Historien til [GNI]; Vinnerne av V4

DeletedUser

Guest
Innad i stammen har vi hatt noen samtaler om hvem som skulle skrive avskjedstråd for oss på V4, eller noe i den duren. Jeg har dessverre blitt tvunget til å gjøre dette, og kommer derfor til å være så flåsete at jeg håper noen andre tar seg bryet med å gjøre det :hmm:

~~~~~~~~~~~~~​

Det skjedde i de dager at Ninja-Pirat Grimlock sendte ut etter sterke og djerve spillere, til å trenes i ninjaenes kunster. Mannssterke dukket hans disipler opp, og ble med i Grimlocks Ninja Institutt.

En del av treningen skulle være å beseire tølperne som befant seg i BNP. Men da disse kujonene så hvilke motstandere de ville møte på slagmarken valgte de heller å begå rituelt selvmord, med et par hederlige unntak.

Etter spektakulære kamper ble de resterende BNPerne beseiret, og verden tok slutt, med [GNI] stående som seierherrer. Huzzah!

~~~~~~~~~~~~~​

Noe mer seriøst...

[GNI] startet som en fleip, et lite sprell når V4 snart så ut til å være omme. Det gikk litt skeis, og etter hvert kom en håndfull andre spillere over til [GNI]. Da valgte flere nøkkelspillere i BNP å slette kontoene sin heller enn å kjempe (i noen tilfeller var det nok så lenge siden de prøvde seg ut på slagmarken at de nok ikke husket hvordan), som førte til en masseslett, og at rundt halvparten av BNP endte opp i [GNI]. Resten valgte enten å slette eller å la kontoene bli adlet ned uten nevneverdige forsøk på motstand.

Personlig er jeg ikke veldig plaget av hvordan dette endte. Ja, det er i en del tilfeller synd at noen ikke fikk vært med på å vinne V4, men det burde også nevnes at alle unntatt et par spillere hadde muligheten til å bli med i [GNI] når som helst. For min del er det en håndfull spillere fra BNP som jeg ikke føler fortjente å vinne V4 uansett.

Til slutt vil jeg bare takke en del spillere for støtte, vennskap og andre koselig saker her på V4; Tusen takk, Are, Sylphida, Casey og Vigdis. Håper ikke jeg glemte noen...
 
Topp