Historien om TW

DeletedUser

Guest
Ser at disse trådene ble godt mottatt, så da vil jeg også få presentere min stamme :cool:


TW ble stiftet av Poseidon den aller første dagen av v2.
Det var en avtale med flere spillere fra v1 som alle skulle begynne i sør-øst, K55.
I begynnelsen var det vel noen tendenser til masserekruttering, men etter ca. en uke bestemte vi oss for å rydde opp i medlemmslista. Vi ledet lenge rankingen i K55, men etterhvert tok yamato oss igjen, mest fordi vi ikke drev aktiv rekruttering.

Den første krigen TW deltok i var verdenskrigen mot DNY. Vi fikk tidlig en dårlig innstilling til DNY fordi de drev aktiv rekrutering av våre medlemmer.
Vi prøvde å si ifra til dem, men Ziircom bare bortforklarte det meste.

Vi tok ca. like mange byer av DNY som elite, og vi var godt fornøyd med oss selv:p


Vi hadde endel samtaler med yamato angående deres krig med WAR, og de ba oss om hjelp til å ta ut Plax. Vi satte igang, men jeg må vel innrømme at ledelsen var ganske fersk, og vi hadde ikke mye erfaring. Derfor tok det lang tid før vi kom igang med plax, og før vi visste ord av det var plax medlem av den samme stammen som hadde bedt oss ta ham ut. Vi mente at han var flyktning, fordi han hadde angrepet oss. Vi hadde planene klare til å ta ham, og vi hadde speidet ham.

Dette førte til krigen mot yamato, som vi tapte. Yamato var tross alt dobbelt så store som oss, uten å regne D-Yato. Og våre allierte Elite ville ikke hjelpe oss, noe jeg syntes var litt overaskende.
Vi undervurderte kansje yamato endel i starten av krigen, men jeg må si at de helgarderte seg ganske bra. De hadde mange store allierte i K55. Vi forble ganske passive gjennom hele krigen, og jeg synets det var veldig lite slagkraft i TW på det stadiet.

Det kom jo tross alt mye godt ut av krigen med yamato, og jeg må si at den ledelsen som styrer TW i dag er en mye bedre og mer sammensveiset gjeng enn den som tapte krigen mot yamato.
I tillegg til at ledelsen er blitt bedre har krigen også resultert i en opprensking i medlemslista, vi er nå kun 37 medlemmer. Men mange av medlemmene har vært med oss helt fra starten av, og lojaliteten er på topp!

Per dags dato leder vi rankingen i K65, og har klatret fra 6. plass til 2. plass i K56 på ca. 2 uker.


Mitt intrykk er at vi har hatt et godt rykte fra starten av v2, men vi ble dratt litt ned i søla av yamato etter krigen. Det virker som vi har rettet opp rykte vårt etter det, og jeg håper den tendensen vil fortsette.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Skal jeg våge meg til å poste her jeg da...

Den var litt skuffende den historien, veldig kort.

Off-topic: D-Yato rank 1 K56;)
 

DeletedUser

Guest
Jeg liker disse historietrådene. Men ser at du kunne ha føyd til mye mer på denne tråden.

Foreksempel litt om deres bidrag mot DNY og deres syn på V2 blandt annet.
 

DeletedUser

Guest
Bra Propaganda:)
Håper flere stammer poster sine historier^^
Artig å lese:D
 
Reaksjonspoeng
3
Skal jeg våge meg til å poste her jeg da...

Den var litt skuffende den historien, veldig kort.

Off-topic: D-Yato rank 1 K56;)

Vi tar dere snart igjen.

Men stammen vår har ikke vært med på så mye, så det var vel ikke mer å fortelle om vår stamme enn det han sa.
Den siste måneden har vi brukt til å bygge oss opp i k65 og 56. Og krigen mot dere tok vel 1/2 måned selv om vi hadde tapt etter 1 uke.

Skal ikke gå inn på detaljene rundt den krigen(vi har fått alt for mange detaljer allerede), men når sant skal sies så fortjente vi ikke å ligge på 4. plass å rankingen når vi gjorde det.
Nå derimot. Nå fortjener vi det mye mer...
 
Reaksjonspoeng
3
Vårt syn på v2?

Mitt syn på v2 er at det er litt kjedelig at Elite dominerer så veldig. Enkelt å greit. Gi meg en rotasjon på topp3:D
 

DeletedUser

Guest
Det hadde vært interessant å se en litt gjevnere krig blandt noen store stammer, Elite og Yamato mot NoVi er ikke akkurat det jeg vil kalle jevnt :p
 
Reaksjonspoeng
3
Det er synd at alle de gode stammene aldri går inn i en jevn krig.

Alle gode spillerene går inn i Elite, alle Med mye poeng går inn i NoVi. Det blir så forferdelig ujevnt for oss stammer som er på vei opppver.

Alle kjente spillere fre v1 går inn i Elite. Booring
 

Jazcan

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
67
Det er synd at alle de gode stammene aldri går inn i en jevn krig.

Alle gode spillerene går inn i Elite, alle Med mye poeng går inn i NoVi. Det blir så forferdelig ujevnt for oss stammer som er på vei opppver.

Alle kjente spillere fre v1 går inn i Elite. Booring

Jeg må si imot deg her, flere ukjente spillere er i Elite og gjort seg fortjent til plassen..
Flere kjente spillere er i andre stammer og har blitt ukjente i v2 pga at dem ikke har gjort det like bra her.


Meget interresang propoganda, synes Elite fikk dårligt utsagn her men det er sant at når 2 diplomatiske stammer av våres gikk i krig mot hverandre ble vi stående nøytrale.
God propoganda anywas =)

~Jazcan~
 

DeletedUser

Guest
Jeg hadde god kontakt med elite før krigen mot yamato, og jeg visste ingenting om at elite hadde diplomatiske kontakter med yamato...

I det krigen mot yamato startet begynte plutselig ganondorf og glitter å svare veldig sent på poster, og svarene jeg tilslutt fikk var somregel veldig vage..
 

DeletedUser

Guest
Jeg hadde god kontakt med elite før krigen mot yamato, og jeg visste ingenting om at elite hadde diplomatiske kontakter med yamato...

I det krigen mot yamato startet begynte plutselig ganondorf og glitter å svare veldig sent på poster, og svarene jeg tilslutt fikk var somregel veldig vage..

Det kan hende ting gikk tregt, men det skal sies at vi var i krig selv på dette tidspunktet og som kjent tar kriging litt tid.
 

DeletedUser

Guest
Jeg må si imot deg her, flere ukjente spillere er i Elite og gjort seg fortjent til plassen..
Flere kjente spillere er i andre stammer og har blitt ukjente i v2 pga at dem ikke har gjort det like bra her.


Meget interresang propoganda, synes Elite fikk dårligt utsagn her men det er sant at når 2 diplomatiske stammer av våres gikk i krig mot hverandre ble vi stående nøytrale.
God propoganda anywas =)

~Jazcan~

Jeg vil ikke si dette for å sette dere i et dårligere lys men for å rette litt på det du sa...
Mot slutten av krigen begynte dere å ta byer fra oss også.
Dere stilte dere kanskje nøytral men svek en alliert med å angripe den.
btw dette så ut som enkeltspillere
 

Jazcan

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
67
Jeg vil ikke si dette for å sette dere i et dårligere lys men for å rette litt på det du sa...
Mot slutten av krigen begynte dere å ta byer fra oss også.
Dere stilte dere kanskje nøytral men svek en alliert med å angripe den.
btw dette så ut som enkeltspillere

Må si at jeg antar dette var at dere sank nedover mot bunnen av top20 og under så antar jeg at spillere valgte å ta byene deres fordi dem var strategisk gode..

Dere var antakelig fjernet fra Diplomati listen, og derfor valgte enkelt spillere å ta byene

~Jazcan~
 

DeletedUser

Guest
Vi fikk beskjed om at elite avsluttet alliansen etter at yamato sa at de hadde fjernet oss fra fiendelista..
 

DeletedUser

Guest
Jeg sier ikke det jeg sier for å rakke ned på elite, men jeg syntes det er viktig at alle fakta kommer på bordet nå som vi først diskuterer dette..
 

DeletedUser

Guest
vi var nøytrale når det startet, fjernet dere av ulike grunner senere.
 
Topp