jeg skal lage ett kart just wait.
Mr. Game And Watch Ganske godt likt medlem Reaksjonspoeng 48 9. Feb 2011 #46 Næh, kan gjelde for deler av verden også, så får man en bedre og mer zoomet inn oversikt over akkurat det området. På samme måte som det finnes norgeskart og europakart og kart over ditt og datt, og ikke bare verdenskart.
Næh, kan gjelde for deler av verden også, så får man en bedre og mer zoomet inn oversikt over akkurat det området. På samme måte som det finnes norgeskart og europakart og kart over ditt og datt, og ikke bare verdenskart.
Gunnar Gås Velkjent medlem Reaksjonspoeng 142 12. Feb 2011 #49 Kan moderatorer spamme og slippe unna med det?
Gunnar Gås Velkjent medlem Reaksjonspoeng 142 12. Feb 2011 #53 Ja dem avslo det vel da dem trenger minst en spammer å gi infractions.
DeletedUser Guest 12. Feb 2011 #55 Bah... Dark og Are, dere får 1 sjanse... Fortsett og dere vet hva som skjer. Jeg er stort sett snill og grei, men ikke test meg takk
Bah... Dark og Are, dere får 1 sjanse... Fortsett og dere vet hva som skjer. Jeg er stort sett snill og grei, men ikke test meg takk