred kan jeg bruke alle ressursene som ressursfeltene mine (som ofc er i 30 lol?) lager, på gullmynter og adelsmenn. også adler jeg når jeg får tid til tw
 
Topp